爬第一座山 - 二郎山 海拔2200米 (小山)       57公里

   

              今日一起身就要爬山了, 有o的緊張!係間破爛到不行既旅館食左一碗麵之後就出發........... 二郎山高2200米~ 18公里上坡!雖然個坡好陡, 但踩落都唔係咁辛苦喳! 真奇怪! 希望之後既山都會係咁啦 (呢個純粹係本人既幻想,幾日後呢個幻想就已經破滅左......)


一出發無耐就有人爆胎.....




哈哈! 由今日開始,我唔使包尾了!yeah! 因為已經由八月頂替左我既位置~呵呵


大家都讚我越黎越利害!香港黎既硬漢(在下,哈) 要爆發無窮既小宇宙了!


      今日我一直同過兒踩係前面帶頭, 過兒仲有o的唔掂!要我停係到休息等佢~ 難道我係上坡既天才?



快到山頂既路



大約幾個鐘之後我地就殺到上山頂!   最左面個阿姐好有來頭, 唔知係邊個省既馬拉松第一名! 佢踩單車好似裝左摩打咁快!



先頭部隊合照!  哈哈 ! 唔知邊個單車會既會旗!我搭單一齊留影

       我上左山頂半個鐘之後,門釘先帶住八月上黎,我地再係山頂到等大哥跟大姐上山。 係呢件事上面我學到點做一個男人! 因為大姐體力唔好,踩唔到上黎, 大哥每踩前一段路就停, 跟住跑去後面幫老婆推車!到山頂之前既幾里路, 大姐已經完全無力踩, 大哥竟然用條繩綁係大姐架車到!好似一架拖車咁, 一個人用力拖大姐同埋佢架車上黎! man 到爆呀! 我忍唔住鼓掌同歡呼!



終於人齊了


笑~~ 有邊個今日之後會離開呢?



我同過兒


隧道前


進入了

隧道長3公里, 入面陰風陣陣


入面好多大卡車呀!唔想成為吸塵機就要戴頭巾了!

    出左隧道之後就係一段爛路,因為整緊路, 好辛苦咁先走到去落山既路。 係落山之前有兩個觀景台!  奇怪地有小販係到擺檔


當時大家都好興奮, 因為呢到海拔都成2千幾米, 好高!( 踩到後面既日子..2千幾米喳? 我呸~)

我都要影張相留念

金龍既頭盔, 條山雞毛係新溝既旅館老板- 柯大俠係山入面打山雞時拎返黎~~


第二個觀景台



想唔到影完呢張相之後既第二日, 稻草就唔可以同我地繼續旅程


落山



門釘痴左, 落山去到60km/hr...... 咁快就忘記左小曼既教訓!



山下既小村莊



去到山腳....呢到就係聽日要走既路? 呆左..........




唔好嚇我........




 
到達瀘定只係兩,三點!時間尚早。無咩特別野做。我地住既地方係回家旅館~~25蚊一晚! 環境都不錯~ 跟住我地周圍hea 下, 討論下聽日既行程~ 因為明天會休息一天,聽日會去海螺溝冰川。 咁大個仔我都未去過冰川架!

我又同過兒討論國家大事, 點知佢竟然係共產黨黨員......!雖然係咁,但無損我地既友情。  係瀘定周圍行,過兒話要做東請我食豆腐腦!我好開心啦,諗住食豆腐花啦!點知大陸既豆腐花同我地既係唔一樣架,好難食!浪費左過兒既一番心意。夜晚去左食燒烤! 大家問我好地地一個香港人, 你跑黎呢到踩單車做乜? 我諗左陣......唔識答.....其實我都唔知點解。我唯有講..........因為型囉!哈


門釘戴左八月既眼鏡


瀘定係一個好出名既地方,係咩紅軍既戰場,聽講當年毛澤東帶住o的手下,用幾條鐵索扔去對面岸跟住爬過去避開國民黨既追殺!各位看官如有興趣請自行翻閱歷史



4 則留言:

  1. 好man的大哥 ... 係邊個 ... 話俾我聽 !!!

    回覆刪除
  2. 好想知道,係咪當有人休息時,就會同其他隊友沿途影相?

    回覆刪除
  3. 唔係~鐘意幾時停就幾時停架喇!自己影自己想影既野

    回覆刪除
  4. 二郎山隧道內拍照,真係要好大決心。

    回覆刪除