爬岡巴拉山  看羊湖 差點被分屍......  84公里

   
      六點就要起身,因為要爬岡巴拉山。傳聞話呢座山好變態, 所以我唔敢輕視佢!7點正就要死出門口...好耐無爬山!!


       出門口大概一個鐘到, 全個旅程最恐怖既事發生喇! 前面有架車係對面線迎面而黎。正係我地就黎並排之時,係我架車前面大約2cm 有塊野快速打橫飛過,仲係有破空之聲.....我即刻停車,.對面架車亦停低左檢查,後尾發現係個碌中間o個塊銀色鐵片飛左出黎.....oh! my god! 如果我踩快小小, o個塊鐵片就會欄腰劏開小弟.....斃命當場! 點解o個塊野都可以飛出黎, 真係聞所未聞!見所未見! 大陸真係無奇不有!死左都唔知咩事......






休息得幾有霸氣 ,仲要吊住條饅頭!幾瀟灑! (如果呢件事係香港做,比人笑到臉都黃)


黃色個牌仔係咪好得意呀?通知你之後既上坡係咁既形狀..............


每次見到個牌,我都有想喊既衝動.....

你見唔見到個司機拎住舊鐵呀?就係呢塊野差o的將我斬開兩碌



        由於有個咁驚心動魄既故事........令到我內心非常慶幸!我竟然仲生存係呢個世界上面! 但路都係要走, 經過呢段之後就開始爬山,二十三公里盤山路。 呢個山又係無限Z型........而且好大霧, 能見度大約有2米........好驚被前面黎既車撞瓜我!!但大霧都有一個好處既,唔使睇到o的路,無咁灰。

            呢座山真係好難爬呀!!! 一公里要爬成十分鐘....爬到我嘔電! 係嘔左五個鐘電之後, 我先爬到山頂! 筋疲力盡了... 想話係山頂睇羊湖! 但太大霧, 咩都睇唔到! 好失望! 因為秋陽同我講話如果天氣好, 陽光打落水上面, o的水會變成7彩既顏色!我都信信地, 因為西藏既風景有時真係可以靚到個程度係你唔可以相信,好夢幻! 所以睇唔到我好失望



我累到hihi.....已經呆左


 大霧到咁呀!完全睇唔到下面




山頂里程碑好似係35.5到

開頭睇唔到羊湖好失望。


     唯有落山, 開心既事發生喇! o的霧原來淨係係山頂既位置,當我地落山既時候, 就見到羊湖了!我地仲出左去觀景台影相! 玩左一大輪之後, 再落到湖旁! 嘩!o的水好清呀! 同埋o的色係好靚!決定係到食午餐 (饅頭...)

 


又係幾層既下山路









係喇!就咁扔佢出去啦~









為食既狗

食饅頭時間!



o的水幾清!




























 再出發時又下雨,好討厭呢!!呢段路我有小崩潰.......好累............ 其中有段路可以走捷徑, 可以走小7公里! 哈哈~係就到浪卡子既時候! 秋陽同埋770 都唔掂了! 咁我都坐係到hea 下! 可能佢地係直接到拉薩and 太耐無踩單車! 今日對佢地黎講好heavy!



呢張經典,累到小崩潰既相

浪卡子!我成日都話佢叫浪子縣,岩我住~哈哈


       到左之後,秋陽and 770不斷咁埋怨好辛苦,我就拋低左句:這當然是辛苦, 如果要埋怨就不要來....我後尾諗返我語氣好似太重,好過份咁。


浪卡子都係一個破城鎮,繼續無得沖涼~



1 則留言: