美麗的荒唐     奇旺國家森林公園


           
                    我地將架單車停泊係guest house,係尼泊爾玩完之後先返黎加德滿都拎車。因為無論如何,我地都要係到坐車返樟木。我亦都開始聯絡係拉薩既老板,請他幫我開始找黃牛火車票。因為係拉薩到,返廣州既車兩日先得一班。如果買唔到卧鋪,坐硬座回家既話釘硬,因為要坐56個鐘!非常變態。


                   我地幾個7點鐘就好興奮咁係guest house 門口,等人黎接我地搭車。展開我地3日兩夜既National park 之旅。不過架車搭左成六個鐘先到奇旺,我坐到屎忽都爛咁滯。你會發覺好神奇一樣野,就係係National park入面竟然有wifi!






                   其實第一日幾搵笨,去到食個lunch,就話休息到3點先有活動,之後去參觀附近既村落,去視察下民情咁。(咁都當一個活動.....)  當然啦,呢到既人係非常窮,佢地既屋好似一推就爛咁....好似係用泥起既..好薄好薄!其實要度門黎係多餘既,因為o的人係外面大力o的推,佢地幅所謂既牆就會穿左。


坐車中的小馬

我們的guest house


唔知你睇唔睇得出幅牆好薄?


森林的入口,騎象活動一小時收費1000尼幣 (約HK100)


        跟住四圍行下,其實真係幾無聊,咁佢都夠膽當係一個活動!

河邊




            咁係呢到我見到好多人係河邊洗衫,而o的小朋友會衝落去游水,但我呆左!佢地係咪痴左線?因為我今日係條河入面見到..........



     佢地咁夠膽係河入面活動,唔驚死架?好恐怖!



日落











         夜晚去左睇o的民族舞,普通野,少少悶。不過好開心既就係呢到晚黑又係無電,成日停電,供電有時係用自己發電機。結果就係四圍都係一片漆黑,天空又係一堆星星。好靚好靚。其實今次旅行,好好彩,成日夜晚都見到好多好多星星。個畫面好感動!

                                                                         Day 1 end



          第二日食完早餐就出去騎大象,好緊張呀!!唔知陣間見唔見到老虎呢?不過不幸既係原來要join 最貴個plan,直情住係森林入面先會見到老虎.....我地呢o的住森林外圍加上bad season 下......要見到老虎係難過登天!雖然話就話bad season,不過so far 到而家都未落過雨,真係好好彩,活動可以順利進行。


騎大象的地方


我已經放棄左自己既儀容


o的泥爛哂架!



大象其實係有頭髮架!不過好核突


登! 見到犀牛!!!!

母子犀牛的pat pat!

犀牛BB

大家全部人睇住佢去廁所

佢地唔耐煩走喇





發現小鹿班比



大樹








         騎大象大約玩左個半鐘之後就返歸喇!話口未完,一返到去就開始落大下雨喇!我開始擔心下午既活動會唔會取消。不過係呢個時候,大象既driver 帶左佢地去河邊沖涼。於是我又跳落去一齊沖!(頂,好驚比鱷魚咬呀!)


等沖涼

出發

好驚呀!頂你

pk!唔好亂咁噴水啦!

查實隻象唔係咁鐘意比我地騎,佢千方百計將我地摔落水!(當然佢成功左)

返上黎喇!

你乖啦~~


           返屋企沖完個涼,佢竟然又天晴喇!好好運!於是就去另一個活動就係坐獨木舟睇鱷魚。o的鱷魚係隻獨木舟旁邊喳!佢一咬過黎我地成船人就瓜得!不過呢到不得不提,因為我地o個到有一班係中國既老師黎旅行,咁導遊就話chinese 坐一條獨木舟喇!人地已經一早講話要靜,唔好企起身同伸隻手落水。佢地成船就超大聲咁係到咁講野,又企起身,有個阿姐仲搵o的水潑o的鱷魚。


             導遊係咁叫佢地守規矩,佢地就一句都唔聽。成程都好似失控咁,我都叫左幾次安靜o的可以嗎?都無人有反應。落船後,導遊笑住同其他外國遊客講,中國人就係咁。o個一刻,我覺得好丟面呀!中國遊客好時都真係抵比人恥笑。點解我會同佢地一隻獨木舟?我同770佢地當時都好無奈。有句說話係講得好岩架,中國遊客受人歡迎;但不受人尊重。




你睇下個阿姐就係咁企起身

鱷魚

個阿姐搵水潑佢..........


    
           登陸之後,就開始Jungle walk!係森林入面搵動物,之前就係有人係jungle walk 時比隻老虎撲出黎咬死左。我都好緊張!不過最終咩動物都睇唔到 (pkpkpk!) 我地既步行終點係大象既養育中心。一路行,我隻腳就被o的吸血蟲吸住!好煩!


            係快到既時候,我地聽到一聲大象既哮叫!導遊就叫我: run! 我擰轉睇!仆街!有隻野生大象衝緊過黎!之前睇過o的書話野生大象好憎人類,因為我地霸哂佢o的地方!聽講野生大象性情好暴戾架!成日都有踩死人既事發生!我當時就好驚啦!係咁跑係咁跑!辛知比我地跑到去大象養育中心。


未被大象追殺前

jungle walk 的開始


搵動物中

森林

開始比大象追殺!


