拉孜       平淡的一天   90公里



             今日一起身就落雨,仲要係幾大雨。本來6點半就應該起左身,但因為太大雨就訓多一個鐘!但大雨都係無停既跡象。但無論點,都要準備出發。而且今朝發生左一件好不幸既事,就係門釘比我既氣筒唔見左,我翻過所有行李同埋其他地方都搵唔到!希望日後我唔好爆胎啦......



上山苦況



























下雨天, 苦
           今日係緩上坡路,即係睇落去係平路,其實暗地裡上坡。最討厭呢o的路,無力踩呀!兩個鐘先踩左25公里,之後今日經過318既5000km牌,影左幾張相................唉!今日又無飯食!又要食饅頭,好折墮呀!!我好憎食饅頭呀!之後係五公里上坡 ,明明又話好輕鬆!!屌呀!辛苦到抽筋!死仆街!又呃我......呀....我就死喇!


路上既情況

國道318 ,5000公里里程碑!





我地係真正既5000公里既里程碑到食午飯,頭先o個個華麗碑其實係假既,未到架!

唉......餐風露宿就係呢o的!



五公里上坡


 又爬到上頂喇!黎到呢個階段,個山幾多米我已經唔care 喇!已經習慣左,我連呢個山都唔知叫咩名.......爬太多山喇

山頂山未完工既公廁





已經到達拉孜喇!




            今日我都無咩心機影相,大家睇到既相好多都係秋陽部機影,因為佢部係機仔,所以影出黎差o的!如果大家細心留意就會睇到邊o的係秋陽部機影出黎架喇~






         o的人成日以為流浪好浪漫!以為係咁既人通常係未去過流浪!我出左黎大約五十日到!其實你已經會去到唔理自己個樣係點,你睇下我踩單車踩到成個黑人咁,成個人瘦哂!食唔好,住唔好!流浪,旅行唔係一件咁浪漫既事,我而家都幾似一個乞衣~哈哈!已經唔似一個旅行者喇。一個展開左長期旅行既人應該會有咁既感覺,特別係我而家呢o的地區旅行既人~



拉孜食晚飯,黑到呢........呢位朋友究竟受左幾多苦?



            大家提議過兩日休整,但我反對!我唔想休整喇,我而家只係想儘快到,我想快o的返香港!我好掛住maggie 呀!(所以嚴格黎講係因為想見女朋友先想返香港~~~哈)




1 則留言:

  1. 哈哈,真係好黑!我當初喺西藏玩左兩個月個短髮長左就求其搵三個(係三個!)夾夾住前面同側邊啲頭髮,朋友見到我fb啲相又黑又娘,笑我變左村姑!

    回覆刪除