我到成都了!



       5月28日早上11點我終於出發, 係九龍站到搭大巴到深圳機場 !好後悔無帶到車仔, 因為係落馬洲到要轉另一架大巴。 而我架單車pack 哂箱!即係點?即係要我搬過關! 結果搬到我抽哂筋咁滯....因為箱野又大又重! 一條咁短既路,我行左30分鐘....而且過境期間,大陸既海關仲要我打返開個箱比佢睇係咩黎!我頂佢 ,得閒得滯?


     而最令我傷心既係,係飛機delay 左兩個鐘....我傻仔咁坐係飛機度等出發........ 係成都落地已經係晚上8點, 坐的士去九龍鼎。九龍鼎係好多車友去西藏前既既住宿點,幾出名架。門釘(QQ識的隊友) 已經幫我book 左房~ 35蚊人仔一晚!雖然係單飛出發,但我幾個月前已經係論壇出post招同伴,仲登特開左個QQ同人傾,大約有10個人到。所以我會同其他人一齊踩,如果到時唔夾先再逃走~


就係呢到, 第一次去o的共用廁所同埋沖涼既地方~ 環境都唔係好差!



      第2日我既隊友就開始陸續到達, 我地單車隊既成員係QQ 結識既,約好係成都既九龍鼎客棧集合

係成都踩單車去添置裝備
  
      我地決定左6月1日出發,而呢3日大家就係成都到買裝備, 觀光!但成都既交通都好危險下。 我地有隊友仲比的士撞到,好在無咩事!而且經過3日係成都hea逛之後,我地既成員由10位, 暴增到30位! -_-" 佢地分別o係係客棧同旁邊既客棧招攬返黎!

     而我呢? 呢幾日就去左探哥哥,姊姊。哥哥,姊姊係舊年越南 backpack時識既朋友, 估唔到有機會可以相見。 哥哥姊姊帶我係成都周圍遊下, 又請我食地道火鍋!食兔腰同埋其他古靈精怪既野。 仲邀請我上佢地既新居作客, 煮川菜我食,好窩心!


哥哥做的菜 :)


哥哥,姐姐



成都好出名的蹄花: 隊友 左起:  老鷹,恩哥,CC,門釘,遠影



傳聞到西藏既路好苦好苦,但我膽粗粗殺上黎! 唔可以丟架!出發前一晚,對自己許下既諾言


    上床之後,遠影問我: 你無踩過單車,掂唔掂架?我答:管他媽的!反正我拚了命也要走完全程(普通話)





聽日開始,令我呢一世仔都值得驕傲既旅程終於展開。成為男子漢吧!





2 則留言:

  1. 帶住架單車住九龍鼎多人間,是如何看管行李? 日頭個個都出晒去,因為我打算四月起行,請指教?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,放係到架喳~都無咩貴重野帶去,無人會偷掛~如果真係唔放心,可以比櫃檯keep

      刪除