崗嘎   試煉之門 最苦的路          74公里




不得不記,今日係自成都出發以來,最苦既一日!


             要繼續旅程有兩條路揀,一係就踩 or 搭車返白壩,重新係個分叉路口出發。第二個選擇就係直接殺到去崗嘎。 嗯...點講好呢?其實條路好似一個反轉左個三角型咁既,珠峰就係左上角,白壩就係個底到,而我地要去既係右上角既崗嘎!好似好易揀姐,直接去崗嘎咪得囉! 事實就係,由珠峰去崗嘎係無路既,無正式既公路去到。

根據攻略形容:

            此路其實就是抄近路的越野車壓出來兩條車輪印。路況較珠峰路來說,還要糟糕些(唔係呀?唔好玩啦!仲有得再爛?)很多地方坡度很陡,基本靠推了,路面出現很大的鵝卵石路面,顛得人頭痛。其間會出現一個60 多度的超級陡下坡.......


          係最後,我地以不走回頭路為大前題,揀左走呢條不歸路。(唉....)


竟然要過河?呢個世界真係咩事都會發生!我踩到就崩潰喇!吼!






                 朝早六點半係南迦到打包左蛋炒飯做午餐,之後就開始痛苦既一天,清晨既氣溫非常低,自出發以來,第三次凍到手痛!不過呢次係最嚴重既一次!凍到手指無哂感覺,僵硬,好痛!我有好多次都要停低,除左手套去吹下隻手!因為真係痛得好緊要!真係痛到好誇張....手指就黎甩喇!由珠峰一直下降16公里,直到珠峰路碑79,就進入去崗嘎既路!正確黎講,條路應該係越野車痕。o的石頭大到好似個頭咁,on9架!係碎沙石,泥路!又係好哂力!好痛苦....


出發前。左手面就係南迦喇



回頭看到的雪山



珠峰!再見!我走了



                入左崗嘎既路無耐,770既貨架鄧到斷左!要緊急維修!我地搵幾條鐵絲幫佢綁住先!希望可以頂埋今日!然後要上山,仆街,8公里踩左3個鐘!每兩公里就要休息!因為今日既路太變態.......累到崩潰!中間遇到幾個坐馬車既藏民!我地輪流咁追住大家!其實我地比馬快,但我地成日要停落黎休息,跟住佢地又追返上黎!不過佢地隻馬行呢條路都好似唔多掂!就係咁!上演左幾個鐘既人車追逐戰!




觀察自己既手中,真係好痛!

進入唔係路既路喇!


o的石仔都幾大粒呀下!


過橋後就正式展開呢一日既變態行程!

你班人yeah得咁開心呀喇?一陣間就整死哂你地!


馬大哥行呢條路都唔係咁掂!

碎石路


你睇下,馬仔都就死喇!馬車上面既人要落黎行!減輕佢既負擔

條斜路根本就踩唔到上去!大叫一聲! 推車都要爆上去! 連吃奶既力都出埋! 吼!

唉.....你睇下o的泥巴!幾厚?好痴線呀!(你睇我當時個樣係幾咁嫌棄呢條路!)

條路咩事呀?想點先?

休息時間


           休息時,個藏族女士請我地食奶酪(因為我棚牙唔夠力咬,佢又係咁隊埋黎!盛情難卻.......我唯有偷偷地趁人睇唔到時扔左,仲即刻搵o的泥活埋佢,當時我好驚比佢見到....) 跟住個大叔仲話請我地飲青粿酒!好開心呀!益力多酒!阿叔仲話同我地交換,佢踩車,我地坐馬車。哈哈,幾經辛苦終於上到山頂。但估唔到呢個先係惡夢既開始



努力咬奶酪中(不過最後失敗左....)


好落後既村莊,無人識講漢語!而且成條村都充斥住一陣好濃烈既牛屎味!好難頂!

頂唔住喇!就死

又要休息!你睇我個勢係幾咁落寞!頂你,今日真係好辛苦!





上山的路

今日真係認唔到叻,我真係有o的崩潰!有好多次都有就死既感覺!推車次數非常多

你見到秋陽踩緊既路嗎?無錯!係無路架!而且個坡係咁斜!

騎馬經過的朋友



當前面既路面發生咁既情況,你會點?你要托架車過去?條路可唔可以唔好咁喪?

不如殺左我吧啦


補充能量


跟住又係碎石路

爛路唔好上斜ok?


770

恩恩哥


獨自上路!我都唔記得我究竟係領先定包緊尾



           上到山頂好似去到一個沙漠咁既蠻荒之地,但最奇怪既係呢個沙漠竟然睇到雪山!你望去後面就係雪山喇。跟住又係爛路!仲鄧到我唔見左件雨褸!呀!好傷心呀!!!!



沙漠地區看到既雪山!


好奇怪的景象!一o的都唔搭!

呢個後生仔既背影都幾有型!

在這個奇怪的地方留倩影


呢到真係好荒涼!我地踩左成日一架車都無經過!!係到炒車死左都無人知!到時就算比你打999,因為路況太差,架白車有排先黎到!結論是:死硬!朋友,唔好行呢條路!

繼續荒涼




突然見到兩個放羊既豆釘!就要上前問路!因為呢到有條分叉路,我地唔知邊條先岩!但最尾交涉失敗,因為佢地唔識講漢語!結果我地試左邊既路!


問路中  (見唔見到條分叉路呀?)


豆釘的跟班

放羊既兩個豆釘
唔知係邊到殺出黎既o靚仔

三人



                   跟住就係攻略講既大斜坡喇!好恐怖! 死仆街!一個60幾度既下坡,令到我仆街!我成架車失控打橫向前片!好在我身手敏捷!單車pk,我跳起!無事!安全落地!分數:10分(熱烈鼓掌!)


大斜坡

因為我pk了!太危險,大家都落車推!




秋陽的靚仔個人照



後面竟然有另一個騎友殺緊上黎!佢由上海一直踩黎,諗住踩完成條國道318



              跟住就係我最憤怒既一段。因為落左斜坡,會見到前面有條分叉路,一邊係橋,一邊係石春路,我話走橋!但小馬話行石春路,咁大家都話聽小馬講,咁我無計!一定要跟住!踩左一陣,o的石春變到越黎越大粒,後尾連路都無埋!由踩變推再變拖!屌呀!行行下路都無埋,變左條河!


              佢地叫我托架車過河,我睬佢都on 9 ,因為我生氣了!最嬲既係呢個時候,係斜坡落黎既朋友係我地對面,問我地做咩唔行橋?明明有好路唔走,係要走條咁既路!係呢一刻,我唔想同佢地講野,我就唔理佢地連推帶拖咁繼續行。因為架車係比我拖行緊,單車鏈個齒輪割到我隻腳流哂血,攪到我仲火!而且後尾石頭越黎越多,出發咁耐,我第一次發脾氣!嬲既唔係行爛路,係因為小馬唔聽我講,自己衝落去做乜柒姐?我當時將架車扔係地!屌你老母,講左一大串粗口宣洩我既怒火。


              雖然我無理大家,一路向前走,但無輪我點兜,前面始終有條河!點都要托過去。當時秋陽已經將佢架車托去對面岸,佢就過黎幫我手托過去。唉,算啦!自己一個發完脾氣就算。不過之後又係爛路,屌佢老味。去崗嘎呢條路點解可以咁過份?




石春路既頭段!見唔見到旁邊有條路?如果行橋,我地就會踩緊上面既路


已經開始踩唔到,要落車推

根本就無路行!我點會唔發脾氣?聽我講咪無事!



佢地要過河

生氣地自己繼續行,唔想理大家!




秋陽過黎幫我

今日咩事?係咪痴線架?點解我會渡河架呢?

條河既水流好大,而且o的水又凍!石頭又滑!又好多次都差o的跌低!好狼狽!!





搓板路!唔好再折磨我啦!!!

小馬架車收左皮


唉......癲架!點踩呀??

     
我成日話條路一邊係山,一邊係懸崖!而且係單程路!個情況就係咁喇~~其實有車黎,係無地方避架!危險到痴線!而且一炒車就死架喇,跌落山,無人搵到你~yeah!

向後望



行走在險道上

今次會死嗎?


呢粒豆鼓就係我!嗯....都幾有型!

你睇下條路幾危險!係咪好得意呀?hi,粒豆鼓又係我呀。有車黎既話我係無位避架!

如果咁睇,會唔會恐怖o的? 炒車 = 瓜柴


               係呢段路我差o的炒左車,因為個坡好斜,要剎車落。但地下都係碎石泥。一剎車,架車個胎因為抓唔實個地,係到擺黎擺去!有一下真係有要炒既feel!嚇到我標屎!(認真!)冚你個家鏟!好在我命大!無事







跟住爛路再出場!不過呢次比較誇!





小馬前進中




越過超爛路,決定留影


歷史正文!空白的一百年係咪記載左係到?   (如果你無睇one piece 既係唔會知我講乜架!無錯!我好鐘意睇漫畫!哈哈)

解讀歷史中!

呢條村好恐怖!咁大條村,咁多間屋!但一個人影都無,好似鬼村........



                係出村既時候我就爆胎了,要補!之後踩唔夠半個鐘,再爆!屌呀!係一個鳥不生蛋既地方發生咁多事!我唔再補了!打多幾次氣算!



終於回歸有人類存在痕跡既地區


但呢隻衰牛竟然用一個咁老土既陷阱黎暗算大家!


係以為快到既時候,點知走左一個鐘都未到,我絕望了。最後總共走左十二個鐘先到目的地。





終於到喇...........嗚......(喊!)

住既地方竟然有英文!!

呢到係用個水井打水!拋個野落去,跟住扯上黎o個o的呢~ 好盞鬼!




今日770貨架斷左兩次,小馬爆左2次,我爆左3次胎! 呢條路太癲喇!




              而且去到旅館,諗住開電腦既時候!呀!屌你,差電個火牛無反應...唔係咁黑仔,連叉電都壞能埋呀?屌那星,唔通係今日炒車時整壞左?唉,好傷心呀,我今日真係就黎死!咩都唔想諗,我想直接訓,跟住就訓左喇!(講既野幾廢~哈哈)








ps: 我咪話我電腦個mon 爆左既?而家個火牛又壞左嘛!當我去到尼泊爾時,神奇地發現電腦無事了!原來電腦係唔帶得上咁高海拔架!我諗係因為氣壓既問題攪到個mon o的野爆出黎掛~ 連電腦都頂唔緊呀!但我無事!我強過電腦呀!!哈哈!我未死,電腦就死先過我喇~而今日個火牛唔著係因為呢到既電壓唔夠!唔係跌壞左!不過因為呢件事,我係之後幾日既行程都好傷心~haha



3 則留言:

  1. Stephen你好,我叫阿玲,是一所出版社的總監。
    讀過關於你的報導後,十分敬佩與欣賞,故誠意邀請你合作出版,分享你這趟旅程的經歷,不知你有否興趣?如有,又或是希望先了解多一點的話,歡迎與我聯絡,電郵地址是:info@rainbowsea.com.hk

    謝謝你!

    回覆刪除
  2. 剛剛才發現此blog,這條路是我踩過川藏與中尼最難的路!那天比你還要慘,彽估了此路的難度,以為登頂後便是下坡會好快,所以我下午近三時才出發,到懸崖位已是九點,天已近全黑,極危險,結果一路摸黑趕路到零辰一點多才到崗嘎!

    回覆刪除