我在拉薩沙沙滾的日子 ;  無論如何都要堅持自己既想法!


                    到左拉薩已經一個星期,係拉薩既生活節奏好慢, 好舒服, 好hea,呢幾日都係四圍逛,我亦同旅館既老板混熟左, 老板好好人! 煮飯又預埋我,平時又介紹o的藏族朋友比我認識~ 有時成個下晝就同佢係到飲啤酒,傾計。 夜晚就同佢o的朋友飲藏族青稞酒,青稞酒好似益力多咁既味。唔似係酒,你唔覺唔覺就會飲左幾桶。所以好易飲醉酒。呢幾日我一路係到痴飲痴食~哈哈

          
                    老板以前都係踩單車黎拉薩架,但佢到左之後就唔想走, o個時佢手上只係得返2千蚊人仔, 之後左借右借,攪黎攪去, 卒知就係到開左間旅館~~到而家黎左五年,分店都已經開左兩間。我同老板好岩傾 ,我發覺夠薑一條友出黎流浪既人既性格同諗法都係差唔多~!





拉薩市同我想像中真係太大出入喇












購物點,門釘超勁!三百蚊既野比佢講到得十蚊成交!






我地間旅館就係到!極方便!只係八十蚊一間雙人房!有wifi! 老板太好人!我誠意推介比大家! 要訂房搵我!我幫大家訂!



 大昭寺

老占因為影左呢張相,而被解放軍捉左去問話




           我Team 人今日走啦, 呢次旅行最大既收獲就係認識到門釘!我真係會認門釘係我大佬!係路上我真係受過佢太多照顧喇......


              而最感動既係金龍尋晚同我講,話一開始出發既時候, 就知道同我一隊一定可以走完川藏線! 記唔記得有一晚我地要趕路去阿斯瑪村, 成九點都仲未到目的地, 而且又係上緊山, 大家都崩潰了,個個都接近放棄,成隊全部都推車! 只有我一個人死都唔肯落黎推車, 一路係到踩, 當時我同大家講, 我係香港黎到呢到係要踩單車, 唔係黎推車, 我死都唔推車, 死都唔搭車!

           我係呢到一次都無丟過香港人面!比內地同胞知道我地香港人有幾堅! 大家都話我呢個第一日包尾既香港仔已經成為呢隊入面最牛B既人。




 呢一個月大家一齊走過好多難關,共患難! 擁有好多呢一世都唔會忘記既回憶。


第一日出發,隻腳痛到郁唔到,上唔到樓梯;比狗追;累到訓馬路;差o的跌落山.......經歷過太多事。我地亙相扶持!一直走左二千一百公里!而家要分開喇。我唔敢去火車站送佢地走,我最怕分手戲。但大家走既時候都攬住我!令到我覺得好溫暖。


一路上我們八個人誰也不放棄誰。同歌同泣,同受苦難








 無論如何都要堅持自己既想法!



        尋晚有件突發既事令到我個plan 亂哂,本來同我一齊踩去珠峰同尼泊爾既老鷹突然決定唔踩, 要坐車去尼泊爾! 令到我好嬲,嬲既唔係佢唔去。嬲既係因為聽日出發,但而家已經係夜晚十一點,仲有八個鐘就出發!點解要咁遲先同我講話唔去!如果一早決定左,早幾日到拉薩時就應該話比我知!


           而家得返我一個人,究竟要坐車去定踩單車去? 其他隊友知道左老鷹唔踩,得返我一個。都唔比我一個人踩去, 因為太危險! 門釘直情幫我打電話搵車。大家未黎到拉薩既時候已經千叮萬囑, 叫我去尼泊爾要小心, 唔得就搭車, 唔好死頂! 因為大家都知道我超級固執!


         但我係到諗, 我一路上都堅持過黎, 唔通我呢一刻要坐車去?唔通我要放棄當初既計劃?雖然我當初係好兒戲咁係地圖畫幾個叉就決定黎呢到。但咁唔代表我做人兒戲,咩都玩玩下!我係男人黎!唔可以咁!我唔想放棄我當初既計劃!我唔要半途而廢!我唔要講得出,做唔到!




係阿斯瑪因為同隊友鬧分歧,加埋身體支持唔到而搭車搭左一百公里。已經令到我好後悔。


                   當時我有上網搵朋友傾,我同阿mo講呢件事,阿mo叫我踩埋落去!我諗左成晚, 諗左好多野, 本來我地由媽媽個肚入面就係一個人降臨到呢個世界!人本來就係孤單!人本來就係一個個體!點解我而家會有依賴既諗法?


    本來我就係打算自己一個人踩, 我怕乜野?  而且我相信我呢一世人只有呢一次機會踩單車上去珠峰!踩上珠峰有幾多人做到?我好想係珠峰上面舉起架單車影相!因為真係好有型!(好難理解既理由,但我當時真係咁諗)


        男子漢大丈夫! 頂天立地!!說了便要做到! 現在太多人只光說不做! 我說了要做!便一定會做得到!




             我都係決定踩單車去!我同老板講,老板好支持同埋欣賞我咁做,老板話: Stephen,好難得你可以做一個咁既決定,而家好小人可以一直堅持自己既想法。


                 當時CC係我地附近住,佢知道左我要一個人踩去尼泊爾之後,即係過黎我地到,仲比左張紙我,話佢住間旅館有人搵同伴一齊踩去尼泊爾。咁我就即刻跟CC去佢間旅館搵o個幾個人。



我要堅持自己既想法! 唔可以放棄!無論如何都要堅持自己既想法!



                  路就係咁走出黎。只要堅持,堅持!再堅持!我唔知道前面有咩等緊我,但我當時只係知道,我要跟住自己個心而行動!







 冒險之旅要再開始了!










8 則留言:

  1. 話時話真係有D興趣想知道呢位旅館老闆當初到拉薩時全副身家得番2000元,終於佢最後籌咗大概幾多錢先可以開得成依家呢間旅舍?請問你知道嗎?我真係好有興趣想知道 ^^

    回覆刪除
  2. 五月份會到拉薩,真係要搵你幫忙訂房

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題~ 到時你話我知幾時啦~~

      刪除
    2. 謝謝,看過你的遊記後,五月份真的騎行川藏線,畢生難忘。
      到拉薩前,也忘了查看你的回覆,還好,隊友也找到一家不錯旅店在小昭寺附近,就是白天不用校鬧鐘。

      刪除
  3. May I know the name of the hostel? Thanks!!

    回覆刪除