日喀則 ;終於殺到後藏 後藏風光無限好 輕鬆的一天 105km



           7點起身,出發去宗山古堡,我想去睇下!但旅館老板同我講話入面咩都無!得間空屋,咩都無得睇!所以最後就無上去!宗山古堡個故事係當年英國人入侵,藏族勇士奮死抵抗!最尾守唔住,勇士們全部跳崖!其實我覺得佢地好有型!寧死不屈,好man!好浪漫呀!!我好鐘意佢地呢份剛烈!寧為玉碎,不作瓦存!好值得後人敬佩。如果佢地當初投降,就唔會受到後世既尊敬。

今日既路好易走,無咩難度!係上好既水泥路,而且今日有lunch食!!好感動,因為唔使食饅頭了 T^T






宗山古堡


出發後,你仲見到佢係山頭上面


踩踩下見到咁既野,你知唔知咩黎?


close up!無錯,佢地係牛屎!因為冬天時太寒冷,佢地夏天時就會儲好多牛屎,哂乾哂!去到冬天時就燒牛屎取暖。(我係珠峰時燒過,無臭味架!)

但貼哂係外面,令到我有o的............





由於今日一o的都唔難,10點幾11點就到中間可以食飯既鎮喇!呢到再行多兩,三公里就到!


 呀!!!



食完飯後經過一間爛屋!就係到停低hea 下!估唔到呢到既風景咁靚! 我又溜走左去影相



 秋陽好鐘意影呢o的跳相



 小馬既倒立,好似蝙蝠呀!之後770又跟住做,點知佢做唔到,我又係佢附近,佢跳落黎時,一個cut down 劈落我個頭到............痛左我五分鐘!


 我就係出左去影馬兒同油菜花! 好靚架






 油菜花田呀!個blog既headline 就係呢到影架喇!












我仲影左幾張全景相~~~











到日喀則既路真係好輕鬆呀!就算玩左一大輪,去到既時候都只係三點鐘! 日喀則係西藏第二大既城市!係後藏地區既中心,係班襌既領地! 前藏係達賴喇嘛管,後藏就歸班襌架喇!所以我入城前,離遠就見到一座好似布達拉宮既宮殿!係扎什倫布寺呀!

唔知點解有o的咁既公仔,大家一齊玩啦~



扎什倫布寺

 佢竟然要收55蚊入場費!既然係咁!我地決定唔入去!可惡!



係日喀則行左一陣,就返旅館!討論一下明天既行程同埋可以點去旅行!因為攻略上話聽日同後日既行程係可以濃縮為一日!咁我主張就係咁,但大家唔想趕,係大家既堅持之下,就決定都係分開兩日。之後就話可以有咩短途單車輕鬆線可以玩下,佢地就推薦環海南島,十日就完成!仲可以係海邊wild camp!係海邊游水,夜晚睇星星!


E!環海南島有得諗!搭帳篷睇星星,可以帶埋maggie去!又唔會咁辛苦,唔會殺左佢!返香港可以計劃一下!


1 則留言:

  1. wow...very nice view!
    I keep tracking your blog every day, admire your courage, keep it up!

    回覆刪除