預備篇



      Year 3 開學, 搬來新同房 - 阿蔡。阿蔡係上個暑假用左一個月係香港踩單車去左上海. 嘩! 好有型呀!(向阿蔡投以仰慕既目光..) 並令我又想有樣學樣。 於是興起之下就搜尋下有咩路線可以踩單車!但我要搵條線係勁過阿蔡,如果唔係邊得黎型!結果就搵到條路去西藏, 聽講川藏南線o的風景好靚好靚!於是我就決定行呢條路線!

      haha,但我成年都無plan 過, 直到臨出發前兩個月先再改行程。因為我諗,橫掂珠穆朗瑪峰同西藏咁近, 如果踩單車上去真係型到痴線呀! 無得輸!咁不如去埋啦,第時講野都大聲o的呀嘛!珠峰woo大佬! 而尼泊爾同珠穆朗瑪峰又咁近,就順便去埋啦! 就係咁,我係地圖到畫左三個叉,我既行程就好似好兒戲咁定好左!



     入大學前,我寫左張list 比自己。係要係畢業前要完成既事。其中除左成為一個博學既人,同埋溝女等等之外。仲有一項係:


我要做一件好轟烈既事!



     有無試過不顧一切咁追你既夢想?我唔想為我既青春留下任何遺憾! 我要永遠記住自己既青春!我要為自己烙下一o的野,留係青春既回憶入面!我要制造非常精彩既回憶!無悔青春




川藏南線海拔圖 - 我的旅程前半段:   13座超過4000米的高山,其中有兩座超過5000米!有無o的想死既感覺? (想出發既勇士請三思..)



單車裝備:

Giant 山地車 ( 真係好多謝家俊借架車比我去旅行)
頭盔         ($100)
車前電筒   x1    (80)
水架           x2    ($15x2)
貨架      ($70)
車前包  ($40)
後馱包  ($170)
晾衣繩  x1  ($1)
外胎: 1.95  x2          ($50X2)
內胎          x2    
修車套裝  x1
碼表          x1    
索帶         x若干
氣筒         x1




個人用品:
短袖快乾衣 x 1
長袖快乾衣 x 1
普通T-shirt  x 1
防水保溫可分拆外套 x1   ($499)
長運動褲    x2
普通短褲    x1
快乾毛巾    x1                    ($70)
梳洗用品    x1   (最好用肥皂,佔位小同埋可以洗埋衫)
內褲 and 襪   x 3套
貼身腰包    x1                   ($30)      (防止比人打劫後,攪到一蚊都無得剩)
太陽眼鏡    x1                   ($299)
波鞋            x1                   ($100)
涼鞋            x1                   ($100)
藥物 (止瀉,退燒,膠布) 一堆
耳塞           x1    (強調必備,夜晚有人會打鼻寒同埋o的野狗會怒叫,一路上有佢先可以訓到!)

哨子                 x1
護膝                 x2
頭巾                 x2
束褲帶             x2
單車底褲         x1
短指單車手套 x1
長指單車手套 x1
雨衣 (分體式 )   x1  
睡袋                 x1       ($40)  


其他:
全年旅遊保險
尼泊爾簽証15天             $180    
中國郵政銀行提款卡(深圳辦)      $5

銀兩     人民幣 : 9500        美金: 200




身體預備:

         小弟呢次旅行係完全無預備過!你無睇錯, 走三千五百公里, 而且上珠穆朗瑪峰, 但我乜都無訓練過, 完全無做過任何單車鍛鍊, 直接就殺到成都就開始旅行! 都幾夠pop! (危險:各位勇士請勿模仿) 出發前o個兩個星期仲飛左去馬來西亞潛水!  (後尾諗返, 其實全靠平時的體育練習,因為平時已經好甘)

     呢次旅行同以前backpack 唔同~ 今次我完全唔想plan任何野, 唔知點解我深信, 咩事只要出發, 路上既麻煩就會解決到! 所謂出外靠朋友嘛~ 就係咁,我就隻身坐飛機出發去成都


7 則留言:

  1. 唔知點解我深信, 咩事只要出發, 路上既麻煩就會解決到!

    The reason is ATTITUDE !!!
    I will finish reading this blog ... PROMISE !!!

    Skeletol

    回覆刪除
  2. 你好,我想問單車旅行友係去邊個forum出post?

    回覆刪除
  3. 請教一下,如果用深圳開戶o既中國建設銀行提款卡(銀聯),走川藏南線,提款會否有問題,還是依你所說,要用中國郵政銀行提款卡(深圳辦) 。

    回覆刪除
  4. 用建行比較煩,因為唔係成日有ATM,用郵政銀行係最好架,鄉村地方,有郵局就可以拎錢

    回覆刪除
  5. PLAN緊去西藏search倒你個blog,踩單車去旅行真係好型好正!
    我都想係出黎社會做野之前做件轟烈既事!

    (好可惜我連單車都唔識踩haha)

    回覆刪除