終章:Home





保衛地球既戰士要回家喇。

         



尼泊爾機場。我有無消瘦到呀?


                     係波卡拉玩完之後就返加德滿都喇。會係呢到停多兩日。我同maggie 講8月尾先會返香港,其實係出發之前就一早諗住返去時比個big surprise佢!同埋我一直有聯絡拉薩既旅館老板。不過一路都買唔到火車飛。如果要返拉薩,可能要等一個星期先返到廣州。

                     最後我係波卡拉街邊既旅行社買左5日之後既機票返香港!頂你個肺,要成3千蚊港紙!!好貴呀!但無辦法,我真係好掛住女朋友.....雖然出發時,佢好似好瀟灑咁無咩野,但我走左個半月之後,就開始鬧情緒同埋發脾氣。令我非常無奈......



                 浪子基金用哂,返到香港一蚊都無........會面臨好嚴峻既問題!不過船到橋頭自然直~都已經跳左落火坑喇。無計,哈哈!


                 係加德滿都停既呢兩日,都係四圍行下,用單車繞城同埋買手信比大家。尼泊爾o的奶茶好好飲,我買左好多返去煮(雖然買時我已經知道,第時我會覺得煮奶茶好麻煩而唔煮)但我都忍唔住要買!因為太好飲!



我搵到一間非常平既地方食尼泊爾餐。仲要幾好食!






              我成日話自己係一個浪子,但我發覺原來我唔係。我唔想玩喇,我要返地球呀。其實踩單車時,我見到好多好震撼既景色都想帶埋maggie去睇。比如成天都係星星既時候,我好想帶埋佢出去嗌:嘩,嘩,嘩!頂你個肺呀!咁多星星既。去到尼泊爾其實我都係咁買野比佢。而家我成個背囊都係佢o的野。自己停落黎一個人玩好悶呀。出黎太耐喇。差唔多成3個月。


其實我想返香港唔係掛住香港,我係掛住佢先返黎~~haha



我諗過架喇,如果第時要做浪子既唯一辦法就係做低佢!等我無咩牽掛。哈哈




係加德滿都周圍搵,都係為左搵箱pack好架單車上飛機!其實我哂到個膚色真係好黑,不過唔係有型黑,係貧窮黑......好唔開心....嗚,我想喊


                         有一件好攪笑既野,就係有晚我同秋陽行行下街,秋陽就話sexy dance,sex 咁!點知前面個尼泊爾女仔即刻擰轉個頭用憤怒既目光望住我!我當堂覺得自己好淒涼,好傷心!佢一定以為我係o的咸濕遊客!佢未免太敏感喇掛,秋陽就係咁笑.......



走之前我地要合照。秋陽,小馬,770,恩哥



             第二日,倒屎咁早去到機場,買機票時條友同我地講要早三個鐘到機場,因為呢到成日塞車!之前o個日仲係咁搵的士要5點鐘係guest house門口等我地,而我就同小馬同770分手啦,佢地返拉薩搭火車。而秋陽就因為趕時間。同我一齊飛香港,再返大陸轉高鐵回家。


                去到機場時佢都未開門。比人滾左,早知就唔咁早黎........係機場仲遇到一班香港義工,我回鄉喇!人地仲同我講英文!well,you know, my english is very chicken 。咁就唯有用返我地既廣東話同佢講,你地行先啦咁樣!



呢件T-shirt 要成25蚊!好貴!

我個背囊全都都係手信




                   返到黎香港,係機場回收行李時,竟然.......竟然......我架單車唔見左!我屌(重音)你老母呀!!(憤怒指數爆燈!)咩事呀?咁大箱野都可以唔見?斷估佢都唔會跌左落飛機掛!我同秋陽等呀等,等左成個鐘都未拎到行李,但時間又好趕,Maggie 就放工啦woo!結果就決定唔等,咩都唔理喇,我同秋陽去報失先,之後送佢搭車返深圳。(架單車係幾日後,由國泰直接送返我屋企。原來當左貨物咁運左去另一個倉)我就直接叫司機全速飛去佢公司樓下!好緊張呀!因為小弟出左去70日,skip哂咩拍拖紀念咁,雖然我好老土同好80年代咁係左頁呢個鄉下地方寫左封情信比佢!



                 我之前一早同佢個朋友夾好,幫我約佢,話黎接佢放工之後食飯!當然啦,之後調包我頂上。係佢公司附近,望住佢打左個電話 (好有變態跟蹤狂既感覺...嘿嘿..)



「你係邊呀?有無掛住我。」我問maggie

「有呀,不過你都唔係到啦。」佢答我

「如果可以即刻見到你就好啦,你想唔想見到我呀?」我再問

「車!你有排先返啦,哎也,我唔同你講喇,我約左人食飯,佢仲未到,我要打比佢。」佢再答

「好呀!你信唔信你合埋對眼就會見到我呀喇?」

「痴線!」Maggie鬧我

「叫你合埋眼就聽我講啦。」

佢終於肯合埋眼 (好唔情願地咁做,但求快o的打發我走既樣.....)


於是我偷偷走近,係佢後面遮住佢隻眼

「估下我係邊個?」


佢擰轉頭:嘩!(抱) 




我回來了








5 則留言: