榮許兵站   48公里



        今日出發時,我發現前胎爆左!第一次爆胎...仲打算破記錄,一次都唔爆就到拉薩。不過好幸運係出門口時發現,唔使行行下整咁麻煩!今日既覺巴山好難爬,佢係被公認為川藏線上最難爬既山之一。因為佢超級多個圈,即係你好似用Z型咁係個山既一邊走,之後爬到頂時就翻去山既另一邊Z路繼續踩,今日既行程就係咁轉左好多次! 加上佢o的路係碎石路,難走! 呢個算係好難踩既山


睇到條路有小小暈暈地





太陽出來了,天未光就已經開始出發





 金黃色的稻田




 呢o的就叫Z型既路.....


畫埋指示比你睇又點話


之後係另一個Z型



望落去,你見唔見到一層層既路 ? 唉



由個底到踩上黎,你會唔會有o的想死既感覺?



死唔死呀你話?




門釘的車


我黎喇!


 隊長


在下

老占


金龍同過兒今日包尾


你睇下笑得幾天真


痛苦....

過兒追緊上黎喇


痴根!終於到頂


老鷹




尾幾位的朋友




呢幾個朋友打算今日過埋東達山! 利害! 祝你地好運  ( 佢地既結局係下篇分解)


      翻過覺巴山之後,到左登巴村,係到食完飯就要再出發!今日好累,走既路好浪費體力,臨到兵站之前既3公里好痛苦!


之前童話世界就好似呢o的蝴蝶咁, 不過上次既規模大好多,鋪到成條路都係蝴蝶


 係登巴村食完飯,做死屍


花兒,花兒


榮許兵站附近


 兵站所在地的小村




         而今日住既地方係藏民開既旅館,環境好糟糕........但無所謂,我都慣左!不過好耐無同香港既朋友聨絡,大家會唔會以為我瓜左柴??呢條村有一個兵站,而兵大哥聽聞有個香港人黎左呢個咁鄉下既地方就即刻搜尋我!因為係呢到,香港人係稀有品種。兵大哥好想同我換o的港紙黎留念!好在我有一百幾十傍身,佢就好開心用一對一既匯率同我換o的人仔~~



到左之後,去左下面既小河到玩



我們的隊長,可愛嗎?



兵阿哥同我講當兵o的淒涼事,係呢到當兵都幾悶。但我就好開心咁識左幾個當兵既朋友了!晚餐係非常非常難食既食物,老板唔識煮飯架原來...............


     今晚好早就要訓,因為聽日要對付五千米既東達山!!8點就要訓,但cc同八月唔見左,金龍就出去搵佢地,結果都係搵唔到! 成十點幾佢三個先返黎,原來o的女仔走左入去兵大哥既宿舍入面玩!門釘因為咁而生氣,因為兩個女仔出去又唔講聲,佢好擔心有咩事。任性既結果就係換黎門釘唔采佢地幾個幾日


我地而家係東達山山腳,聽日就要爬五千米既高山喇! 係一個咁高海拔既地方,星星係特別明亮,成天都係星星。





沒有留言:

張貼留言