夢要夠瘋 夠瘋才能成為英雄    騎行的終點



                啊!終點來了。要去玩喇。要到尼泊爾做背包客。由樟木一直下坡到海關。落到去仲要係過境大樓排隊。因為十點先開關!終於要脫離中國線喇!但有一個問題,行李要放係行李帶.....咁我地點算?成部單車放上去??過唔到woo...結果就係海關用人手check,幾hea下,亦都無留難我地。不過開關時,我見到一堆尼泊爾人係另一邊跑過黎,衝呀!咁樣係對面跑過黎.....使唔使呀?乜有咁激動咩?

               過左友誼橋。正式進入尼泊爾。人地話尼泊爾關員會光明正大咁問你拎錢,如果唔比錢就唔比你過關。咁事實上我真係見到有人夾住o的錢係護照到比海關。但我呢種正義既使者,當然一蚊都唔會比!





           係尼泊爾境內,開始踩時人地先岩岩起身梳洗。尼泊爾慢我地2個小時15分鐘。所以計返時間,佢地先8,9點。 好正常。尼泊爾係一個谷地,同西藏既感覺唔同。但友誼橋之後人多車多,雖然係下坡,但條路好斜好斜,有o的危險。

 樟木海關

由樟木急速下坡到邊境。

回頭看樟木


過境大樓


黑炭


到尼泊爾喇

傳說中要比錢既海關

到尼泊爾的第一條橋









其實今日係會好趕時間,因為要一直殺到加都,而我唔知有幾多公里!我睇過o的資料,如果要一日係口岸直接殺到加都,係有o的難度架!好多人都會分開兩日。之前我都係咁打算,但小馬話佢朋友話好簡單,咁ok啦。都洗濕左個頭,係樟木到停多左日,而家唯有一日衝過去啦。

係尼泊爾踩單車已經完全唔同感覺喇!好多氧氣呀!每次呼吸都係夠架!我真係feel 到好多氧氣呀!好感動........(大家唔好以有氧氣係必然既事.....)可能佢係一個谷地,海拔低!有好多樹木,好幸福呀......


中途經過無數小村


爛路

爛得好誇張


         仲聽講話去加都段路既路況好差,好多山泥傾瀉。又好多爛路!入境無耐我已經親身證實左係真架喇!係樟木時有好多人過境後就直接上左吉普車去加都喇!"呼"一聲就唔見左~但係呢段路就比我地追左上黎喇!因為佢地架車行唔到,要等對面o的車開過黎先。好似話已經等左好耐。


等待前進的吉普車

超越.....嘿嘿

個山漏水呀!

一 patpat的爛泥,踩上去好嘔心

而且段路仲要非常長

o的泥好大pat 架真係

佢地o的貨車整得好盞鬼

我在爛泥路中,在一群車中穿插



無意中發現路牌,但我覺得個里數好似唔多準

加德滿都:香港的後生仔來到了!嶺南大學出了個優秀份子!哈哈!今次呢個行為辣低哂其他人!返去講場seminar都得呀! 哈哈哈(呢一刻自我感覺非常良好!保衛地球既責任交比我啦!)





終於見到一個大小小既城鎮



要搵地方食飯喇


咖哩飯!人地用手食架!我地當然唔會啦


熱到成身汗

呢到真係好熱呀!同埋呢,尼泊爾既水係唔飲得架!一定要買水 (溫馨提示)


如果分開兩日既話,我地係會係呢個bahrabise鎮到休息


其實計返條數,如果用中國時間計,我地過完境已經大概十一點,其實要係天黑前(六點)趕到加德滿都真係有o的困難架!因為中間仲要爬過一座山先到






要開始爬山喇!呢個山好奇怪,係咁轉彎,轉極都未到!大家都唔慣呢到o的又濕又熱既天氣,好辛苦!一直係後面。不過對於我黎講,反面好鬼輕鬆!因為呢o的咪就係香港平時既夏天囉!我就"呼"一聲,唔見左啦!因為我已經神奇地帶左頭!




往加德滿都途中的路

係呢到踩單車,我濕到滴哂水呀!流汗流到好誇張!

上山時,係間士多到補給!啪左兩枝可樂同埋一枝大水!無辦法,水份流失到好緊要!我好似比人扔左落洗衣機轉左幾個圈,未"瓊" 乾水就比人拉左出黎咁......係咁滴汗!士多老板知道我係成都踩單車黎到呢到,佢好害怕!(查實我估佢唔知邊到係成都!)  因為今日要係咁趕路,我無得係條路到擺pose照相!好悲傷



順帶一提,呢到o的巴士車頂都係載人架!



車禍發生了


貨車撞巴士,無人受傷!

沿路上有好多人同我地喊加油!


你見唔見到前面一堆樓呀!應該差唔多到喇


終於爬到山上頂!其實沿途都有好多軍人,唔知點解呢?唔通呢到既治安係好差既?


