門布鄉     簡陋的小村;古代打水機


       
                     今日行程好短,只有60幾公里,可以遲少少先起身!係預備出門既時候,我個胎又爆左!維修大師小馬幫我再補過條胎。而且經過一輪檢查後,發現係鋼絲出左問題!所以不斷係入面拮爆條胎!結果就係要拆左條鋼絲,我諗應該仲可以捱到去加德滿都既。


崗嘎既珠峰觀景台


                       帶左兩隻雞蛋同埋幾個肉包上路!走50幾公里應該夠食喇掛!而且鎮附近有個珠峰觀景台。大家都興高采烈咁話要上去睇,我就無咁既力水特登爬一段坡上去,所以我係下面等佢地。突然心血來潮,打左個電話比過兒。睇下佢返左上海之後有無比老豆斬!雖然係無比人斬,但佢返到去寫左封悔過書呀陰公。



崗嘎


小型油菜花田


牛?羊?


              770同小馬,秋陽係前面踩。突然比一大群藏族小孩衝出黎攔途截劫!小朋友包圍住佢地搶野,又拉住佢地個駝包。我係後面睇到佢地好辛苦先脫到困。但而家得我一個..........仆街喇!咁點辨呢?我既解決辦法就係用正常速度經過佢地。當佢地衝過黎時,我突然好大聲咁喝左一聲。佢地即刻窒左窒!我就趁呢個空檔快速爆發。突破包圍!因為佢地都好細個,得o個五,六歲!所以好易嚇~哈哈!不過十幾個呢o的細路包圍你,你都幾難衝出重圍架!



奇怪的東西

咩黎架?


奇怪的東西2


呢塊野好似一隻公仔,我唔記得左隻野叫咩名!綠色o個隻野呢....



攻略明明話係平路,點解會係上斜?呢五十幾公里一o的都唔輕鬆!但開心既係明明要踩六十幾公里。唔知點解係五十幾公里時,門布鄉突然就出現!令我喜出望外!不過門布鄉係個好簡陋既地方,中午食既飯令我想嘔,佢個咖喱飯唔係平時食o個o的。個感覺好嘔心!


休息食蘋果



係洪水橋單車鋪購入既劣質水樽!o的水成日有陣怪味



感唔感覺到有幾熱?地下既蒸汽睇唔睇到?


突然失驚無神到左

村入面既其中一間旅館 (有3間,一間太嘔心,一間客滿)


咖喱飯,好難食.........by the way,佢係用尼泊爾米煮,粒米係長o的同尖o的架!



老板加孫女

伙記

呢間野既乾淨程度會令到你想落淚.........佢張床係鋪呢o的毛毯既,但污糟過呢張一百倍

  
            今日打水洗衫。係o個o的古老既搖水機,我唔識用,結果噴到我成面都係水!之後得知小馬聽日淨係想踩去聶拉木,我有o的唔高興,因為我而家好想快o的到加都,都就快到喇!點解仲要加長個行程?

旅館



村姑打水中  搖呀,搖呀!

好古代!係城市長大既孩子完全唔會見過呢個野

哂衫 (兩個鐘之後落雨!頂佢)

呢到個廁所係完全露天架!旁邊既人係完全可以睇到你做緊乜.....好可怕



食飯時打返香港搵青青,睇下佢死得未?順便8掛下其他同學們搵工搵成點。好多都係仲hea緊,玩緊,量緊地!真唔生性!( 拉我出去打.....) 


4 則留言:

  1. 加油呀!!!
    咁辛苦完成左個旅程, 一定要打返哂出黎!!!

    回覆刪除
  2. 洪水橋?莫非都係屯門友?嘩,呢種水泵好多年前細個返鄉下時見過之外就再冇見過,印象中操作方法好似係先在水泵頂個窿位倒少少水入去,之後把握時間,喺個窿裡面啲水未流走哂之前,好man咁谷行哂啲臂肌出嚟係咁搖係咁泵就有水出....其實唔止你,相信稍為後生少少嘅都未必識用,讀萬卷書不如行萬里路真係冇錯,今日嘅高階太陽能熱水煲、明日嘅牛屎煲水煮飯,玩之餘無形中又長了見識,試問邊度有咁爽 ^^

    回覆刪除
  3. Darren: 多謝你既支持。其實我keep住有打個遊記架,只不過呢排進度有o的慢。因為呢排做野真係好忙好忙,無辦法抽到時間出黎一次過打完一篇。

    回覆刪除