然烏     全城停電一個月 ; 最漂亮的星星湖   90公里


      尋晚CC成晚都無返黎訓,門釘宣佈CC正式離隊!CC放棄騎行。所以我地起身之後就研究下點拆CC個貨架落黎比門釘用~ 但失敗........

     今日係大起伏路,不斷上坡下坡。不過上坡上得多,下坡下得少;上坡上得長,下坡下得短。呢段路係好痛苦!直到食lunch 前,走既路都係咁。

    而且我地成朝既話題就係,好無面子呀,CC跑掉了;好傷心呀,CC跟佬走。李哥就恥笑我地,話如果佢後生,一早就追左CC,而家你地唔追,人地覺得同你呢班人無咩意思,咁有人追當然就同人地一齊。更笑我地係沒用的東西........嗚.....過兒仲將我地改名為綠帽小隊。

好辛苦的路




你睇唔睇到我身後既路?上呀,落呀...成朝就係咁.....


路上經過的一條小村


    我地撞到去拉薩朝聖的藏民,西藏人一生會有一次,係屋企出發,一直跪拜到拉薩,祈求一生平安幸福。佢地通常會開架車,裝滿食物。朝早就開車去今日既目的地,之後佢地會行返轉頭,開始跪拜,直到返到佢地架車。呢個行程,大約要走2,3年至走到拉薩。



呢位哥哥仲對我地好有興趣,坐低休息同我地傾計。


當然要合照啦,你睇佢幾有型!


老占話要示範比個阿哥睇,佢既姿勢係咪拜得好正宗...



好多時候,望住前面既路,係咩都望唔到。你只能一直向前走,有信念,就可以堅持得到。


又上坡


經過里程碑3838 (即係八婆八婆既意思),門釘佢地好興奮。除哂衫影相留念。我唔貼出黎喇。不過貼一張過兒啦......哈

可能大家太耐無近女色......


 我既朋友係咪好得意?



小型油菜花田,好鐘意佢開一半唔開一半。好特別




中間經過一條村,有個細路搵水喉噴我,未死過?


工作中的村民


青稞田



上山前的路,鄰近水力發電站


CC係呢個時候搭車經過,比左飲品我地補給。而19歲靚仔唔敢落黎,驚我地打佢,幾無出色!!!吼!

大隊休息中


    今日要翻安久拉山,海拔4475米。而爬山既路坡度非常緩,唔似爬山。我好輕鬆咁樣就第一個到左山頂!不過途中,我停低左落黎等佢地,人地平時都等我,我唔可以踩咁快。我係其中一個里程碑附近去左個小便。咁門釘一黎到就話好累呀,就扔低左架車,坐左係到。不過佢架車係訓左係我頭先小便個地方............Oh.....好嘔心呀....不過唔可以講出黎,如果唔係我會被人殺左。我臉容扭曲,儘量唔望架車.......好核突。

就係呢到.....


任你風吹雨打,行雷閃電,大風大雪。依然阻止唔到我地。向雪山進發!


這就是青春


山上面奇怪的東西


 安久拉山山頂



      攻略上面話落安久拉山既時候仲要踩腳踏,因為會遇到大逆風。唔知今日行咩狗屎運,竟然無刮風。好順利咁樣衝落去我地既目的地 - 然烏

下山



Oh! 漂亮漂亮

要影相



到然烏前會經過呢o的蓋,因為呢段路好多落石,要快速通過!


毛主席.....唔知點解呢到寫句咁既野。


幹完一天活,回家的村民


進然烏鎮




    進鎮後,先知道然烏停電,而且會持續一個月。不過都影響唔到我地。因為我地已經成為左原始人!生活係完全唔需要靠咩科技同埋電力。每日只係勞動,慢慢地向最終目標前進。而食飯時,李哥話係時候要幫我地車隊改個名。咁先有氣勢!我都同意,最尾我地成為......


   八仙車隊 -_- 不過直到去到拉薩為止,我地八個人都無分開過。由成都出發既30人大部隊,今日剩返幾多個人? 退出既退出,放棄既放棄,搭車既搭車。我地仲有700公里先到拉薩,但有人今日已經返到自己屋企。能夠成功騎完川藏線全程既人非常非常少。通常10個人入面只有2,3個人可以做到!


我地八個人,懷著相同既信念。無論發生咩事,我地都要用自己既力量去到拉薩。


      晚上,門釘突然拍門:香港仔,快出來看星星,整個天都係星星。我咁大個仔,無見過星星可以多到咁誇張。或者,生活係城市既我地,根本無辦法感受得到。身在一個高海拔既小鄉鎮,加上全城斷電,伸手不見五指既情況下,星星竟然係如此明亮。


      我地仲走左去然烏湖旁邊,去享受絕無僅有既時刻。我地沿住木橋,走出去湖中心,成個天都係星星。我係咪發緊夢?如果唔係我好想帶Maggie 同我一齊睇。此時此刻,真係浪漫到暈低。


      我自己一個人跑出黎冒險,好多時體驗到o的好震撼既野,都只能夠返香港之後描述返比Maggie聽,好可惜。呢個情況,就等於以前半夜,同阿龍開電單車走入越南既沙漠入面,坐係沙漠既小沙丘到睇星星。係星星既光下面,依稀見到沙漠既輪廓,周圍都係暗藍色,o個時就好似置身係阿拉丁入面既畫面咁,浪漫到暈。



然烏湖的星空




4 則留言:

  1. 香港人在香港, 真係一世都唔會見到呢種星空!

    回覆刪除
  2. 奸妃:大家都有唔開心,覺得佢無義氣~就咁走左去
    1854: 係呀! 所以睇到時我好震撼

    回覆刪除
  3. 原來小新是你的朋友 =.="

    回覆刪除