下山

塵大到呢............

其實已經開始入夜

係呢段路到,我突然覺得自己既夢想係到閃閃發光呀!於是我係段路到大聲唱歌

究竟個路牌指去邊,我係完全唔知架!唯有不斷問路


死喇,天黑喇!


仲未到既?




個天真係開始無光喇!


呢o的就叫邊線行車


                 落左山之後去加都既路上面,我炒左一次車,係因為o的車亂咁衝!而第二次,我差o的成個人飛左去路中心,差o的比車撞瓜埋!事緣係我係馬路既邊線踩單車啦,突然有個仆街司機唔知做乜9 ,突然切線,係我前面停落黎!仆街!剎唔切,我即刻扭車,結果當然係即刻衝左上馬路....你要知道尼泊爾o的交通有幾亂!我仲比佢架車"界" 損左!佢係咪食左屎呀? 識唔識開車架?後尾諗返,我應該當場就屌爆佢!

                 但可能當時太驚慌,skip左呢個動作......你都唔知幾危險,馬路o的車衝黎衝去,我突然轉左出去,真係無撞死要還神!




登登登!大獲!天黑了


完全黑暗的地方

其實有兩個鐘我地係完全黑暗咁踩單車



                 我一早都話要分開兩日架喇!雖然加德滿都係尼泊爾既首都,但佢係完全無城市規劃架!o的路亂78糟!又無街燈!發佢個瘟!真係比車車死都唔知咩事!係晚上十點既時候,我地就進入左加德滿都!但由於完全唔識路,又黑媽媽!我就拎住本lonely planet 既地圖用電筒照住問人Thamel係邊!呢段路簡直係惡夢呀!條路多車到呢............


                  中間又要搵guest house,由於條路黑媽媽,咩都睇唔到,我仲跌左落個大水窪入面,邊個係條路到挖個咁大既洞出黎呀?係咪痴線架!你搵野圍住佢都好呀..............卒知我成身都係污水咁去問路,總知就係狼狽啦。


                  最後終於搵到路啦,臨入Thamel前比班軍人截住,問我地去邊同住邊!我點知住邊姐,咪話搵緊guest house 囉!大佬,你睇我個樣黑到咁,成個走難既窮人咁!都唔慌有槍啦!快o的比我搵地方住喇!我就黎死啦兵大哥


                  搵左幾間guest house,又講左一輪價之後!我地係marco polo guest house 到住左落黎!(marco polo!好高級呀!哈哈,呢間當然係廢野啦) 450盧比一晚,圍返都係20蚊人仔到!都幾平!


                  之後即刻去食飯喇!為左慶祝踩完單車咁大件事,我決定豪食,用左成60蚊人仔食餐飯!!但問題係而家已經係11點幾......



大餐

           

           其實到左之後我就第一時間打比maggie,同佢講我已經完成左個單車之旅喇!當然我有問佢你男朋友係咪好有型,係咪好勁呢o的囂張說話!(大佬,讚下呀嘛) 而佢亦都係繼續敷衍我架.......用一把好誇張既聲音:嘩,你好勁呀!      妖..........


            聽日要開始玩喇!係電話到我突然之間醒起一件事,就係原來我因為去左旅行,skip左變形金剛3!呀!!!好傷心呀!好想睇!好想睇!我問佢,你睇左未呀?maggie: 睇左啦,好好睇呀! 呀!!我尖叫!!點解無我份!我墜入了萬丈深淵............雖然無左mega fox !但我都好期待架......嗚


由於太累,食完飯返去沖完涼就係張床到死亡左.........不過無熱水...(他媽的marco polo)


           其實呢晚無咩特別既感覺,反而係踩入去加德滿都時,我感覺到全身熱血沸騰!真係感覺到有夢想係到發光!仲要係閃閃發光!本黎已經踩到,累到就黎癲架喇!但我一諗到.......終於踩到喇!! 嘩!我終於攻打到呢度喇!讓大家在我身上見識到堅持是甚麼東西!





10 則留言:

  1. 支持!
    等你寫埋去,
    我最種意睇單車遊記。

    回覆刪除
  2. 支持!

    期待你最後一章

    回覆刪除
  3. 比起其他遊記..你打得係真好多好多..
    無任何修飾...我鐘意!!!

    回覆刪除
  4. 好彩你話未完o者, 我差D 開始因為無得再追你個blog而有失落o既感覺.

    回覆刪除
  5. 我看完你的全部了, 很精彩, 很佩服你的毅力! 要学习一下!

    回覆刪除
  6. 坚持与毅力~谢谢你的游记,学习很多。

    回覆刪除
  7. 多謝大家睇我個blog,放心!冒險故事仲未完架,仲會連載

    回覆刪除
  8. 我一連追左兩曰先睇晒,好勁!致敬saludo!!!

    回覆刪除