工布江達     重遇CC ; 追殺發瘟狗    130公里


                    出門無耐就係路上撞到CC,原來佢都仲有踩單車,不過唔係同我地踩咁解,係同19歲既o靚仔兩個一齊踩。其實今日大家都知道會遇到CC。因為係八一既時候,八月去睇醫生時撞到CC,大家都因為一個月黎左兩次M既原因去睇!原來醫生話唔可以飲太多紅牛。佢地一日o拍兩枝,當藥咁食,醫生通知佢地唔可以再飲。所以我地知道CC都係八一,不過佢無黎搵我地。

                   當大家今日見到CC時,都無咩點理佢....大家覺得佢粒聲唔出就咁走左去同第2個踩,好無意思。一路上大家同甘共苦,大家都照顧過CC,覺得CC太無義氣。咁當時就好尷尬。我唔想咁,而且係呢件事上面我又無咩特別感覺。事但啦,佢唔想同我地一齊踩咪由佢囉。所以我係咁多人入面表現最正常o個個,我同佢講左幾句,我將過兒係魯朗夢遺既事講左佢知,我話過兒呢幾日都唔捨得洗條底褲,就係諗住見到你時送比你。我同CC傾計o個時,19歲既o靚仔一直係好遠好遠咁等佢,唔敢行埋黎。大家就商量不如用石仔扔佢!哈哈



     西藏呢頭成日有交通意外,但唔好將出意外既車放埋出黎,我見到都唔知比咩反應好?



尼洋河




中間經過的牧場





食午飯時,過兒同鷹哥因為小事嘈起上黎。係間麵店到互鬧。最尾大家唔采大家。



呢個景點,大家都無咩興趣去參觀












                踩踩下突然見到鷹哥同八月係遠處推車,仲揮哂手咁叫我落車,feel到有o的唔對路!果然走前兩步,有隻狗衝出黎!仆你個街!一路上受夠你地o的發瘟狗氣喇!我突然發火了!我大叫左一聲!扔低部單車,執左幾舊石仔,衝過去,係咁追住隻發瘟狗黎扔!佢由好凶狠咁吠,去到悲鳴咁叫!我一直追殺左佢幾個街口先至停低!我陷你個家鏟!成日衝出黎嚇人!得罪你咩?得把死人聲!返黎時我既感覺好似獵殺左一隻熊人咁~呢次終於出左呢一個月黎受既烏氣!哈哈



經過門巴族居住既地區,睇黎佢地都幾有錢,o的屋起得又大又靚。可能因為已經接近拉薩,居民都係有錢人。




仲係呢條路都遇到有人係上海徒步黎,佢行左一年!呢個真係痴線
有o的9唔搭8,唔知點解佢無啦啦出現係條路到


                就到目的地時,見到有架大貨車出左意外,成個車翻轉左........咩料呀?今日住既南方旅館令到我有想死既感覺........好核突。又係白色床單但變左黃色o個o的,好嘔心!我要拎個睡袋出黎!


6 則留言:

  1. 本人三年前都去了西藏,每當坐在車上看到踩單車的旅人,就會由心佩服他們,好勁及好型,所以睇到你能夠克服種種的困難,堅持完成夢想,真係為港人爭光。

    回覆刪除
  2. 咁又無咁誇張既!但真係好難忘既, 好多大陸人都覺得我地香港人唔捱得苦, 但我用行動証明比佢地睇, 我地一樣做到!

    回覆刪除
  3. 佩服~你搞到我都好想去~我只係試過環台渣~所以我更加佩服你

    回覆刪除
  4. 噫?早幾集唔係話阿cc大義凜然同大家講咁樣踩車好冇意義?咁辛苦踩車都唔知為乜咩?言猶在耳wo.....

    回覆刪除
  5. 同女人講義氣?冇嘢阿佢哋?一開始都已經知係錯啦....

    回覆刪除
  6. 我都算去過好多落後地方,西藏都去過兩次,間中都有騎下單車,但就未試過成程都係騎車,仲要係川藏線,真係好佩服、好羨慕!我想問你在港時有冇運動架?我都好想好想一個女仔去一次轟烈嘅旅行,但自己平時冇咩運動訓練(但好多戶外活動),又唔識修理單車,所以冇咩信心!你令我重燃放棄已久嘅夢想呀!!!

    回覆刪除