康定     康定情歌;第一次訓馬路    51公里

 
     今日一起身就好累,主要係因為尋晚老占死都要睇李娜打波, 攪到夜一夜都未訓....令到我成晚都無教好訓! 而且因為趕住出門口,搵唔到我個碼錶。唔見左呀!由今日起開始無得睇速度..........不過有件事係開心既,就係早餐店老板個女好靚呀!好想識佢!!哈哈。一出門就係爛路, 又經過一條沙塵滾滾又無燈既隧道....最不幸小弟仲係一條落斜既爛路到pk.... 踩左兩三個鐘之後見到路牌





聽講康定係叫情歌城




     今朝實在太累了, 又訓唔夠, 隻腳又勁痛! 膝頭痛到郁唔到, 門釘比左o的嗎啡藥我。 但我死都唔要, 因為呢o的藥太勁了! 平時比槍打中先用呢o的, 我又未到呢o的程度..... 累加痛加眼訓既情況下, 我決定咩都唔理, 就咁訓係馬路邊....實在太累! 過兒陪住我, 幫我睇車, 因為我訓係馬路邊....o的車經過唔小心就會整死我,嚇到過兒癲左。 過左15分鐘,過兒就踢醒我。 因為又要趕路


我同過兒係最尾追返上黎



痛加累


唯有係馬路到記下呢件事

追到大家之後, 又係休息時間, 因為要等埋係後面既大哥大姐,  所以再度休息~~~ 我又訓了



大家見到我訓得咁過隠,決定影張訓教相


一齊訓啦~~~




金龍偷影我如廁, 被我發現左,叫人以後點見人woo~~~





門釘唔知係咪high 大左..見人就鍚.. >.<




八月當災~哈哈

大哥大姐終於趕到上黎了!


我地人齊要影合照!






終於到左康定!  我地入住o個到既青年旅舍! 環境如下

       神奇地reception 竟然係廣東人, 即刻用我流利既廣東話係到打探情報。 因為呢到已經開始進入藏區, o個o的武警既車不斷係條街到走黎走去。治安睇黎唔係咁好呀。本來我唔驚架, 因為我都只係遊客姐,唔會無啦啦殺左我掛?但我o的隊友就好驚青, 話藏民好憎漢人! 叫我一定要小心o的~~~ 講到咁誇, 令我有o的驚~~

       自從出左成都之後就無機會上網! 難得呢到可以上網, 要把握機會同香港既朋友報平安! 本來明天係要面對川藏線既第一難關, 高4200米既折多山, 大家都有d 擔心! 所以將一天行程變做兩天!明天在山腰的溫泉地區休息,順便過節!  端午節佢地話一齊做節咁~~ 哈哈


晚黑食飯時,係路上見到小劉同埋遠影。佢地去左雅加情海,聽講佢地爬多左一座山,上面落緊大雪。小劉話完全騎不動。好在無同佢地一齊出發喳。   

facebooking

1 則留言: