燃燒青春之旅 始動        155公里



           2011年6月1日,終於出發 ! 因為大家都好緊張, 所以晨咁早4點就起左身..........明明講好左4點半先起身架嘛(淚..) 出去旅館外食左個5蚊既早餐,準時6點起程!  (小弟以前最遠都係由大圍踩去大尾篤! 最大獲既係呢到先得20公里) 而今日要踩155公里先到目的地- 雅安!今次釘硬....


出發前: 超級大隊伍 ( 30人!)的合照!  ( 究竟有幾多個弟兄可以克服重重困難踩到拉薩? )


成都


      一開始我好高興~有幾個原因既: 第一係因為太早, 路上無咩車,唔係咁危險! 之前幾日係成都踩單車,我覺得好鬼恐怖!o的車真係直接片過黎架! 第二係因為我都keep 到成20km/hr ! 我心諗, haha~ 無事了今次! 點知一個鐘之後我既時速就慢慢下趺到17-16公里! 仲開始有o的累既感覺! 而我正為我既"變速"苦惱之際, 有條肥仔 - 蒼狼! 就同我講話無所謂。你keep到呢個速度就可以, 佢話佢自己都用呢個速度踩~~ 仲同我講自己好有經驗 ( 呢個不幸既肥仔..去到旅行既中段, 失禮到喊)



往成都機場的方向: 門釘的背影

     
          好野!係出發2個半小時之後,我已經成為包尾的朋友!! (大佬呀! 我都唔想架..-_-),門釘同鷹哥係後面壓陣。 門釘問:香港仔, 是不是不行了? 我心諗:頂你個肺, 好累呀!! 但我答:我還不習慣,你們先走! 不用等我~~ 其實後面仲有個叫小曼既後生仔, 都係第一次踩長途單車, 都係踩唔掂! 我內心當然就好高興啦! 因為有人陪我包尾~ 唔使咁大壓力呀嘛~哈哈



遠影係我身邊踩過



門釘竟然成為第一個爆胎的朋友! 唔好睇我無事無幹咁企係到,查實我已經累到嘔, 乘機休息!黑色衫無左個頭既就係小曼,幾個鐘之後,佢件衫會爛哂....


       我就黎死喇,要踩77公里先有得食飯......期間踩到有個地方整緊路, 我無裝擋泥板, o的泥飛到我成口都係..*%&^*@



而係其中一個路口到見到3個車友係到休息! 我同過兒,老占同八月既相遇就係呢到開始


我一直踩最尾...  而門釘係前面一邊等我, 一邊開西瓜食,2蚊1斤甜西瓜!點解可以咁平?


食住西瓜等我的隊友! 門釘, 金龍同埋鷹哥



     係我隻腳就黎斷之際,終於!終於!!比我踩到食飯既地方,而我地進入飯店既時候,前面十幾個快既車友已經食完飯又出發。 而門釘亦都宣佈會休息一個鐘! 謝天謝地... 等你講呢句等左成朝... 

      點知食完飯無耐, 又話要走喇! 唔係呀嘛! 有人話我地人太多, 怕阻住人地做生意!! 我當時絕望了....我隻腳好酸,好痛呀.......但路都係要走!! 出門無耐, 有個小上坡,攻略話如果呢個時候要推車,,就要小心你既體力唔夠捱日後既路!  但我想講我踩呢段路勁爆辛苦......連飯都就黎嘔返出黎........但為左面子,我唯有繼續踩.............


      而朝早同我一齊包尾既小曼,係食完飯已經唔見左人! 頂你呀! 要包尾就一齊啦,咁無義氣既!!唔通佢頭先偷偷地啪左丸仔?咁鬼快既... 豈有此理!

    突然之間,一件嚇怕所有人既事發生左。 由於我一直包底, 前面o的人已經消失哂。得返我同門釘係後面~但去到一個大斜路既時候,見到一件恐怖既事! 我見到8月企係路邊, 而旁邊有個爛哂衫褲既血人...仲有幾個當地人係到, 我即刻走過去睇下咩事!原來小曼貪快唔剎車落斜路,成架車飄起左,跟手跌左落去側邊既山坡到。連人帶車一路鏟 + 碌左落山坡......


      你應該有見過o的人熱得滯,係頭髮到滴汗出黎! 而小曼當時就係,成頭頭髮都係滴緊血...成身既衫褲都爛哂,損哂...而塊面就界開左...個鼻仲見到骨....當時已經報左警,但大陸o的999 又唔知要等幾耐, 大家嚇到面都青埋, 唔知比咩反應!而我就為小曼檢查傷勢,睇下佢有無骨折, 之後再幫佢洗傷口同緊急既包紮! (我當時十分慶幸自己細個有參加st. john)     當我攪完一輪之後, 白車終於黎了!  我地亦都趕去名山醫院睇下小曼點


      醫生話佢無咩事, 只係皮外傷! 但睇到小曼包到好似木乃伊咁,今鋪鐵定毀容了! 望住停係醫院外面, 成架撞到彎哂既單車..... 心都寒埋。 我地第一日出發就有人要退出, 小曼留係醫院休息, 聽日就會坐車返成都


       由於比小曼既事阻礙左我地既進度,大家又要趕路去雅安了,所以我踩左一陣又比大家拋離。 後尾我直情唔理, 自己坐係路邊食哥哥買比我既糕點! 當時有其他隊既車友經過,有問我需唔需要幫忙,我就耍手叫佢地走先, 唔使理我!   我休息夠先再出發, 踩左2公里之後, 先發覺大家停左係到等我....仲好擔心咁問我點呀咁。嗚......... 好感動!


進入不知名既隧道, 當時仲係白淨同埋係可以著短褲的!





終於到左 雨城 - 雅安     雅安因為一年都尾都落雨,所以有雨城呢個稱號




門釘一直係後面同我加油...(都快感動到要哭了...)


           幾經辛苦,終於進入雅安城, 過左彩虹橋之後搵到住既地方,  但竟然要拎架車上3 樓...... 我隻腳痛到郁唔到, 已經殘廢左.........155公里, 太累了.........


到達 雅安 後的大合照,當時已經係7:30pm



       夜晚仲出左搵地方去維修我架車, 因為個碌有o的問題!稻草陪我去整架車, 整到成10點幾.....累到眼皮都睜唔開...........而係單車鋪o個度八到, 最近理塘o個邊治安好差,常有劫案,我地要小心行事。


天啊!我竟然可以踩完155公里.... 係香港時我已經好擔心今日既行程,雖然踩完今日我廢左.......但最後都完成了 :)






1 則留言: