白壩      下雹,大雨 ; 明天上珠峰!   83公里




          今日晨咁早就要起身,6點天都未光就要起身執野,因為要爬26公里既上坡路,小馬有同反騎新藏o個兩個痴線仔通電話,佢地話呢個山如果逆風踩既話要成九個鐘(倒地...)我地不得不提早出發。出發時經過去阿里既路牌,如果有機會,我都要走一趟。






我地7半開始上山,1點先到山頂!呢座山都係難野黎........我出盡九牛二虎之力先爬到上黎。山頂上面凍到痴根,但終於見到珠峰喇!哇哈哈(極大聲)!珠峰呀!上山時遇到小冰雹,咪係山頂到避左一陣。見到係尼泊爾返黎既巴士,上面仲有兩部單車。呵呵,就快到我喇!

落山時遇到超大冰雹同埋大雨,打到我好痛好痛,因為太凍,o的風吹埋黎好似刀咁,係咁刮我塊面!又係勁爆痛,好似要割開我o的皮膚咁。就算搵頭巾包實塊面都無用,因為條頭巾已經濕哂。擋唔到風。死啦,咁攪法!我水嫩既肌膚咪會快速衰老?我唔制



早上6點


往阿里,新藏線。內心有一個想法開始發芽,你猜猜我將來會不會跑一趟?




二十六公里的上坡,上升1200米


山頂








山頂勁爆凍

珠峰









呢次係出門以黎第一次遇到唔停既大雨,件防水風褸開始頂唔住,入水!最尾我成身都濕哂,而且對鞋入面都係水,o的水浪黎浪去,浸住隻腳好唔舒服,我估已經浸到爛哂架喇。真係好憎呢個感覺!好辛苦!!加埋大風,我o的腳指凍到就黎甩咁滯!好凍好凍!

而且呢次係第二次凍到我隻手掂一掂都會痛!係咁極端既情況下,我只有不斷加速!咩都唔理,內心只希望快o的到目的地!但o個時仲有成40公里,而且中間有個珠峰觀景台,佢地停低話去玩,我都唔理得咁多,直接skip哂大家,一直往前跑,因為太凍喇


最後破記錄,3點幾就到目的地!



旅館


寫滿留言





國產007咁既房

大家以為我出黎好過隱,其實我住既地方係咁,而且呢到既環境比平時住既地方好!

小馬



係旅館到撞到個婆婆,知道左我係點黎呢到之後,佢就同我講:年輕真好,想幹啥就幹啥。婆婆都想上珠峰,而家係到搵緊順風車帶佢上去。希望佢可以快o的搵到



聽日終於要上珠峰  !



6 則留言:

  1. WoW....嘉措拉山塊海拔碑做乜搞成咁寫滿哂字,我去嗰時佢仲乾乾淨淨,除咗紅字再冇其他字,隨處題字疾書到此一遊好像已成了國民出門旅遊的一大特色,唔知國家幾時會再出現幾個像李白杜甫這樣的人才。

    回覆刪除
  2. 你在珠峰住在絨布寺,定話住在珠峰山腳那些藏民開嘅帳篷旅舍?若住帳篷旅舍,依家仲係唔係$40蚊1個床位?

    回覆刪除
  3. 我當年去阿里都住過呢間野!!!

    回覆刪除