吉定        油菜花田的世界  61公里


       今日可以訓到7點半先起身,因為今日既行程只有61公里,可以慢條斯理食完早餐先出發。朝早係35公里既起伏路,即係不斷上斜落斜,有小小累。中間休息時撞到以前係二朗山時見過既深圳車友。今日實在好得閒,所以攻略先叫我地踩埋聽日既路!






你睇秋陽咁好精力就知咩事.....-_-"

但我都唔弱........幾high


條路可以半個鐘都無車經過架!一個人踩的話,炒車無人會發現,淨係流血都可以流死你.....

無車我先夠膽訓中間


仲單手做掌上壓.....今日太好精力喇!

深圳車友,佢都走完川藏喇!估唔到去尼泊爾既路上會撞返佢!佢好多野講,小馬笑佢因為平時無人同佢講野,一見到人就要爆


邊個攪到我笑到腰都彎埋?哈哈

休息完畢!出發!



                   大約11點時經過一大片既油菜花田!太靚喇!攪到我心花怒放!由於今日唔趕時間,我就跳左落去玩喇!好似北海道咁靚(但我無去過北海道!死未?就好似平時o的人話隻手/腳,痛到就黎斷咁,其實佢未試過斷!~哈哈!) 即係我睇過北海道o的相,我覺到呢到都好靚!痴能線架!(忍唔住要爆粗!我真係一個爛仔黎~哈哈) 同埋我訓係油菜花上面影相,訓壞左人地o的花!好在無人發現!之後再踩一個鐘唔夠就到左吉定喇~




靚到我企左係到呆左



 進入油菜花田地區!

繼續向前走就到吉定喇!



油菜花田的世界 - 相集




小馬同770已經走左,得我同秋陽兩個好興奮咁拍照!






前進喇! 美好風景陪我行


其實你知唔知道係一個咁靚既地方踩單車係咩感覺?你幻唔幻想到?

可以係一片花田裡面穿梭!好夢幻呀!點解可以咁靚??





















 見唔見到比我壓壞左?哈哈!唔好話比人知係我做架!如果唔係可能會比藏民追斬我~~

向前走左20分鐘都繼續係咁既畫面
















                最後住係吉定一間藏民開既旅館入面,講價後係$12.5 一個人!呢個價錢係咪好震撼!由於太早到!我地係間茶館入面飲甜茶hea下,甜茶係好似奶茶既味。仲叫左糟巴黎食。老板請,免費!但我食唔哂。不過係藏民熱情招待下,有個阿伯係咁隊埋我塊臉到.......結果都係要食哂佢T^T


但黎到之後,我同大家有小小爭執,因為770覺得太早(當時係兩點),佢就話不如直接去拉孜!我聽到即刻反對!因為呢到去拉孜仲有95公里!而且要翻山!一定會趕夜路!會好危險!我唔肯!因為我尋日問過大家好無一日走到拉孜,如果尋日係咁既決定!今日就唔會咁hea,而且仲會勁早出門口!但而家已經太晚,兩點鐘!一定會係11,12點先到目的地!所以今日唔可以走!秋陽都覺得係咁!所以最後都係stay 係到!


吉定,攻略上唔suggest 住宿既一個點!話住宿條件好差!



我地住既地方,老板叫我地係堆牛屎上面鋪塊野訓喇~(講笑)

呢堆野又係哂乾等冬天用

呢邊o的廁所就係咁架喇~叫旱廁!就咁屙落去啦,不過唔好望落去!如果唔係你會見到一座屎山!要你翻過佢,你寧願當場自盡!同埋係完全無私隠架!你去廁所時對面樓o的朋友可以同你say hi!係咪好得意呀? 半夜落雨,擔住把遮去廁所你試過未?

住既地方

$12.5既床位!
          你地而家睇到既野,就係咁既情況下寫低架喇!(我已經越黎越黑,越黎越有流浪feel!正確黎講係流浪漢feel!嘿嘿......

因為今日早到,早休息,飲住咁大枝既甜茶!聽住音樂,自己一個人靜落黎,寫流浪日記!

喇!呢個就係糟巴啦!

我整到成枱都係!

就係後面個阿伯,係咁叫我食..........之後仲一路搵o的糟巴質去我個口到。我唯有笑笑口咁食哂佢(有苦自己知...)

你睇我個樣,就大概估到個味道如何....

晚黑下雨,我地就係住係對面二樓o的房到





我化左一陣風,吹向一個又一個奇異的國度


2 則留言: