通麥    濃霧騎車; 終結之路  國道318的終點     92公里


               幹你娘(請大聲用普通話唸一遍),一出門竟然係一個長上坡..........今日總體應該都係下坡既,我要再強調一次!!係應該係會發生下坡呢件事!波密到通麥係海拔下降600米!咁搵人話我知點解門口有個長命斜?

        其實尋晚我己同大家開會,要大家小心今日既路,因為會通過102塌方區,而且之前有一段路係死過兩個自行車騎士,佢地跌左落山!(其實成條川藏線係成日發生意外,而且亦都經常死人),我一路上都好擔心究竟我可唔可以平安返到香港?都仲未到拉薩,我就已經有幾次差o的飛出車同埋"達"落山既經歷.........


一出發就爬坡 ,令我充滿怒火




背後又綁住o的肉包子,今日又係食乾糧既日子


唔好再咁歡喜我啦,我嫁左人架喇


    呢到好大霧,濕氣好重。門釘話佢好鐘意呢o的風景,好似中國o的山水畫咁,有條霧繞住個山,再加隻雀飛下飛下o個o的呢。我覺得都ok既,同之前睇開既風景唔同,係另一番風情。

帕隆藏布江




點解係條江隔離係無欄杆?方便o的車炒左後跌埋落去?





呢到係一個好多植被既地區,有人話似原始森林 。大霧中前進



人呢?汽車呢?








                 行行重行行,突然踩到一個位,見到有另一隊單車隊停左係到,就問咩事呀?佢地手指指咁,叫我地自己行前去睇下咩事!嘩!屌你呀!條路呢?


                 呢張相就算自己個樣好衰,我都要貼出黎!因為見到呢個情景大家都嘩,嘩,嘩!周圍嘩聲不絕。屌你老母 on 99!我當時真係呆能左,唔識比反應。天啊!條路被山泥傾瀉毀滅左呀!仲被洪水沖走埋.......我係咪睇緊災難片?


成件事係咪好癲呀?想像唔到會有呢o的事發生。

本身條路一直通去對面既樹o個邊.....而家點過去呀?

段路唔見左.......

係搜尋左一陣之後,我地發現左係可以繞過個山繼續前進,咁我地就要起程喇!但條路爛到咁呀。咩事呀?你想點呀大佬?

痴根的路

           呢到係一條落斜路,咁我緊係會剎住車落,但有爛泥食住條胎,架車滑一滑。喇!唔好呀!屌你,屌你老母!喂!唔好呀(大聲) 都仲未屌完,我就飛左出去了.......

係呢個shot 之後,無錯!我炒車了!我仆街了!

我成個人飛左出車,好在無撞去o的石頭到,同埋我有帶長手套,無擦損手。加上呢到都係爛泥,跌落地o的力無咁應。只係跌左個狗屎同埋成車泥。

仆街後的我




           唔好以為咁就完woo!呢條爛路非常長!之後仲有一段要再上山同落山!但提供唔到相比大家,實在影唔到。要顧掂自己都好難,何況影相?究竟當時發生咩事?o個到條路又係勁窄,又係只可以容納一架車經過!


              當時因為要維修返o個條消失左既路,有好多大貨車同工程車經過!每次我都要停低,仲要將架車靠埋山邊,比o的大卡車過!自己都就黎無位企!又鬼咁驚o的車high到我地!真係仲有5,6cm就掂到。陷你個家鏟!o的路又係爛泥路,同到理塘o個段有得比,仲有好多大石頭係條路都突出黎!我枝脈動(大陸好出名既運動飲料)仲成枝好似炮彈咁飛左落山!差o的打中前面條友(金龍)


     狼狽,非常狼狽。但有人仲淒涼過我地!就係去拉薩朝拜既藏民,雖然佢地無我地踩車咁危險,但個地爛成咁,佢地仲要五體投地跪拜,成個頭撞落個地到(正確黎講係泥),見到就覺得慘。好!你地贏!!


