樟木  離境口岸




                  由聶拉木去樟木既三十幾公里係全程大下坡! 基本上你坐落架車到,佢就會自己行落去!有人話去樟木呢段路好靚好靚,叫呢到做江南峽谷,仲話呢到係最美既峽谷。唔知呢?因為我無感覺!畢竟騎過川藏線,對其他既風景都已經再睇唔上眼。






             樟木口岸係好繁榮既邊境,佢係沿山而建既地方,分開幾條街咁。唔知好彩定唔好彩,適逢西藏六十大慶,邊境管制得好嚴,所以入境既外國人唔係多!我地落腳既地方都唔錯。可以望到半個樟木。食埋飯就去左派出所蓋個離境印先,方便聽日離境。(後尾先知唔使咁麻煩,直接出境就得)


             因為聽日就出境,所以要補給一o的好緊要既野!例如廁紙。因為尼泊爾人同印度人既習慣一樣,係用手黎"聞"屎既 (請原諒我咁坦白.....),所以一定要買定廁紙用!仲拎哂返拉薩既班車卡片,因為我地之後會返樟木,坐班車回拉薩。班車最平可以劈價到230蚊。講價既時候仲買左幾粒皮蛋!而家好鐘意生食皮蛋,就咁啪入口。好好食


路上




好多條小瀑布


小馬






山林中

靚?



大霧!
好多時會遇到咁,每次都好驚!因為完全睇唔到前面,驚比對頭車撞死




路又爛!
終於見到ATM
住的地方

沿山而建的樟木
有好多有尼泊爾特色既屋同車
樟木

房入面見到的景色


            呢到仲有YMCA青年旅舍,最盞鬼既係個staff 好靚,咁入面又有free wifi ,我同秋陽講不如我地一齊落黎上網。結識呢位靚女姐姐!哈哈。做哂所有野都只係三點!佢地出去行下,上網。我就訓係張床到無所事事,望下風景,整理下o的相,同埋寫低呢幾日發生既事。



              係大學入面,大部分學生都只當大學係一個職業訓練學校,讀大學 = 搵多o的錢,真係有幾多人會去關心我們當前身處既社會?一切置身事外。然後畢業,平平庸庸咁過生活。甘心去做一隻螞蟻。好多人既志願甚至係打份政府工,因為貪佢夠hea...


工作→儲錢→結婚→花光錢→再儲錢→買樓→生仔?



           我經常有一個問題 :搵咁多錢,又帶唔到落棺材既..咁辛苦做乜?如果將所有時間拎哂去搵錢,咁人生究竟仲剩返乜?用接近三分二生命去搵錢,然後就慢慢用哂o的錢,跟住等死,然後再將呢個任務傳承比自己既仔女。咁既人生好悲哀。而且人既物慾係無止境,你有一蚊就想要十蚊;有十蚊就想搵一百蚊;有一百蚊就想要一千蚊。


咁同係條街到見到既螞蟻,成世都係到搬糧有咩分別?


係咪社會話比你知你要咩,你就要追求o的咩?係唔係應該思考一下自己既人生?



當一個單位話就話有400呎,實情得o個200幾300呎,賣緊二百幾萬。3成首期都講緊60幾萬。打工仔搵o個萬零蚊一個月。要儲幾耐先至有個首期?


為左個300呎都唔知有無既地方,奉獻二十年光陰?


社會既主流價值唔係一定岩




做人點可以隨波逐流?我覺得呢個行為好蠢呀!


生命已經夠短,人生眨下眼就過。點解仲要花時間去過別人既生活?點解唔好好享受生命?用自己既方式去活!


生命只有一次,一定要盡情活!自己既生命,由自己去演繹!唔可以比自己後悔!


人生要過得無怨無悔!直到我再唔識打開隻眼o個一日來臨既時候,我都可以笑住講一句:不枉此生!




當你為你生活遇到既事而唔開心,煩惱,埋怨,甚至放棄自己,覺得全世界都玩緊你,討厭你既時候!有好多人頂唔住自殺。但同時間,社會上有幾多身體唔健全,有重病既人好努力咁去掙扎求存,為既只係可以過普通人既生活。咁究竟係佢地有問題定我地有問題?究竟邊個先係殘疾人?





我唔敢狂妄到話要改變呢個世界,但最起碼,我想做一件事去影響我身邊既人。










14 則留言:

  1. 如果有得LIKE既話就好啦...

    不過現實就係現實...
    只可以講...最多做到平衡的...

    回覆刪除
  2. 網主你想影響人,已經成功了
    至少我這個小讀者以後都會記得你篇冒險記
    有機會有能力的話我都想將來闖一番

    人生中總有無論如何都唔想蒙蔽違背的一些想法和價值
    這時只要對自己誠懇
    回頭看時,不會後悔就可以了

    但願大家熱情唔會都被社會的冷酷磨滅

    回覆刪除
  3. 假如可以咁理想就梗係好啦,可惜現實枉枉唔輪到你去選擇,走出去好容易,但望返轉頭,見到身邊愛你嘅人,因為自己一個咁理想嘅決定而承受不必要的壓力,試問情何以堪?

