像海一樣的納木措


                 因為老鷹既事令到我煩惱左一個晚上,但我亦都有漏夜出去尋找新同伴。結果我係CC既提示下,黎住張紙打電話,搵到三個人。同佢地見左一次面之後,就決定同佢地一齊上路去尼泊爾。但由於佢地架單車仲未到拉薩。(因為係托運,所以要等多兩日)因為咁,我決定同李哥先去一轉納木措觀光,然後先再出發。咁時間就岩岩好。


               我同李哥會去納木措兩日一夜,去影下相。諗住二百公里好快到。點知因為當時係西藏既六十大慶,所有車輛限制速度。原本兩個幾鐘可以去到既地方,我坐左差唔多六個幾鐘...我係架車到有o的想自盡既感覺....大佬!你使唔使開到咁慢呀...........


納木措



     其實今日天氣唔係咁好,我一路坐車時,見到既全部都係雲!我內心好希望二百公里外既納木措係晴天。你睇下幾大霧!翻過呢個山頭就係納木措喇!

好似有o的晴天woo!!

下山後都要行一段路先到,條路上面好多好似倉鼠既野走黎走去,好可愛。

周圍都係羊,我叫佢地做暗瘡羊,因為周圍都係。好似個地下生滿暗瘡咁~哈哈

到喇





佢唔似一個湖,佢似一個海。









o的水幾清!
















我地兩點鐘係拉薩出發,去到時已經差唔多八點!好在呢邊九點幾先天黑,仲可以走左個圈影相。我地又四圍講價搵旅館!結果我地講到三十蚊一位(你要知道旅遊區會住得好貴!但竟然比我殺到價!好高興!) 今晚李哥請我食飯,因為佢話我仲要去尼泊爾,唔好亂使錢。T.T

納木措海拔高,夜晚好凍。我頂唔住返房訓,李哥走左出去影星星。


第二日六點幾就起身出去影相。

















其實都唔使去到南美咁遠,呢到都幾天空之鏡呀! 好靚呀痴線



靚到暈!點解可以咁美麗??


天空同湖水分唔開





第二日我地三點鐘返到拉薩,返到黎之後接到小馬電話,話大家o的單車到哂了。聽日就可以出發。而李哥聽日去黃山探朋友。最後一個隊友都要走了。明天就開始新既旅程。



ps: CC係大家走哂之後竟然入住左我地間旅館,而咁岩又比我發現左!係我嚴刑質問下佢終於認左同個死o靚仔拍緊拖!不過算佢有良心,送左本尼泊爾既lonely planet 比我!我係拉薩搵左幾日都搵唔到呀!去到書店我又唔知lonely planet既中文係乜!唯有直譯,請問呢到有無孤獨星球賣?我自己講都覺得好白痴。而家唔使煩!哈哈



2 則留言:

  1. Shit....我上次去納木措都係坐咁6個幾鍾呀,去到睇就一個鍾,坐車來回就10個鍾以上,想死....

    回覆刪除
  2. 納木錯係我見過最靚最靚嘅湖,不過一定要天氣好先靚,有朋友去幾次都失望,我去過三次,有次露營仲送埋火紅色夕陽無限靚境,真係超級掛住佢呀!

    回覆刪除