聶拉木  五千米衝落山  玩命?



                      今日要翻兩座五千米既山,分別係拉龍拉山(5017米)同通拉山(5126米)........... (暈..),由門布鄉出發,22公里既上坡!拉龍拉山呢22公里好苦!因為我地出門時落大雨!我隻手套濕哂!大風大雨,加埋係高山!溫度好低好低好低好低好低好低!我隻手凍到好痛好痛好痛好痛!呢次係成個旅程最後一次,亦都係最誇張既一次!因為落雨,凍到癲!隻手僵哂!呢22公里真係淨o的整死我!上到山頂我已經累到就崩潰!



                 但最危險既事亦都即將發生,我係呢個山頂,o的手指已經郁唔到,完全控制唔到自己既手指。凍到僵左!(我無誇張,當時既情況真係咁!)我好努力咁磨擦!我o的手指都係無反應!但而家要面對個問題係我要落山!要剎車!而我o的手指壞哂,"禁"唔到剎車!咁點算呀?落緊雨,條路好滑!就咁衝落山呀?會死架woo!不過係無得揀既情況下....................剎車壞左都就咁衝落山。成件事真係好恐怖!好恐怖!


                千祈唔好炒!千祈唔好炒!千祈唔好炒!我內心不斷重覆呢句說話!如果你係五千幾米衝返落黎,你就知幾恐怖!當時我隻腳不斷交替咁伸落地下,磨住個地,希望可以減速。






                   通拉山好難爬,最大原因係第一座山已經消耗哂我既體力!而家仲要爬第二座........而且雨一直都無停過。凍到我灰哂!個身唔凍,係我隻手好痛。痛到個程度係想切左隻手!係通拉山頂!有一個喇嘛住既帳篷。係一個老同埋嫩既喇嘛住既 。後生喇嘛好好客,請我地入去飲茶。得知原來佢係布達拉宮本部派黎呢到賣經幡去增加寺既收入。閒談左一輪之後,就要告別。因為我知道山下面有一個好得人驚既地方等緊我。


 通拉山頂,我係中國線最後爬既一座山


我已經崩潰左.....坐係到hand哂機


訓埋,頂唔住!真係有接近死亡既感覺








                      通拉山山腳,刮緊好大既逆風。風既猛烈程度係完全前進唔到。你企係到係會比佢吹到向後退。其實我一早就知道呢個地方會係咁,因為攻略有提過入聶拉木之前有一個風口。會踩得好痛苦。



聶拉木的藏語意思是地獄之門



聽個名就知道猛料...


                    呢段路踩到好灰,770同埋小馬踩得快,係前面已經消失左。當時我好想休息,因為好肚餓,我就咩都唔理,坐低係到食飯!雖然o周圍的風吹到呯呯聲,但我都唔理得咁多。屌!吹走我Y笨!(爛仔本色!)秋陽係後面陪住我,一齊食午餐。




要踩上去,係咪好有趣呀?:(

               
Skip哂所有痛苦之後,大約幾個鐘之後就到左。


                到左聶拉木,安頓好之後。同小馬再有分歧。因為我想聽日直接穿過樟木,直接進入尼泊爾國境,但小馬想係樟木到停一日,第二日先過境。我唔想咁做既原因係聶拉木去樟木只有三十幾公里,而且係全程下坡,正常黎講一個半鐘就可以到達樟木!我唔想浪費大半日,想直接係尼泊爾境內休息,縮短未來既行程。不過我地得唔到共識。最尾我決定離隊。


                我打比maggie 同佢講,餘下既日子我會自己一個人踩去加德滿都。但佢好擔心我一個人出事!後尾我自己再諗下,無理由黎到呢到先出意外,死左無人知既。經過一晚考慮,我決定同大家繼續行落去。






4 則留言:

  1. 同大家一齐行系正确嘅,虽然樟木冇乜野值得睇,但过咗樟木入加德满都条路都几烂,不过比起你之前珠峰果D就小毛见大毛啦。

    回覆刪除
  2. 沒有離隊是你選擇對了呢!不在於前面的路是平坦與否或有多好走,也不在乎只差一步,重要是團隊精神喔~回想那些你們一起走過的曰子和時光,也許這是最重要的決定。。。
    你完成了我七年前的夢想,也令我有繼續追尋的衝動耶!

    回覆刪除
  3. 沒有離隊是你選擇對了呢! x2
    團隊精神好重要..

    我其實係琴日一次過睇返哂...
    你真係應該諗一諗出書...
    有咁多相...而且映得一的都唔差...

    自資又好..都係幾萬蚊既事...
    你有咁多相..再加埋你既故事..再出埋攻略,要點..
    已經夠哂賣點...

    蝕極都係時間同幾萬蚊..
    但你得到既..會更多...

    回覆刪除
  4. 出唔到書啦~我寫粗口架~哈哈!

    回覆刪除