    回覆刪除
  4. 愛一個人,不是要讓他生活得快樂、無悔麼?我攪不懂耶!?只要是好人好事...

    回覆刪除
  5. 社會上太多事會讓人氣餒,讓人放棄。人生要很努力才不會被社會改變自己。但難並不代表做不到。取決在於自己的意志能夠有多堅定

    回覆刪除
  6. 是的,愛一個人,是要讓他生活得快樂、無悔,問題是自己又愛他們多少呢?我當初也是搞不懂,後來慢慢就懂了....

    回覆刪除
  7. 年少輕狂,誰沒有呢?誰不向往呢?當初我亦曾自己一個人用了四個月的時間幾乎在大陸跑了一圈,說實話,雖然辛苦,但我真的很喜歡這種生活,問題是每個人的條件及經歷都不一樣,一樣米養百樣人,試問我又怎可能以自己的條件及喜好,去否定其他在同一天空下生活的人呢?只要是好人好事....

    回覆刪除
  8. 支持網主的想法~~
    人的生命是短暫的,不要以為全世界都在做的事情,就是等於你應該做的事情~
    應該自己思考自己想過的是什麼生活,你想在你的生命中想追求的是什麼....
    幾十年的光陰真的很快會過去........
    不要被這個社會洗腦了..
    不要被身邊的人洗腦了....
    不要..不經思考地,一直跟著主流思想去走........
    請停下來真實地面對自己的靈魂....
    不要跟我說什麼現實條件.......這不是籍口...
    做不了的原因只有一個: 你還沒有盡力去做!!

    回覆刪除
  9. 支持網主的想法~~x2

    But can you please explain a bit more about the below:
    "講價既時候仲買左幾粒皮蛋!而家好鐘意生食皮蛋,就咁啪入口。好好食"
    This sounds more crazy to me than the whole trip... LOL

    回覆刪除
  10. 其實我懂了很久,我覺得愛一個人,就是要讓他活得精彩、快樂、無悔!!人生在世走上一趟,還有
    比這些更重要有意思嗎?
    愛人是要先付出,不求回報,也不是要將自己一套想法,加諸於對方,美其名為"愛"!
    愛人便去愛,不是要人:你應該點!你唔應該咁做!控制人是吧!?
    現在的人們,生小孩一開始便是控制他們,美其名為"愛",要他們學這學那,
    讀呢間幼兒園你就掂哂,美其名為"愛",覺得生個仔出來就要他呢樣那樣,美其名為"愛"!
    自己的人生,路可以自己決定嗎?假如我有下一代,我只要求他做個好人,做對的事,
    其他,由他,因為這是他的人生,路......因為,我愛他;我更不會想他愛我有多深,因為,我愛他;
    愛就是沒理由、條件的;我希望他活出自己的人生,至於怎樣活,我給他自由,和信任。

    回覆刪除
  11. 對於一件事,很愛很愛,是不怕辛苦,排除萬難;怕,就是不夠愛吧!
    愛人,也應該是不怕辛苦,排除萬難;怕,就是不夠愛?自私?
    不懂愛、不懂去愛吧!不懂去愛一個人!
    對的,不是每人都做到,要夠愛這件事,和如果身邊有懂得愛自己的人,
    那便更加好耶!決心和意志也更堅定喔!
    要知道愛你但要你先付出的人較容易在身邊出現,而放棄跟借口往往是朋友,
    後面便是一些為了某些某些*,然後過著不是最喜歡的生活。(*工作、金錢)
    這是一個選擇。
    結果,也是不夠愛,夠愛一件事是不會輕言放棄的;或是不夠幸福啦,身邊的人
    不太會支持就是了。我兩樣也未夠呢!哈!
    找到喜愛的夢想去追,不是要比工作與金錢更可貴嗎*?!唉,我攪不懂耶! (*其實是一句反問句)

    回覆刪除
  12. 嗯,所以才感覺你是一個聰明而有慧根的人囉,用時間做眼睛,繼續努力,加油。

    回覆刪除
  13. 有夢想,都要有實際行動先得!每人行前一小步,社會就行前一大步架啦!祝大家活得開心、自由和暢快!行者無彊!

    回覆刪除
  14. 唔係就咁乜嘢"道具"都唔用直接用手"聞"屎掛?若然係真嘅話,請恕小弟孤陋寡聞,加上嗰啲地方想搵水洗下手都唔係咁易,假如直接用手搞掂但又冇水洗手,咁咪好似仲污糟?咁不如寧願個屎眼污糟小小,總好過成手都係吖,幻想下個情境突然有啲想嘔嘅衝動....

    回覆刪除