要出發到尼泊爾 重新上路 ;傳說中既 Double rainbow 70公里

   


                   今日係旅程下半部既開始,希望同新隊員可以夾得黎!新隊員有四個人:小馬,秋陽,770同埋我! 今日既行程只有70公里, 可以話係好輕鬆!不過可能太耐無踩單車, 同埋偷左太多野! 攪到架車重左好多!!! 臨走時我搶左佢地好多野, 比如金龍個拖板座啦, 過兒個軟座啦,老占既護膝啦,門釘個車鎖同埋氣筒等等,回收既東西太多,不能盡錄

  
 秋陽,770,恩弟,小馬





唔知咩寺,好似幾出名




              今日仲遇到川藏線上見過既兩個人(我地曾經係一塊叫天然氧吧既大石下一齊野餐過),低能架! 佢地反騎新藏線回家......好恐怖!好變態呀!




















                     由於路程太短,我地下午三點到就到曲水大橋了。 我地係間叫重慶飯店既地方留宿。地方幾破爛。係我地休息時,有兩個黑媽媽既人踩單車踩黎我前面,問我拉薩係邊個方向!我當然問佢地係邊到踩黎!oh! 係新藏線過黎既勇士!我立刻同佢地握手!利害!佩服!兄弟!拉薩仲有70公里!你就到終點喇!我好大聲咁同佢地加油!


                      係間爛房到我唔記得左點解同小馬講起政治呢個話題,之後就開始嘈起上黎!因為小馬話而家政府管理得好好!我當然問好係邊到?中國有句鬧人既說話:祝你下一世係中國做個平凡既老百姓!聽到咁你就知道係中國發生緊咩事!如果係好,點解咁多冤案?咁多貪污?官員隻手遮天!政府無法無天!咁多百姓被政府欺壓?係黨既利益,以維持中國既統一之名!所有理由都唔係理由!普通老百姓條命賤過地底泥。咁真係一個好政府?


小馬答我話唔理得咁多,呢o的比想理既人理!我當時聽到又係好生氣!因為小馬既年紀同我差唔多!點可以咁講!中國既將來就係你地背負!點解會由佢?社會係大家既!呢o的事唔可以置身事外!如果制度係咁,就改變個制度,就算呢一代唔得,都要話比個仔知,下一代唔得,再話比個孫知!呢o的事點可以妥協?成日都話得一個人理唔到!你唔好理其他人點!岩既事就要堅持!只要大家都係咁諗!就算你只係一隻小雞蛋!都唔需要害怕高牆!因為再堅實既高牆都會被千千萬萬隻雞蛋而打破!


                   由於越講越激!秋陽唯有出黎打圓場。我好難過,如果連中國既後生仔都係咁諗,我地既中國仲有希望嗎?可以見到將來嗎?

曲水


              黃昏時落左一陣雨,我係曲水大橋呢個地方,見到傳說既double rainbow,感覺好震撼!!!! 好歲月神偷呀~!我見到既時候忍唔住尖叫左出黎! 好鬼激動!!! 媽呀!估唔到係真係有double rainbow架! 真係比我見到! 好感動T^T


爛旅店




你見唔見到呀?








                by the way,呢到聽日無地方係朝早6點開門,即係無人整早餐比我地食, 唯有而家買定聽日既早,午飯(饅頭....唉)  


係呢一刻我萬萬估唔到.........饅頭會變做日後既主要糧食...嗚











5 則留言:

  1. I wish i can see double rainbow once in my life...

    回覆刪除
  2. 聽講仲有triple rainbow! 我都一定要睇一次!

    回覆刪除
  3. 我見過一次但冇你見果個咁正

    回覆刪除
  4. 我第二次去西藏時喺火車見過一次呀!!!真係好感動!若果唔駛格住個窗無遮無擋咁喺我前面出現就perfect啦!

    回覆刪除
  5. 同內地同胞個人感覺最好不要談論政治,可能幾十年積壓著的經歷,導致價值觀跟我們好像有點出入,偶一不慎,唔知幾時講左句說話令佢地有所誤會,佢地突然就會爆出嚟....

    回覆刪除