新都橋      攝影家天堂;翻折多山!

 

          自出發以來, 今日終於要面對超級難關! 翻超過4000米的折多山! 我內心多少都有o的怯。 因為人人都話呢座山好難! 但神奇地,一出發,我又非常之咁好體力, 同過兒一馬當先!一枝箭咁標係前面! 哈哈






領先的我們! (嘿嘿.....得戚笑~~)



幾有型! (我話座山噴出黎o的霧!) 向雲海中進發!


黎到呢到,你可以好唔小心咁,係張相到睇到我地條路係有幾高

我又擺下pose~~


     因為我地都同意做第尾好慘!因為當你好辛苦咁趕到前面既時候,你以為終於可以休息。 點知大家一見到你就話要出發! 大家係等你既時間已經休息完,而你就一直無休息一直踩。好悲劇的人生啊....!所以踩最後好大壓力! 而且恩哥經常包尾! 一定要擺脫呢個命運! 今日我地係前面跑到累就休息! 一見到大家係我地視線範圍出現, 過兒就大叫, 跑呀!  如是者, 我地一直殺到上海拔3800!

慢慢地, 高山反應出現

荒涼的山境
 
     係3800米呢個高度, 高山反應出現了! 我個頭痛到就黎裂開, 過兒仲誇張! 已經落左黎推車, 佢話個後腦好似係咁比人打咁woo!(假的解放軍..hah) 而且係海拔高既地方踩單車特別快累, 我大約踩百幾二百米就要停落黎。 因為o的體能去得好快.... 好累!係呢個時候, 門釘佢地就開始追到上黎lu~但大家既情況都差唔多, 都出現了高反!  門釘叫我地慢慢黎, 等身體適應左先,最後既幾公里係不斷休息,用龜速爬上去!

門釘

因為高反了.....被大家追到了!嗚......... 咁就影下相先啦


cc

八月, cc, 恩弟!    ( 我點解可以跳得咁高!)

佢地追上我地時的情況!當時我已經跑不動........


 

係上山前幾公里, 我死亡了......但呢到已經可以望到山頂!


           12點半既時候, 我地終於上到山頂了! 好興奮!第一次見到雪, 我仲爬左上山頂個塔到! 累到hihi

      大家都好興奮! 係咁影相! 畢竟係靠自己既力量去翻過呢座4300米既山!我地係山頂等左一個鐘到, 大哥大姐終於上到黎了...等齊人終於可以影相!等太久,我地係山頂就凍死了.....之後我地一直快速下坡到新都橋!

他奶奶的! 香港仔黎到了! (流淚......)

八月受苦了..




毛牛骨



折多山


折多係藏語係彎曲的意思


祈求我們一行人, 平安到達拉薩


金龍展現出男人既激情


呢到就係山頂上再要行上去既塔, 我行上去累到就黎釘!

第一次見到雪, 我仲摸下佢


山頂上掛滿經幡的亭!!  大家如果到折多山, 可以節省腳骨力! 因為我已經比你地睇左係點樣



唔係講笑, 行上黎真係勁爆累



門釘的單車俱樂部





山頂。好多人賣虫草!我地又被人問係邊到踩黎~~~大家都好豪氣咁講!

每個人的名字

隊友們




落山了


你睇落山條路.....(呢o的下坡一落就落2個鐘架啦。 有好多人因為高反,係呢條路訓左! 我地係幾日後八到, 有個女仔落山時訓著左,炒車跌左落去......變了植物人.....好可怕呀!)



傳說之中呢到叫"攝影家天堂"德我覺得不外如是姐~~~ 直到接近草原既地方, 我先改變呢個諗法! 太靚了o的風景~~ 花, 草, 河流,毛牛, 馬........但奇怪既點係唔知點解呢到有咁多電線桿...











藏民的家


好靚呀!





我自由自在,係草地上感受青春







而金龍係馬路上感受死亡





呢間屋好靚呀!







我一路係到影相, 直到5點半先到新都橋既旅館

新同伴:老李登場! (因為同前隊唔夾, 而加入我地呢隊龜速隊!)


呢到個老板7月, 好靚的!  佢本身係backpack,黎到呢到做下野, 點知就stay 左係到。

3 則留言: