松多    明天我們一起到拉薩    98公里


              尋晚CC同我地住同一間旅館,我地想搵個o靚仔架車出黎,然後吉穿佢兩條胎!(幾賤,哈哈)但佢太醒目,特登唔泊係CC架車旁邊!我同過兒落去搵唔到目標就走左喇!

不祥的里程碑





                     今日既路接近100公里都係緩上坡,又係將體力燒清光。係我就黎死既時候,有幾架車經過,車入面既人伸個頭出黎大叫:加油!加油!


                     其實好多時有汽車經過,車入面既人都會打開隻窗,伸隻手指公出黎!每次見到呢個畫面,我精神都為之一振!每個陌生人都係到為我打氣!無錯!我係做緊一件令人由心入面佩服既事!好多時連我都唔知自己點樣爬過o的山!我用自己既力量一直走到呢到!我做得到!我做得到!疲累既身體再度起動!!





力量係身體既深處不斷湧出黎!






好出名既神石,中流砥柱。附近有哂指示叫人唔好落去影相,因為成日有人因為咁而被水沖走同浸死。






其實好多人都係呃屋企人,偷偷地走黎呢到,包括過兒,佢同屋企人講話去出差工幹。佢好驚比阿爸阿媽知道。呢條路太危險,屋企一定會反對。但佢今日唔知發乜鬼瘟,同屋企講話佢其實去左西藏,當然係被人鏟到上天花板!


               松多附近有個溫泉,門釘問旅館老板借左架電動三輪車,車哂我地去浸溫泉,但佢既技術有o的爛,架車係到fing 黎fing 去。老占就破口大鬧,話唔想係到拉薩之前一日出車禍被門釘幹掉。我地成車人都係到尖叫,跟住大聲唱歌!我地大伙一齊出發去浸溫泉。 


藍色間屋入面就係溫泉喇!

                    大家都好興奮,除左我.........聽日大家就到終點,但對我黎講,旅程只係去到一半。因為我仲要挑戰珠峰同埋尼泊爾。

                   門釘其實係路上同我講左好多次唔好踩去尼泊爾,話普通人踩完川藏線就夠哂皮,呢條路好少人踩,一整日你都可以見唔到有單車隊,而且路況同食宿都比川藏線差。加埋佢又唔係我身邊照顧我,我又唔識修理單車。架車壞左或者你出左事點算?每次我都支吾以對。門釘叫我唔好去,跟佢返屋企帶我去玩好過。

                   晚上7點就要上床訓,因為聽日4點就要起身趕路。川藏線最後,最高既米拉山就係前面靜靜地站著。等緊我地爬上去。半夜我訓唔著,又爬起身睇星星。唔知係心情問題,定係身處海拔4300米,星星顯得特別明亮。




今日係同呢幫人一齊旅行既第三十一日!明天就到終點。究竟大家內心諗緊乜野?




朋友們,明天我們一起到拉薩,好不好?






6 則留言:

  1. 期待之後的遊記呢!

    回覆刪除
  2. 又想又唔想快點到拉薩,這樣子的心情真的很百感交集!
    令我再有火再去西藏了,係要踩單車!

    回覆刪除
  3. 多謝支持!
    踩單車去西藏既感覺係好特別架!

    回覆刪除
  4. 心情好矛盾,但又好合理,不過都要加油呀!!!!!

    回覆刪除