旅行者  我想背把結他去流浪 ; 塔公草原



        今日同老李(尋日投奔我地隊),老占及CC用左50蚊(每人)包左架車去附近既塔公草原!去睇下大牧場,馬呀, 呢o的東東!


往塔公的路上







六字真言, 係山頭上你就可以見到



呢個利害!成個山都掛滿祈福的東東

到了






    嘩! o個到有座塔成個頂都係用黃金整架! 好富貴呀! 之後係到周圍行, 影下相! 見到康巴族既男人! 好man呀! 頂!!點解佢地個樣咁有男子氣概架! 聽講康巴既男人係世界上種最好既男人。 好多女人係外面黎同佢地上床, 就為左要拎佢地既種生bb! 生o的靚仔靚女出黎! (唔知係咪堅, 我都係聽人講)

老左既康巴男人

岩岩講過既成個塔頂都係黃金既大富大貴寺


遙望富貴之家




草原附近竟然有雪山!聽講冬天呢到會成地都係雪


小花





呢到養既馬兒

         係塔公到玩左一個上午,之後返旅館。  其實我地間旅館唔係新都橋鎮入面。仲要行多5公里先到鎮上面! 所以返到去就踩單車去食lunch!  呀! 屌呀 ( 忍唔住爆粗) 我地被狗追!好鬼恐怖,四,五隻狗突然衝出黎,嚇到我痴線! 仲一路狂追我地! 我即刻加速踩腳踏逃走啦緊係....仲一路屌佢地老味! 希望我地廣東粗口既霸氣可以嚇走佢地!但用下腦都知唔work 啦.......結果係靠自己加速而避開呢幾隻發瘟狗!死仆街! 嚇死我.....


    入到鎮入面, 我地去食米線!話時話,因為我地而家都算係高原地區,煮野既水係去唔到一百度架!所以呢到會用高壓煲煮野食~~ 之後去採購o的生活用品。 仲去左寄postcard 返香港! 但抵死既係呢到成個鎮都無postcard 賣!  最有趣既經過一個報紙檔, 佢地無啦啦送左o的postcard 比我地。 不過有印年份既,係09年.......過哂期,但算啦~ 呢o的小鄉鎮係咁......不過鎮入面o的藏民望我地既眼光令到我地好唔舒服,係會望到你心都寒o個o的!所以我地好快就離開個鎮。


            如果要算,今日先係第一日既休整。上次既休息日唔係休息, 係行山.......呢到間旅館好舒服, 樓下係間cafe,好似香港o個o的,我聽人地彈結他聽左一晚! 呢到先有旅行既感覺。

踏著那單車往西藏~啦啦啦



係旅館外既"千秋" 好似係外國咁悠閒



我好想係新都橋起間屋, hea 住過日子! 呢到既風景好靚呀! 時間過得好慢......



沒有留言:

張貼留言