卡若拉冰川 ; 在雪山旁騎車    104公里



                 由浪卡子出發17公里平路!出發五分鐘就唔知點解有o的累!頂你個肺!後尾我先發覺條路係暗斜咁賤格!我一邊踩,一邊諗,點解一公里可以咁長?有古怪!係呢一刻我懷疑個里程碑係壞既! 足足走左30公里先上到上頂。嘻嘻!趁無人睇到既時候,我推左一公里既車!哈哈!好似做壞事咁。好驚比人睇到咁無型~~

                上到山頂,同卡若拉冰川好近!所以決定爬上去,但爬左50米發現唔掂了!我斷氣喇!唉,無辦法!高原係咁架喇~所以我就決定碌返落黎!係冰川旁邊影左好多可以擺係枱頭既相! 仲咁岩遇到香港既旅行團! 呀!學秋陽講,我遇到老鄉呀!出黎咁耐,第一次遇到香港人,人地問我做咩黎呢到?又問我撈咩?點解有咁長既假!(嗚...好傷心,人地明明得個十幾歲~haha)  我話岩岩大學畢業,出黎grad trip ( 算係掛,其實我唔當佢係grad trip) 不過話時話,人地通常畢業就去歐洲backpack!但我唔同呀!嘩!咩事呀! 我踩單車去左西藏,踩去珠穆朗瑪峰呀!呢個勁抽呀!完全同其他人唔同level,個感覺大約差100倍!哈哈!諗起就開心! 但講左一陣就要落山喇,因為今日仲有另一座山要爬!(倒地痛哭.....嗚)



雪山與我



一出門暗斜的賤格路


係去珠峰既路上,hall c 既房號突然出然!好開心!忠哥,周公,阿蔡!你地既同房而家踩緊單車上珠穆朗瑪峰!你地要為我而驕傲呀!

雪呀!


山呀!

白雪雪既雪呀!

呢pat 雪好似好滑咁!





你有無試過係雪山旁邊踩單車呀?好正架!好靚!






頂唔住喇!又要訓馬路








 諗住爬上冰川,最尾失敗!斷氣而回



770無我地咁好氣,係下面睇我地幾時先返落黎~



 又上頂喇~~哈哈




 我同秋陽諗住影幾張相,要威猛既!返到去之後哂係office 枱頭!話比人地知我地有幾堅!(成功人士)






       爬上第二座山就會去到滿拉水庫,o個到o的水既顏色好奇怪,碧綠色既!非常神奇既事又發生, 係山頂又撞到兩個香港人!仲係住富泰既!再次感動!太利害了!竟然一日撞到兩次香港同胞。可能我太似乞衣,比人問我幾耐無冼頭!可能我個頭太污糟掛,太油!不過我都無計架,已經成三日無得沖涼喇!究竟我會唔會可以突破一個星期都無得沖涼呢?好緊張呀!!

係呢到遇到既香港人都係去珠峰既!我都去緊珠峰,但我係踩單車上去!真有型!(要成日強調,因為當初我真係覺得好有型先出發~哈哈)

             落山後,要趕到江孜!最後既16公里好容易! 只係用左9個字就殺到城入面!江孜都幾大架,搵到旅館之後就去澡堂!始終三日無沖涼了!三日係極限(暫時...)夜晚城入面仲放煙花tim!



你地睇下海拔有幾多?

 香港的朋友


其實去尼泊爾時我瘦左好多,你睇我兩隻手幼到....


又登頂喇!





當去到山頂時我又找尋食物,好肚餓呀!








滿拉水庫


碧綠色既水









地標:宗山古堡





江孜間旅館o的員工好變態!我地半夜訓訓下,無啦啦拍門話隔離房睇唔到電視,佢地間房既電視要我地間房都開埋電視先睇到!佢都神經既!咁我地點訓呀?緊係唔理啦~之後訓訓下,佢自己開門入黎開電視!發瘟呀? 即時鬧爆佢,踢佢出房!但最有趣既係佢仲話我地唔講道理! 都痴根既~




2 則留言:

  1. haha that 員工 is very funny

    回覆刪除
  2. 真係好型、好型同好型呀!!!不過你喺拉薩冇遇到香港人咩?我住過幾間旅館都勁多香港人,而喺泰國踩車到拉薩嘅香港人薯伯仲喺拉薩開埋間咖啡店,係大部分香港人嘅聚腳點!

    回覆刪除