I wana be free 波卡拉

     
           波卡拉係尼泊爾第二大既旅遊城市,最出名既係trekking,即係係雪山上面行幾日至幾星期咁,風景好靚好靚!比雪山包圍住,我見有好多人係雪山上面影左好多好浪漫既相!woo!我都好想浪漫一下呀!  其他好玩既仲有paragliding同埋激流!


          由奇旺去波卡拉,車程又係咁死咁長......而且一直都落住好大既雨,當然一落車就會比人圍住,大家都搶o的遊客去自己間guest house!


我是一隻小小小小小鳥!



                雖然落車有十萬大軍圍住我,但我依然臨危不亂!堅持要4蚊美金一晚既先住~hah(幾節儉!)。於是就拎住本lonely planet ,係落住大雨既情況下,係條街到掃guest house!係街尾搵到個環境清幽既地方。


                 第一日到波卡拉,因為豪雨既關係,夜晚成條街水浸。o的水浸到小腿咁高,而且唔知係咪因為係奇旺晚黑唔著衫訓覺,而家發緊燒。(重申:我好虧,非常虧同超級虧。人地書生黎架喳~即係係張枱到讀讀下書會嘔到成枱血o個隻~) 由於病左,好鬼驚客死異鄉。所以當晚打左個電話返香港同maggie扭計。haha~



第一日落車,比個guest house 老板車我地去佢間guest house 到睇!7個人迫係一架私家車到!你睇我迫到變左形,好傷心,好似住係板間房咁。而且你完全分唔出係我個手後面隻手係我定個尼泊爾人既......死喇!我o的膚色咁似佢地既!


最後我地係呢間NOBLE INN 到落腳,都係收400尼幣一晚,除開即係每人大約20蚊港紙!環境亦都好好!好滿意~




秋陽

係波卡拉逗留期間,經常叫外賣的地方!因為真係好鬼平

我發燒,大家用個爐煮熱水比我飲!


波卡拉街頭景象!當地人話好好食既Moondance餐廳就係右邊




周街都係賣圍巾!



呢張相係因為後面有個白衫女仔真係好靚,我叫秋陽幫我影佢相!但竟然出黎既效果係咁!!!好難過呀!而且最seven 既係比佢發現左我地偷影佢........

就係長頭髮o個個女仔!好靚既.....但呢張相影到佢好似女鬼咁...







晚上的波卡拉


由於尼泊爾最出名既就係scarf,我一定要買返幾條至得


係呢間鋪到見到個香港女仔,但我而家個look太似流浪漢!哈哈

最尾我買左好多條,仲要唔買pashmina,買高檔o的既cashmere!好滑架!(十級推薦!)




        其實黎左波卡拉幾日,幾日都落住大雨,好郁悶。日日都係行街食飯。終於等到有一日無落雨,我地就去左湖邊泛舟!




個湖好靚架!如果藍天聽講可以睇到雪山群!




拍照





泛舟幾有feel!





島上面可能有怪獸!



水浸


                  其實我地黎到之後既第一件事就係報名玩paragliding!雖然要成80蚊美金玩30分鐘!但我搏左條老命都要試下!我不斷催眠自己好平好平,呢個價錢係香港一定玩唔到,好抵架!


                  順帶一提,其實我有個浪子基金。平時我會將部分既錢儲落去!用黎做一o的有型既事!總知就符合做浪子既條件既事就可以用呢筆錢!但通常我都會拎去做o的古靈精怪同埋奇形怪狀既事,比如今次踩單車去西藏咁!其實去完呢次旅行,唔止浪子基金,連我既銀行戶口既結餘都會變成零!係咪好得意呀?一蚊都無咁返香港!係真係一蚊都無woo!真係非常有趣



教練



好鬼緊張呀!

法國佬

我好驚慌


人家起飛,我偷偷影




                  因為落足幾日大雨,出發既日子不斷delay。其實我好驚玩唔成,但而家企係個山頭上面!我想退出囉,好驚呀!頂,查實我畏高架!唔係講笑,平時係海洋公園坐摩天輪我都好驚......好恐怖!一路等,驚到腳都震Q埋!

                   因為未到我,我一路係到睇住o的人跌落山.......真係好驚慌呀。但係等等下,等左成十幾廿分鐘都未到我,我由驚變左悶喇!我問個法國佬教練,what are we waiting for? 佢就話:wind。 o我~之後突然佢大聲叫一聲!Run!我就要跟住佢跑,跑跑下就掂唔到地喇,飛左出去了!


           開頭都好餚!但完來係個天到飛係好舒服,個感覺好自由,原來平時o的雀仔係咁既感覺。



770第一個出發


跑跑下就會無左條路架喇!









剪Q哂你o的線呀喇!哈哈




波卡拉全相


我黎架!








I wana be free, like a blue bird



笑一個

教練叫我影相



其實我真係好驚



低抄








              係好自由舒服左一輪之後,教練突然話玩sparring,跟住就係到亂飛,有時衝黎衝去!又急速下降咁,基本上嚇到我癲左!

死喇,今次無命喇



安全落地



                  但係玩完之後有o的唔開心既野發生左。因為我地其實係一個agent 到報Blue sky既paragliding, US78連埋影相。但玩完之後竟然要再比1000尼幣。咁同我地最初既agreement唔同左,咁個agent即係呃我姐!咁我就去個agent叫佢回水喇,但佢又唔肯比返錢我地。話請我飲野算數!仲話你可以去報警!呀,頂你個肺死pk!

                 我憤怒了,咪真係走去報警囉。跟住警察再去blue sky搵佢地老細。用尼泊爾話同佢講左好耐,個老板就走埋黎,我同佢講,the problem is not about money, but  principal 。最尾人老板都明白我點解咁憤怒,好順攤咁比返錢我地。


話請我地飲coffee!一百蚊既coffee?我斬你呀喇!
報警拉9你個老味!豈有此理


交涉中


         
           其實呢到仲有個好正既活動架,就係制去個雪山入面,行兩日一夜同三日,之後係個山到飛返落黎個town。我睇到o的相真係好靚好靚!下次我黎的時候一定要參加!雖然好x貴!
           


波卡拉其實分開左兩邊,我地住既係lake side,有日同秋陽百無聊賴,就租左架單車,踩去dame side o個頭!人地話o個邊靜o的woo!岩避世


出發






中學黎架!(頂你個肺,使唔使咁靚?)


嘆奶茶






momo
有個女仔問路!我唔識架!我都係遊客黎囉!


有條橋~~~







好雞既瀑布!千祈唔好去



買野!呢對手套竟然賣15蚊!(震驚樣!)

食高級野!






        我想做個冒險家,周圍去探險;我想做個攝影師(National geographic o個o的)去捕捉大自然既美;我想做一條小野草,隨風而行。風吹去邊,我就去邊。




           

             

1 則留言:

  1. paragliding一定好刺激! 係人地地頭報警,夠薑!!!

    回覆刪除