挑戰極限   青春無悔   珠峰大本營





改變世界的事往往由瘋狂的想法開始



   




     
世界最高的地方  珠穆朗瑪峰  衝擊!







                   尋晚有一堆狗吠左成晚,攪到秋陽訓得唔好,而我一出門就爆胎,肯定係尋日既路太差,比o的碎石插穿左條胎,好在有小馬幫我補胎。(我就係到監察佢幫我補胎,哈)完成維修後又係應付爛路。而且今日既路比尋日更爛.......竟然可以比尋日更爛......已經灰哂....仲有!激氣既係,我原本係旅店到打包左一份炒飯走,但行到一半,佢竟然"鄧"跌左......當我發現既時候,佢已經消失左..........結果今日無飯食.........所以大家分左o的乾糧比我


爆胎   (淨係睇,唔做野!哈哈)


又係搓板路.....我想死



咩事呀?想點呀大佬!

見到喇!見到喇!


           係呢到我地遇到一個放羊既藏族小朋友,佢問我地要東西!但可能我個樣仲窮過佢,佢好快就放棄左,不過最後佢同我地傾計!雖然係雞同鴨講(佢唔係咁明漢語,總知最尾佢就表演好似流星槌咁既技倆比我地睇!即係拎舊石放係佢個武器到,跟住係咁fing,fing到咁上下就飛舊石仔出去打o的羊,令o的羊行返佢想行既路!不過佢表演時我好驚,(真係好驚打中我)我唯有不斷大叫and逃走!o靚妹,唔好失手打中我呀!我個頭盔穿"loan"架!我份保險未買到咁大,你失手打瓜左我,我呀媽下半世好大獲架!好在佢身手都算唔錯!叫見識左樣新技能! 但最大獲既係,秋陽又問人借黎玩,佢又要試下!我地3個即刻閃啦緊係!好危險呀


午飯時間!







雖然只有47公里,但都踩左7個鐘。今日踩得好痛苦。









痛苦,痛苦,痛苦!但巨大的珠峰已在眼前




yeah!!






到左大本營,好感動!第一時間打比Maggie!



終於到喇!


我甚麼都不怕


內心的想法從沒有動搖,用巨大的意志克服遇到的難關


我來到這裡,不是要來學習放棄!


要成功要依賴努力同埋一顆好勝既心



         體能反而唔係重點!就算你體能再好,都係快一兩個鐘到目的地!但當日子耐左,體能再好都會疲倦。決定能否完成旅程既係依靠意志,鬥志同埋毅力!


我有一顆百折不撓的心



                      當初我只係極度,極度,超級兒戲咁,係間房到umum腳,了住鼻屎,講左兩句粗口!"喇,屌你老味,就踩去呢到,呢到,同埋呢到啦!哈哈哈!" 跟住個晝面就係開始幻想自己踩單車上左珠峰,係珠峰前面高舉架單車!幾威猛呀!諗起就興奮!仲忍唔住係到流住口水傻笑! 你見到我呢個低B樣,你會忍唔住想打我一身!



                       但而家比我上左珠峰喇!一路上路途艱苦,有好多次連條命仔都差o的無左!無數次嚇到標屎既經歷。我都一次又一次,咬緊牙關撐住。




其實我完全無懷疑過自己會走唔完呢條路!我知道自己一定可以完成!


                        那來的自信?我唔知道!相信自己!人有無窮力量!只要你想,就有!所謂既極限係用黎挑戰同埋突破!極限係自己加比自己既!只要你想做就一定做得到!當然過程會非常艱苦!




我想好似太陽咁,照亮自己既生命!



                      我感覺到自己係到發熱,發光!為夢想而奮鬥既人係好靚架!係有一種獨特既魅力架!唔好問我點解你無踩過單車,你憑咩話你自己可以踩完全程?我都唔知點解,你信我喇!你信我就得!唔好懷疑我!



一個強大既男人係唔會得把口架!只會做比你睇!



I am who I am

I am






            嶺南有咩咁失禮?點解我既同學都唔敢講自己係嶺南到讀?你而家無考過A level 架咩?如果老板係因為你係嶺南而唔請你,咁係佢7!佢真係識咩?佢連你係咩人都唔知呀!



           嶺南差?差係邊?就係差在你無呢份自信!你自己都唔可以好proud of 自己!我話你知,我就係呢到畢業既!你唔請咩?算數!你咪唔好比個offer 我!你第時一定後悔!你唔請我,係你既損失!



要為自己而驕傲!



打電話回香港中

















夜晚係呢到影星星

大本營





帳篷內:

秋陽被活埋


燒牛屎的東西


我地自己煮野食!一樂也




拉薩啤酒!好好飲






今日太累了!我地決定明天先上去睇珠峰,今日就係大本營到休息。大本營有大約四十個帳篷,係黎珠峰既人的住宿點。





ps:  返黎香港3個月後,老占突然打比我

老占:你女朋友對你騎上珠峰,有甚麼感想?
小弟:他媽的,沒甚麼感覺!那你呢?你騎完川藏線回家以後,你女朋友有把你當作英雄嗎?
老占:靠,沒有!她沒有甚麼特別的感覺。
小弟:幹!女人就是不懂!不明白男人的浪漫!
老占:就是,她們就是不懂。




10 則留言:

  1. 看到你的日誌,真很感動及欣賞你,加油。

    回覆刪除
  2. 認真 究竟你係咪九把刀忠實fans?!

    回覆刪除
  3. 幹!女人就是不懂!不明白男人的浪漫! hahaha
    Well said!

    回覆刪除
  4. 咁我建議你睇下佢ge書
    好熱血 同你ge人生觀 好相似!

    btw 我好欣賞你呢份熱血
    我都計劃緊完左公開試去踩單車旅行

    回覆刪除
  5. 老實講,希望你唔好介意,一直睇住你嘅遊記,起初並冇呢種感覺,但越看到後來,心裡便越有種奇怪嘅感覺,感覺好似睇住一個大好青年,在自己面前慢慢的開始走火入魔走歪了,雖然和你萍水相逢,可能只是出於感覺彼此的喜好和想法有些共同點,所以仍希望贈你一句,小心駛得萬年船,余純順余老師的遭遇,實在藉得我們每一位引以為鑑。

    回覆刪除
  6. 但無論如何,亦由衷的佩服你成就了這段在人生旅程中不平凡的經歷,因為在我看來,與其說用這種"好有型"的形式來旅行,不如說成是用這種形式來修行,這是我的體會,曾有人親口對我說,人哋去旅行"梗係要"大魚大肉",跟你去旅行點解好似做乞兒?我呆了,因為本來跟本冇諗過叫佢一齊去,臨出發前一星期唔知佢係邊度收到消息我會去旅行,打電話嚟係都要join埋我一齊去,同佢講明係辛苦backpacker火車自遊行叫佢諗清楚,但佢係都要跟埋去,最後佢當然係唯一一個抱怨的人....原來大魚大肉好食好住先可以叫旅行?不然就只能是乞兒?對這種人實在沒話可說,可能backpacker給人的感覺很隨性,沒有太多的要求,消費能力可能會較低,但咁就代表佢哋係乞兒咩?說這種話的人的心靈相比backpacker的錢包羞澀得多!

    回覆刪除
  7. 我就係鍾意做乞衣嘅感覺,去一個不平凡嘅浪人

    回覆刪除
  8. 對,假如那些人真的要說成這叫乞衣,那我就當個自由自在的快樂乞衣吧,希望下次別再求我這個乞衣帶他出去乞食就好了 ^^

    回覆刪除