布達拉宮

拉薩


佢同我想像中既印象完全唔同,唔係蓋滿土房子既地方,拉薩係一個城市

由於同我腦入面既拉薩有太大落差既關係,所以即使我身在拉薩,我都覺得呢到唔係拉薩,或者唔係我心入面嚮往既拉薩。

黎到拉薩之後,無預期中既興奮。唔知係咪因為呢到並唔係我既終點,所以我無咩特別既感覺。但黎到既第一晚既慶祝飯係非常大魚大肉既。我係路上答應過門釘,黎到拉薩我會同佢飲酒。(因為佢一路上叫我飲酒,我都拒絕,大佬呀!佢地飲o個o的酒係烈酒,我飲一定釘),但今次無得講喇!不過門釘放過我,比我飲啤酒,唔使我飲佢地o個o的~


        其中有一日我地去左參觀布達拉宮,呢幾日好難買到票,所以我地走左去報鴨仔團。我對宗教野唔係咁感興趣。但黎到拉薩無理由唔入布達拉宮參觀一下。可能我無咩慧根,我覺得有小小悶。













售票處?


布達拉宮入面唔可以影相,呢到係最後可以拎相機出黎既地方









布達拉宮既歷史我就唔介紹喇!但文成公主以前係到住過....

而且入面有好多黃金呀!以前既達賴都用黃金去存放佢地既肉身!人地話西藏人好有錢係無錯架!佢地最唔值錢就係黃金,因為太多喇!


入夜



沒有留言:

張貼留言