我為自己的信念而活!  讓我驕傲一輩子



電影:賽德克 - 巴萊

如果只能像動物一樣活著。那我寧願像英雄一般死去,用我的生命譜出永不屈服的歷史
 


                     瘦小既我,連120磅都唔夠!但架單車連埋行李差唔多有我一半咁重!我究竟係點樣帶埋佢地翻過十幾廿座四千幾,五千米既山架?平時係香港吹下風扇都會病既潺仔(唔係講笑,我真係試過)!究竟係點樣黎到呢到?唯一可以詮譯既,大概就係意志可以成就一切!



珠穆朗瑪峰         讓我驕傲的理由

珠峰上美麗的星空




天亮


                     今日全日都係欣賞珠峰,好幸運!可以睇到全裸既珠峰。不得不提既就係呢到間郵局個職員態度好差!我又點會忍到woo!呢o的時候,我當然係開火喇!而且呢到寄o的postcard 勁貴!仲要賣成120蚊人仔一張!what the fuck!搶錢大行動!




     
                         我地就係住係呢個帳篷入面,老板動員一家大細黎營運,平時就係大女睇住個場,大女個名叫南迦卓瑪 。我問過南迦,卓瑪點解。原來卓瑪係美麗既意思。如果係男仔就好多時會叫次仁,而次仁係長壽咁解。南迦好好人,我都幾鐘意佢!雖然佢比我地劈價,佢都一樣好好咁招呼我地。原本呢到係住緊四十蚊一晚。但我講到二十蚊就可以。而且甜茶都減到只係7蚊!我呢個劈價專員一路上都做得幾稱職!哈哈


      帶埋架生上黎煮野食,真係好高興!因為大本營呢到得炒飯同埋麵!食到好悶~


珠峰池




我黎喇~~~


前進!





珠峰前的我們


呢到就係武警住既地方,你唔可以走過前面既一條線,你一過左佢地就會即刻開槍打過黎!無情講!除非你俾錢啦,你交三十五萬俾中國政府就可以登山啦,就可以穿過呢條線!5200米既珠峰大本營係一般普通人可以去到最高既地方!一過左呢到,就要交三十五萬稅同埋登山費比中國政府!










中尼線的隊友





係香港出發前,我就一直想影張咁既相喇!





仆街喇,唔夠力!跌落黎喇!哈哈~~



就係唔可以走過呢度喇!


強!大隻男!

770觀山中

小馬成個印度僧人咁~


萬佛朝宗!




一路上我都好似無掛過經幡,不過我係呢到掛左一個。係接近全世界最高既地方許左個願,希望靈啦 (頂你個肺,呢鋪夠浪漫啦掛,無得輸啦掛?係邊到搵個男仔係個咁正既地方許個願比你 (得戚樣~~) )


我係呢到許左一個願


啊!這就是珠峰!


這是大家都想看的珠峰








世界最高點!


我都懶係強壯咁,除左件外套影相!但太凍!我係十秒之後即刻要著返衫~~


動感照系列:

我都飛腿一下




我跨過珠峰


秋陽你究竟幫我影成點呀?影唔影到架?


我想成為一個強大的男人!做一個頂天立地既男子漢!





珠峰在召喚我!



日頭就係咁既,晚黑就全部都係星星架喇



                因為尋晚睇唔到星星,所以今日無論如何我一定要睇到!以前CC同我講過珠峰既星星係好似拳頭咁大!我一定要親身証實一下!半夜十二點幾,一點爬出帳篷!外面凍到我痴哂線!兩行鼻水係咁流!都係為左要係珠峰睇星星!叫做浪漫一下嘛!有o的 fantasy咁囉!你諗下,返到香港!你攬住個女朋友,就同佢講話,想當年我係珠峰睇到既星星好靚架!呢個moment做男人既你幾有型呀!我山長水遠係四川,揹住門釘借我既腳架!就係為左要影珠峰既星星!大佬!揹左千幾二千公里呀!仲要帶埋佢翻幾千米既高山!就係要影呢到既星星!唔係睇唔到呀?我喊架!



好在皇天不負有心人!我見到成天都係星星!不過就無拳頭咁大咁誇張囉!


































珠峰既星空係咪好靚呀?而且珠峰見到既月亮係好光好光架!

10 則留言:

  1. 嗚.......睇完呢篇 想去珠峰既慾望又大左一萬倍 /_________\

    回覆刪除
  2. WOW SO MANY STARS!!! I finally finished reading your blog!! YOU ARE THE MAN!!

    回覆刪除
  3. 星空真係好靚。。。多謝。

    回覆刪除
  4. Unbelievable~ you're my hero!

    回覆刪除
  5. 香港難得睇到咁靚既星空。。真係好想親身去睇!!!

    回覆刪除
  6. 你擺哂飛腿post扮忍者龜嗰張相,真係堅似呀!只差一條紅色頭巾,咁辛苦都頂住冇丟港人架,原來係因為你發揮咗忍者龜力量!一定要俾個Like你!!

    回覆刪除
  7. 原來間郵局仔啲Postcard要120蚊人仔一張?!我見到有間郵局仔係度,但冇留意佢啲價錢,因為我剛好仲有幾張Postcard未用所以唔駛幫襯佢,既然佢要玩到咁絕賣120蚊一張爛鬼Postcard,相信同佢都再冇乜好講,Just fuck it就對了....

    回覆刪除
  8. 早知即時將餘下未用的賣60蚊一張啦,等我賺返兩三舊水幫補下旅費都好吖,蠢咗....(五十步笑百步 ^^")

    回覆刪除