加德滿都



       終於到左加德滿都喇!踩左三千幾公里終於到喇~!終於可以休息一下。由於電制唔同,成朝就走去搵轉插買。(尼泊爾用兩圓腳)下午去左一間bar到上網 (Marco polo 竟然無wifi!他媽的!),通知大家我已經到左尼泊爾,已經到左終點喇。T.T 同門釘聯絡,話佢知我已經完成左喇!佢擔心我,話我係拉薩分別之後就消失左!唔知道我係路上有無遇到危險。T.T 但佢都讚揚我,話我呢個小子都完成左!比他還利害,非常牛B!哈哈~





             今日無同大家係埋一齊,我想自己一個人沉澱一下。其實好多人叫我出書,未出發之前已經有朋友叫我好好寫低,返黎寫書~哈哈!其實如果要出書,我寫o的野就唔會係咁架喇~!肯定係寫到文鄒鄒咁,又會分開幾個主題咁寫,總知就會寫到好鬼有文藝氣息咁。所以一篇肯定會寫好耐!因為又要諗點先寫好o的!寫好又改,改好又再寫好,最後可能要一年半載先寫好~~而家咁寫都幾得意呀!我可以係咁打粗口~係咁屌。出書我就唔會啦~!咁因為我當時真係有屌出黎呀嘛。出書既話肯定會和諧左佢,哈哈!而家幾隨性呀。而家咩都寫哂出黎,如果出書,本書對大家其實都無乜value 啦。唯有希望個blog 多o的人睇~叫有返o的安慰!~

              但如果之後有時間,我可能會真係出既!可能之後會想留個記錄或者寫下野咁 。不過而家慾望唔係咁大。每次見到有人踩條唔知咩線,或踩去西藏就話出本書,我心裡就暗爽~係,無錯!踩去西藏真係好辛苦,辛苦到癲~辛苦到痴線,不過自己仲勁!踩得再遠o的!仲難o的!哈哈哈 (狂笑) (妖,呢種心態真係唔要得~不過你地由我啦,haha!如果你踩過一次,你就知暗啞底囂張下都唔過份 ~) 


              題外話:踩單車去西藏既真係個個都係勇士黎!要同呢o的人致敬,但郁下就搭車既人唔計!o個o的係要型,又型唔起既廢柴!係阿斯瑪村搭去理塘o個一段令我傷心到要死!如果唔係累到身體撐唔住........



            加德滿都其實無咩睇,有三個杜巴廣場(寺廟遺跡),同埋係thamel 既遊客區,裡面好多club,可以去癲下,仲有脫衣舞睇 (好想去睇,但唔夠膽!哈)

Thamel


幾廿萬間網吧,打長途好平

尼泊爾的傳統食物
好甜


唔知乜水




770

謎之巴士站??


尼泊爾的女士


周圍都有佛眼

尋晚我就係咁既情況下,踩住單車係入面穿插。尋晚仲要係黑媽媽,好危險!



Thamel既另一邊,我見到一個著住長裙既婆婆突然分開隻腳企係到,跟住有水係佢下面出黎!Oh!my god!咁去廁所未兔太嘔心喇掛?


          係呢度仲見識到尼泊爾賣報紙既小販點賣報紙!呢次真係增長見聞!成件事就係會有人踩住架單車,一路踩,一路大聲咁讀o的報紙內容出黎。吸引o的人買。真仔係好有趣!我開頭以為有邊個痴線佬係到係咁大叫。你知啦,痴線既周街都係!無分係邊個國家架嘛!


呢個標誌係咪叫人推架輪椅出馬路?


郵局寄post card

大賣場

杜巴廣場






好似吳哥窟個女皇廟呀







呵呵,踩單車黎到尼泊爾古遺跡的男人!
yeah!


皇宮

其實呢件黑色衫,我到左成都第二日就買左,但一直都無著過!!點解??因為上面個黃色標誌係寫住中國武警四隻大字!過兒嚇我話,藏民見到會暴打我!因為佢地好憎中國警察!結果我真係堅餚底,全程唔著!唔想為民族大義犧牲自己~~哈







呢間皇宮係唔入得架!


o的白鴿多到好似烏蠅咁 !好嘔心





面具店


個感覺好邪惡



            當然喇,我一定會shopping一下!第一個重點係要買個大背囊!無背囊點做backpacker?我無理由拎住個駝包買圍去掛?經過恩哥既人肉搜尋之下,買左個勁爆平!70 L 既背囊!都係160蚊港紙!跟住要買兩件T shirt, 行完又行,只係為左買個靚既圖案!

當地的街市

本來我想買頂呢o的帽,但後尾我都忍住,因為我知道買左返黎,一定唔會戴!唔想又買埋o的垃圾返屋企。


其實佢地o的屋係幾靚架

尼泊爾青年




另一個杜巴廣場







好似o的神聖水池咁,好似打RPG game咁去呢到回復HP

最出名的廟,好多post card 都有佢份



佛眼







幫座廟補粉?



            我地係加德滿都到停留左兩日,之後會出發去奇旺國家森林公園,去騎大笨象搵老虎,坐獨木舟睇鱷魚!好期待!呢個行程係我香港出發前既重點觀光point!雖然而家唔係一個good season 去奇旺,因為而家係尼泊爾既雨季,成日落雨。森林入面會有好多昆蟲,連旅行社既人都話a lot of insects (好嘔心,同埋好驚...)而且呢個season 見到老虎既機率好低。

             但我地都決定去,因為今次唔去既話,都唔知下次有無機會再黎!本來小馬話想自己搭車去,好似平時自由行咁。但我search 過,其他人都話到時你係奇旺森林揹住幾廿斤行李,仲要同人講價好麻煩!平時我無所謂呀!但我諗到如果係森林入面攪o的咁既野就頭痛!最尾小馬係群眾壓力之下被迫同意了~~我地就交左us 75 團費

     
             好緊張呀!好想去睇老虎!唔知會唔會擔左我走呢?好似好刺激!!!!期待!期待!


4 則留言:

  1. 在朋友FACEBOOK看你個BLOG 條LINK,由最早的一篇到最後一篇,用左差唔到三個鐘,著實讓人大笑連連及感動不已。你真係好勁!!超顛!!!本人在超級佩服之下忍唔要留下言。祝福你,第時去更多的地方。

    回覆刪除
  2. thx! 我會呀! 我遲o的會再去~~ 遊記未完,請繼續支持

    回覆刪除