最壯麗的入藏之旅! 來了就不能退縮 !


                 4點我第一個跳起身!竟然咁好彩撞到停電!黑媽媽,開住電筒食碗雞蛋麵,跟住就要上路喇!因為今日要走178公里!一定要好早出門,八個人摸黑出發,(我仲因為一路踩車,個頭一路望住星星,而差o的炒車)一開始就有28公里既上山路等緊我地。我地一邊怪叫,一邊出發!(唔好見怪,因為今日到拉薩!大家難免有o的興奮,差在未跳開心舞!)

                米拉山係川藏線最高既山,最高既山果然係最後先挑戰!意外既係唔太難爬。但令人沮喪既就係當以為轉個彎就到山頂既時候!竟然!竟然係另一個Z路!oh!shit!我忍唔住講左句粗口,可能因為期待落空,而且仲有一段咁鬼死長既路,所以最尾呢段路就辛苦喇!因為太傷心喇。

米拉山




轉過呢個彎仲有兩條Z型既路....


望返落去


                   CC以前同我講過話佢兩年前坐火車去拉薩,一心以為見到布達拉宮會有一種好震撼既感覺,點知個感覺竟然係:就係咁喳?佢希望今次用騎車既方式,經歷無數痛苦後,會見到唔一樣既布達拉宮。今晚,唔知道我會有咩既感覺呢?




我終於登上川藏線上最後的一座山。



老鷹

李哥

金龍

八月


當我地上到山頂時,有個女仔都岩岩上到黎!我偷聽到佢打返屋企同阿爸講佢終於踩左上米拉山。但佢太激動,一路講,一路喊,喊到成個淚人咁!



奇怪的石頭



係呢到要比較一下自己同以前有咩唔同!



↓一個月前在成都的我 


 一個月後在米拉山的我。    經過呢個月既經歷,滄桑左,man 左!

由滿臉稚氣,變成man到爆既男人!(吼!)




現在,我們站在川藏線上最後的山頂,這個畫面會是我們永遠的回憶。




               由於今日既行程太長,即使好開心!我地都唔可以係山頂逗留太耐。始終都要走178公里。淨係落山都要55公里。係落米拉山既時候,係我第一次凍到隻手痛,凍到隻手無哂感覺。


落山既路





                    落到山腳既一個鎮,又被檢查喇。因為香港人既身份,被強行留住左20分鐘.....又要登記,又要請示上級咁,攪一輪,令到我遠遠掉隊。之後既平路要用38檔爆上去!我平時唔會用呢個檔。但今日就加速啦!一直踩到墨竹工卡。

                  有人會將到拉薩既行程分開兩日,而墨竹工卡就係中間既休息點!但大家今日決意要殺到終點!就一枝箭咁衝走左。係呢個時候,我條單車鏈因為轉波甩左出黎!頂!再度落後。


今日食lunch既地方,大家係呢到等埋最尾既我


墨竹工卡



西藏其中一個傳奇人物



       我地沿住拉薩河前進,越近拉薩,檢查站越多。所有汽車都要停低登記,所以有一條好長好長既車龍,而我就好囂張咁係o的車中間踩過去! 而當時我亦將i pod 既音樂轉左做o的好澎湃既歌!我內心o個一團火而家燒得好旺盛!!到喇!到喇!就到喇!


















西藏  -  一個讓人魂牽夢繞的地方。我有想過要到這裡旅行,但沒有想到會以騎車的方式。這個想法從來沒有在我的人生出現過,直至九個月前......










如今這個想法,因為不斷的努力,馬上就要實現了。


















呢到好似平時日本卡通片o的鄉村,主角返學經過o的路




門釘突然大叫:大家看,看到布達拉宮的金頂了!那裡?那裡?我在後邊叫嚷著。(幹你娘,我甚麼也看不見。)






進入拉薩市,人多車多!左穿右插,我地既目標就係走去布達拉宮。




終於.........


終於....................









一行八人,終於來到。



布達拉宮





一雙腳究竟可以走多遠?












川藏南線全長2166公里,最壯麗的入藏之旅! 32天時間, 歷盡千辛萬苦, 爬過13座高山, 幾次差o的死之後, 我終於來到布達拉宮的面前。




夢想很大,自己很小


布達拉宮聳立在我的眼前。現在,我就站在這裡!





跨越無數難關,終於走到這裡。







多年以後,我們是否還做著同一個夢?夢著那片神秘的土地,把長長的路途化為一段段傳奇。








9 則留言:

  1. 恭喜晒 終於到.....

    又要面對離別?!
    有無同佢地係果到玩多幾日先再起程? 定係你跟左門釘講無去到旅程?
    期待~~~

    回覆刪除
  2. 真係佩服~我想問你成個旅程用左幾多錢?

    回覆刪除
  3. 終於睇晒你個單車旅程,真係勁到無朋友!
    比個like你!

    回覆刪除
  4. 多謝大家支持我既blog。
    cow:門釘係我踩到去珠峰先話佢知的。
    kenwing:計哂所有野大約18000到

    回覆刪除
  5. 18000係咪包括珠峰,尼泊爾???

    回覆刪除
  6. 束心佩服!!
    夢想很大, 自己很小, 但現在我就站在這裡!
    希望有一天, 我也能站在夢想的頂峰, 大聲說這句話!

    回覆刪除
  7. 我嘅夢想都係要----人生一次轟轟烈烈嘅旅程!要型!!!

    回覆刪除