再度起程       奪命的187 公里!  令人震撼的景色



           旅程再度開始,不過今日既路程有成187 公里!係全個旅程最長既一日。所以四點鐘就要起身get ready,而且今日會同好多唔識既人一齊出發! 因為係傳聞中,今日經過既海子山成日有人搶野!係車友流傳既故事入面,曾經有一隊10人車隊比成班拎住大刀既藏民行李連車被人劫走哂! 今日單飛好似會有o的危險!

      我地尋日已經叫早餐鋪五點開門and 做好o的食物比我地帶上路!五點準時出發! 可能已經幾日無踩單車, 加埋呢海拔高。 理塘號稱係全世界最高既城鎮, 所以呢到有個朵叫"世界高城"。 但都係o個句, 大陸o的野都係信唔過!  一出門我就頭痛...唉, 高反了! 但無可能要停落黎休息! 因為我已經休息左幾日!唯有頂硬上






岩岩天光既理塘






出門口既時候係一大片草原, 但我無心機影相! 之後就沿住條河一直前進, 途中仲經過一片荒漠

金龍的背影


又係一大片既草原



嘩! 雪山~~~ 仲有幾隻小動物  (馬兒)


我們的車隊   (留意:  小弟已在頭排~~~)

一名香港青年正在國內努力中


平路都要上斜!

太多體力既老占~~


浪子既背影



八月


一望無際既路,完全望唔到盡頭......

休息中既金龍
 

踩踩下o的人突然唔見哂!我即刻回頭....望!都係唔見大家, 咪停係到等一陣! 跟住有人打比我話老李爆胎! 於是我就扔低架單車, 向草原既地方行過去影相! 因為佢地肯定無咁快可以再起程~


被遺棄的浪子二號~~


後尾都係將佢泊好! 見唔見到後面修理車既人群?


呢條路其實都好大塵


吸左我過去既毛牛群!!!


好靚既構圖 , 藍天, 草地加埋毛牛大哥! 係呢個地方影左好多相











其實我已經好累, 因為係高原上踩單車踩左差唔多90公里....係上山之前搵左個地方hea


過兒仲訓埋, 不過佢旁邊有舊屎~~~哈, 你地睇唔睇到?

咁當然我都要訓啦

今日既下午飯係食乾糧! 係食大餅...好傷心! 好想食飯呀! 今日又要趕路, 無飯開! 好悲傷...

上海子山中

 
      而且最傷心既事係上山, 因為早上既90公里平路已經將在下既體能燒清光...我已經無力再踩上山。 雖然今日上山既路好短, 只有區區既12公里。 正路係兩個幾鐘就可以上到去....但因為真係無哂力......結果......


就出現左咁既事....


鷹哥一馬當先, 係海子山佢係第一個上山的

當然啦~ 我地呢o的老弱婦孺緊係行得慢o的

    海子山既坡度唔大, 似平路, 佢係暗斜!  令到我非常痛苦!  我會將佢列入難爬的山!!!! 當然好大部份既原因係因為前面既路

幫cc既車影寫真, 性感嗎??

就到山頂既時候,你會望到一排雪山係你旁邊~~





CC都累到死左..

係極度痛苦之後終於走到山頂!!!見到個牌未?




我走到上黎了! (稻草走之前送我的頭巾, 佢地恥笑我帶餐巾上頭度!但我大方唔介意~~~)

呢條o靚仔坐車上黎, 但扮哂野影相! 廢柴!!!!! (哼! 因為我地日後會非常討厭佢!)


係山頂我地唔可以留太耐, 因為仲有90公里等緊我地! 所以我地好快就落山


笑一下, 影張相留念



海子山最出名既姊妹湖! 兩個湖係連埋一齊架. 但o的水係唔同色  , 一邊係綠色的

下山既路

我地係山下面, 等後面的隊友




大風, 落山既時候要帶頭巾, 如果唔係會吹到頭痛


人齊

呢張會清楚睇到其中一段落山路



好似宮崎駿動畫既村莊

      今日既目的地係巴塘, 理塘去巴塘中間會經過四條隧道, 有長有短~! 呢條係其中一條, 大陸O的隧道最黑人憎既係咩呢? 就係入面無燈!黑媽媽, 你起得隧道就唔該你整埋燈啦! 我地o的單車朋友好危險架! 入面又陰風陣陣, 每次入去都好鬼凍!! 而且一出隧道隻眼又唔適應! 好多人因為咁而炒車


      係呢段90公里既超長下坡入面, 最唔開心既係會有幾個上坡! 令人失望........行到咁上下,  見到有架車經過, 上面放滿單車! 佢突然停落黎, 原來係過兒, 八月同埋老占係上海既單車隊友。 佢地6月10日先係成都出發, 差唔多一直坐車黎呢到....(究竟佢地帶單車做乜...?)

        我地又經過一O的金黃色既稻田, 不過今日趕時間, 無停落黎影! 而且中間o的村莊既小朋友黎搶野, 要東西。所以就要快速通過!! 本來今日曾經打算係323 道班到落腳! 咁就可以唔使咁趕!

     但最尾都係決定衝埋去巴塘。夜晚8點, 我地終於到巴塘了! 今日踩左15個鐘單車....癲左.....去到之後好快就搵到地方落腳。 食飯時我地討論聽日既行程! 因為攻略上係話聽日可以溫泉山莊到休息。踩半日之後可以浸下溫泉! 但因為咁鷹哥就嬲嬲地, 佢話自己係黎踩單車唔係黎旅遊! 結果攪到好唔愉快~~~ (當然啦, 最後係決定係去溫泉山莊~~hahah)

          聽日終於要出境!! 終於離開四川, 進入西藏!!!!  佢地成日話我去唔到西藏, 因為外國人今個月入唔到西藏。因為今個月係西藏六十大慶! 本身我地係理塘都遇到幾個德國人, 佢地最後因為呢個原因而入唔到藏!!  不過香港人一定入到! 佢地又話唔得, 結果我地賭一百蚊人仔我入到西藏!!!

我今次sure win~~~~

          今日既景色好靚呀! 一日之內見到草原, 荒漠, 河套地區, 大雪山同埋金黃的稻田! 想像唔到點解呢到o的地方可以一日之內經過哂!!! 太美麗了!!!!!!

1 則留言:

  1. 我諗佢地帶單車既原因,不外乎係因為咁樣會令人自我感覺良好,覺得咁樣好型.....

    回覆刪除