邦達到八宿  再見CC ; 傳說中的72拐  95公里


     今朝又係5點起身,奇怪,點解早到倒屎既時段竟然會有咁多人? 去廁所竟然要排隊?早餐店爆棚。原來尋晚咁岩有一隊自駕遊既朋友住左係到。佢地見到我地踩單車,問我地係邊到踩黎 。佢聽到我地踩過左東達山,佢地個樣顯得非常驚慌。佢地話自己開車上去都頂唔順。唔能夠相信我地用血肉之軀征服左座山!見到呢班人呆左個樣,我有o的沾沾自喜既感覺!呵呵,香港人就係咁堅架喇! 


       今日翻亞拉山,海拔4658米。濕濕碎~~係邦達一出發,竟然被狗追,不過我地人多,唔驚!o的衰狗就係咁欺善怕惡,係我地人咁多既情況下,佢地唯有逃走!哼! 走遲半步就劏Q左你地黎食,咩呀!大陸食狗肉唔犯法架。

天又光喇,究竟我試過幾多日摸黑出發?




       前行3公里平路之後就開始上山,又要做蛇仔,Z型咁爬山去!頂!今日又有解放軍車隊經過,每次佢地經過都好麻煩,因為佢地條車龍好長,一等就要等半個鐘先過哂。如果唔係條路無位我地行! 


我在山上看邦達


大家去左拉野屎,我悶得滯唯有攤屍 (其實我負責睇水)

解放軍車隊

又係漫漫長路


話咁快就上到山頂,翻山無難度。





海拔4658米 :小菜一碟







亞拉山過後,就要挑戰傳說中既72拐

賜我力量
  今日終於要通過傳說中既72拐,之前係阿斯瑪村到就見到個9歲既o靚仔踩左上黎! 豈有此理,咁巴閉呀嘛。今日仲唔輪到我作威作福!!


72拐,係咪暈左係到? 呢段路真係有72個彎架!

 Close up


72拐人造衛星圖


條命都唔知有無條路咁長

我落架喇!! 又係一層層既路

仲有人拍左video,有興趣可以係30秒開始睇,你就知道有幾發瘟


下山途中,又同金黃色的稻田相遇




 我在美麗的地方騎車  (超級歡喜呢張相)


唔好用o的咁憂怨既眼神望住我啦,又唔係我綁住你既....


       過左72拐會去到一個超級荒涼既地區,完全無任何植物,得沙同石。咩料呀? 我覺得自己好似去左火焰山咁.....一片荒涼,鳥不生蛋既地方。 









 做咩自然景觀突然有咁大轉變?






終於見到一pat 草

我架車後面,白色o個pat野係今日既午飯.......



 一直踩



 唔用手


       沿住呢個荒涼既山區會過怒江橋。要被武警檢查,點解成日會比人查.......究竟我係咪恐怖分子?



怒江橋


行埋去就唔影得相,可能會沒收你部機


揹緊幾廿斤既門釘



仆街,有石跌緊落黎! 睇唔睇到? 唔好打中我....


怒江中間有條吊橋,我地係o個頭休息,食午飯(即係饅頭.....究竟我係咪黎修行?) 中間仲有隊越野車隊經過,每次有人見到我地,反應都係呆左。我已經慣......其實如果你有走過我地行既路,就知道人地比咁既反應你係好正常。不過今次車上面有人係深圳黎,我可以講下久違既廣東話。


就係呢條吊橋


我有小小驚條橋斷Q左


過左怒江橋,之後再踩左5,6公里,跟住段路(12公里)就好痛苦,因為成段路都係整緊,整到仲要好誇張o個隻,o的沙塵大到睇唔到前面既路....我感覺自己成個肺都係沙....我最憎呢o的路,總知就麻煩啦!  呢12公里既路直情可以用痴左線黎形容。仆街! 究竟想點呀? 我就黎死喇.........嗚....係咪要整死我至安樂?



        好辛苦好辛苦好辛苦,真係好辛苦先通過左岩岩o個12公里.......跟手進入左一條村莊...但衰開有條路,入到去竟然刮大逆風.....呢個時候太陽又開始暴哂,仲開始又上坡........o的風又吹到你行唔郁,成隊人都就黎死。 呀...屌你老母,你殺能左我吧啦......唔好再折磨我喇.....最pk 既係呢段路完全無遮陰既地方....好艱難先搵到兩條樹仔....即刻跳入去。唔得喇,我死亡喇........


村莊




 樹蔭底下....快死亡的眾人


好誇張!如果你好眼,你睇下個招牌寫o的咩,當時我真係笑左出黎。


休息左半個鐘之後又出發..... 踩踩下有村民攔路,唔知係咪想打劫。其中一個叫我地同佢影相,我地無咁做!因為通常都要收錢,仲要唔知收你幾多先大獲。由於停左係到,o的細路又開始抆我地o的行李,我地講左句扎西德勒(藏話既你好))就即刻踩走!


點知好死唔死,CC係我地後面係咁講電話,仲落埋黎推車!我地係咁大叫同揮手叫佢唔好講電話,快o的走!佢又唔理,以為我地同佢玩。而o個班村民係佢前面。佢又唔理,卒知被人圍。


我地被人圍剿的村

攔路的村民


再踩左陣,爛路又再度降臨係我前面,門釘同我講話我地兩個係最後面踩.....我今次唔信佢,頭先o個12公里,佢都係咁同我講,最尾佢唔見左(怒!).......

你睇下個藍色牌寫乜?


終於差唔多到八宿,CC話佢想搭車。呢個時候都唔理得咁多,因為今日條路真係令人癲左.....我地唯有繼續移動。





臨到八宿前有個檢查站,咁緊係好開心啦,終於到喇。我多口問個看守阿哥,呢到離個鎮仲有幾遠呀? 佢話仲有10公里。我當場吐血,你話你聽到係咪暈能左係到...... 你既體力已經燒到無哂.......我即情想喊.... 不過路,都係要踩.....我就好似小蝸牛咁....慢慢向城鎮進發


進八宿前


八宿係位於多拉神山下面,而呢座山我地係唔需翻既


八宿係個幾大既城,竟然有超市,高級旅店,仲有卡拉ok,有人提議去搵小姐....他媽的。

旅館


 日落


 magic hour


        夜晚CC同我地講,佢唔同我地一齊完成了。佢話再踩落去都無意義。唔知咁辛苦係為乜?跟住就出左去了! 後尾先發現佢比之前係溫泉山莊條o靚仔溝左!條o靚仔仲比人打唔夠? 我地成隊人憤怒了!  原來今日CC就係咁同條o靚仔講電話,佢半夜仲黎左搵cc......豈有此理!!!! 溝我地o的女.....CC走左,而家得返八月係女仔,我地唔要呀!




2 則留言:

  1. 個O靚仔真係人渣黎嫁WO
    最後佢咩下場?
    係唔係俾藏民打??

    回覆刪除
  2. 就係被人打o個個~ 最後佢追左cc, 兩個自己走左....

    回覆刪除