就係佢喇!


野生大象係出面發神經!


              原來點解我地會係到見到呢隻發瘟象,係因為佢要搵女人。養育中心養左好多女人象,野生象係黎交配架!( 賤格!) 以前呢,個大象中心係有養雄象,雌象同小朋友大象架!不過當時中心比o的野生大象襲擊,你都諗到啦,家養象點夠o的野生象打!最尾所有雄象同小象比佢地殺哂!(好有南京大屠殺既感覺!),所以而家入面無公既大象架喇!費事又比人殺多獲啦。


           不過而家佢地多左o的電欄,電過佢老味幾獲!而家野生象就驚左唔敢入黎

呢,o的電線睇唔睇到呀?

            不過呢,當時我地衝入去中心時,佢地咁岩個欄壞左,無電到......係咪好盞鬼呀?好在隻象瀨過幾次野,而家佢唔敢行埋去!如果唔係又黎大屠殺!順便踩死埋我



佢仲要賴死唔肯走呀!!


大象中心的女人同小朋友



參觀完中心又係時候死返去guest house。如果我地停多一日,可以用越野車去睇湖。

返去時條獨木舟搖黎搖下,好驚

水牛要渡河!

有十分一似o的discovery channel 既非洲動物過河,但我無錢去非洲,呢到頂住先

  走o個一日落住大雨,真好彩!


下一站 -   波卡拉




              這次旅行不是為了要証明自己的能力或者印證自己存在的價值, 就算翻過這24座高山, 也不代表甚麼。旅行的原因只是因為:我想做。 就是這麼簡單。我就是我, 我不需要做甚麼事去証明自己! 我相信我自己, 只要擁有強大的意志, 世界上就沒有甚麼難關!記住!人的潛能是無限的! 你只要告訴自己你做得到, 你就可以做到, 可能沿途會有很多人說你做不到, 你不需要理會, 相信自己! 只要堅持就會成功!要無比的堅定!意志要如鋼如鐵, 當精神超越身體, 奇蹟就會發生



      而家社會同埋傳媒會標籤我地呢一代為80後,其實大家對我地既評價非常負面。話咩而家o的80後唔捱得,做事唔負責.........下刪1萬字。但你夠唔夠膽話我呢個80後唔捱得?中國人有句說話叫:養不教,父之過。我咁講唔係話要將呢個責任踢比父母。但我想問一句,80後既父母,乜唔係50後,60後,70後佢地咩?而家批評80後既,就係佢地。小朋友成長成咁,唔通一o的都唔關父母事?


             喂,大佬呀!你由細到大都食好,住好!挷條鞋帶都叫工人做,咁佢地係社會到點生存呀?人地鬧你個仔兩句,你都話要搵律師告人。咁佢大個唔做條死廢柴都唔得啦!係咪呀?


             再唔係又話我地覺得現實同理想有太大落差,所以先會有咁多示威呀咁。大佬呀!有時o的野點解要追求先?可能以前香港窮,大家都將食飽飯列為頭號任務!但食飽飯之後呢?係咪要追求一o的更高層次既野?好多野唔係講一句:係咁架喇!就要人接受。


               而家香港既問題既係一代人搵哂幾代人既錢,社會被嚴重monopoly 呀!想話推行競爭法咩?但就遲遲出唔到!想話賣樓要用實用面積賣咩?又唔得呀!都痴線既!唔係咩都可以比政府同大財團胡混過去!就係因為而家資訊更加發達,好多野都呃唔到人!所以我地先會對呢個社會咁失望!就好似起高鐵有咁多人有反對,都一樣照起!你吹呀?乜都唔好講,想當年大亞灣核電既興建,有幾多人知道,如果佢一爆,我地全香港就一齊仆街。


             活係城市既人就係善忘。你見到種票,好大件事咩?大家一陣就又唔記得啦~溫水煮蛙。而家唔係話雞蛋衝擊高牆呢個問題,而係其他人見到咁,仲話你地o的雞蛋整污糟哂o的地方呀!

              如果我追求一o的咁既野,你都話我野蠻既話,你仆街喇!大佬,你人黎架!唔係豬黎架!



今日沈默既人,都係歷史既共犯。


          我唔可以代表全部生係呢個decade 既人講野,但起碼會係部分人既心聲。(其實我只係一個典型既後生仔。)

           

                 不過唔同既就係,我本來就好反叛。做人我行我素。我份人高傲到不得之了。唔知你感唔感覺到?我係o個o的寧願乞食,腰板都要挺直o個o的性格派。 做人唔可以無傲骨!



就算我只係世界既一粒小石頭,我依然要單挑這個宇宙!!


       



3 則留言:

  1. 你個旅程正呀~~ 騎單車去咗咁多地方,真係佩服你既毅力!

    回覆刪除
  2. 每篇blog見到d 粗口我都笑癡, 真係好順口.正!!!

    "今日沈默既人,都係歷史既共犯。"呢句說得好!!!!

    回覆刪除
  3. 十卜!你是个有思想的後!

    回覆刪除