             過左呢段路就又要上坡,屌!太陽又開始出黎,烈日下上坡!我的青春在盛放!(中暑喇!仆街!)  。上完之後終於一直下坡,呢到就係有兩個車友死亡既地方!我地要列隊落山,唔準快過第一個(即係我) 因為我下坡係最安全既一個!下坡我唔會快過20km。大家去到車友跌落山既地方都停低默哀and 留言。


             有邊個想出黎玩,玩到條命都無埋?返唔到屋企呢?其實我自己都好驚!我本攻略上面有一頁特別係講意外既,每次睇到呢到我都好驚自己會死左係西藏,所以每日出發前,我都同自己講一定要平安返到屋企!


節錄:波爾川藏南線騎車攻略


2009年事故太多了。血和生命的教訓提醒我們:我們必須注意自己騎行的安全。相信很多兄弟都有可能是瞞著家人進行這次騎行的,我們也不希望你在途中出現任何意外。永遠記住:生命只有一次,請備加珍惜!

 “拉薩之行在遺憾和無奈、堅持和放棄、快樂和痛苦、美麗和危險中結束了。我只想告所有的進藏騎友,川藏線不只是異常艱難,更是異常危險!安全第一常常被疲憊後的麻痺所替代,而更多問題的癥結就一個字:快!”


(2010年及2009年事故太多了,我們不能用生命開玩笑!

1.2010年8月1日17:00左右,川藏線4081里程碑(離102K塌方區5km處),19歲兄弟,四川人,S形彎道,速度過快,車車撞橋欄杆,跌落帕隆藏布江中,遺體未找到......(車速過快。慢!慢!!慢!!!)

2.2010年5月7日晚8時,車友嘟嘟(女生),滇藏線德欽縣境內,遇到塌方後撞到路墩,遇難。請盡量不要趕夜路!http://www.tianya.cn/publicforum/content/free/1/1884870.shtml

3.2009年8月4日16:00左右,川藏線4083里程碑(離102K塌方區3km處),19歲兄弟,貴州人,S形彎道,速度過快,車車撞橋欄杆,跌落帕隆藏布江中,遺體未找到......(車速太快。慢!慢!!慢!!!)

4.2009年8月5日7:30,青藏線倒淌河往青海方向約5公里處,嚴重車禍,當場死亡3人。頭盔!頭盔! !頭盔! ! ! http://bbs.dtbike.com/viewthread.php?tid=11517&extra=page%3D1

5.2009年5月,理塘至巴塘,下海子山途中,隱名兄弟,車速太快,直接衝下了懸崖。汽車車友“7Kai”的描述:
“3天時間我親眼見到的車禍3起(車毀人亡的)。一個騎車的摔下去,夥伴在邊上哭。重慶的兄弟在去巴塘的隧道超過我衝出隧道,就是一個急彎,直接下去。我電話報警了,路上就我們2個車,警察問了一下出事的地方就也沒什麼了。我也無能為力,懸崖太高了!

6.2009年5月7日左右,滇藏線虎跳峽附近,陳姓兄弟,下山時55碼,速度過快,在與對面卡車錯車過程中摔了。鎖骨骨折,只能放棄當年的旅行。 (車速過快,未靠右行。)



             試問我又點可以唔驚呢?如果大家真係要踩去西藏,或者效法小弟呢個旅行,請一定!一定要注意安全!再次提醒:各位欲出發的勇士要三思


102塌方區,你睇下o的泥!都唔知幾時瀉落黎!一定要快速通過,中左實比佢活埋,死硬!



        102塌方區成段路都係爛路,但通過左呢o的爛路之後就快到通麥喇!yeah!


進通麥前


通麥,其實通麥都只係一條小街


通麥海拔2027米,連續兩日海拔下降好開心呀可?你落左就預左要還架喇,不幸既消息係未來幾日海拔會升返上4500米到!我暈喇........通麥既住宿地方幾好,好似個庭園咁,我地洗哂o的衫,掛哂係個庭園到。好舒服咁哂下太陽。 

唔知咩事通麥會有個咁既野


晚上,我又四圍騰,同門釘出去睇星星!去左上面張相既地方到坐。西藏既星空真係好靚,夜晚睇星係我呢排既活動。無帶腳架,有o的震,不過都分享比大家睇。










沒有留言:

張貼留言