波密   涉水而行 ,浸爛隻腳  第一次光顧公共澡堂 132公里




                   今日既路應該係好輕鬆,因為然烏到波密係全程下坡,下降海拔1200米到。但好多時意外就會係呢o的時候發生。我地當初咪成30幾人出發既,其實我地出發左第3日,係瀘定時就已經分成左兩隊,因為我地比較慢,又要去玩。人地就唔等我地,自己出發。不過呢隊快速隊去到理塘時已經散哂,理塘個段路太得人驚,搭左車既就唔爭在,繼續一直搭車去左拉薩 -_-,之後佢地係其他地方有人又炒車,有人被狗咬,有人又斷左貨架,踩唔到。總知就咩都有,而快隊既隊長 -  雪狼( 呢個就真係解放軍喇,同我地既傻仔過兒唔同,人地之前去左非洲做維和部隊) 早兩日,都係呢到炒車,都話因為太舒服就會大意。下坡時快得滯,炒左。成架車壞左,要直接坐車去八一整車。就係咁,快隊宣佈行程終結。

                我地雖然慢!但我地安全第一(我唔想死左係西藏) 雖然我地隊都有人走左,不過我地而家既8個人個個都唔怕吃苦,決定左要一齊到拉薩就要一齊去到布達拉宮前面。

我地既大佬:門釘



我地一出發時就落雨,攪到有o的寒。


 牧民:羊群有時會打橫行,攔住哂條路。






呢到有個名叫咩東方阿爾卑斯山,可能因為天氣唔好!所以都唔係咁靚,如果藍天可能個情況會完全唔同,感覺可能會好澎湃。


感覺幾震撼的河





 同門釘帶頭,等緊其他人黎

 行行下,八月跌左個頭盔落河

開車既人經過比左枝長樹枝我地,你睇鷹哥幾開心,因為佢鳥返個頭盔返黎
 八月唔使死了,如果無頭盔,佢炒車的話,個頭可能會爆開。(謹記: 一定要帶頭盔!)



今日最pk既係落雨,而且中間經過一段幾長,而且係被水浸哂既路,無論點行,任你踩好,推好,你隻腳都會浸水。咁我唔理啦!大叫一聲就衝過去,卒知就浸哂水......都係老占醒目,先除哂o的野先踩過黎!我蠢左,早知就唔好咁衝動啦!嗌乜鬼姐.......因為咁,我隻鞋成隻都係水,出面又落緊雨,濕笛笛咁踩單車好唔舒服!踩左一朝之後我嘗試除左隻襪偷睇下我隻腳變成點,浸到白哂又霉哂......唉!可能因為成日都醃住隻腳,所以心情都唔係咁好,無咩影相。只想快o的到。







另一個出名既冰川,你睇大陸o的人改個名幾誇! 不過由於我地係海螺溝中過伏,我係唔會再參觀。
      食午飯的地方      當時 3:00pm ,仲要踩大約60公里先到波密。食飯既時候我除哂o的野希望佢快o的乾。著住o的濕野個感覺好嘔心

食完飯之後,要趕路,希望係7點前到達。但我突然有o的唔舒服,唔知係頭痛定肚痛,總知就暈暈地又無力咁啦。踩下停下,最尾要坐低休息

係呢到開始墜後,我唔舒服,門釘陪我一齊休息,佢話佢都要休息一下,叫我慢慢踩就得。 一路上我都受到門釘既照顧        好感動.....(流淚)


                    係7點之前我地就到左波密,安頓好之後,大家就決定去沖涼。因為已經3日無沖涼,我都頂唔緊喇! 唔記得同大家講,其實一路上無得沖涼係好正常,唔係唔想沖,而係無得被你沖。之前既小村無得沖,同埋西藏人唔興沖涼,人地一世人先沖三次涼,一次出世,一次結婚,一次死。波密既旅館都係無得沖涼架,要沖涼就要幫襯公共浴堂。盛惠八蚊位。

                   食飯時打左個電話比阿媽,話可能遲o的要入錢比我!頂你個肺,之前攻略又話5500可以包哂,邊得呀?佢個Budget係一定唔夠,日日食饅頭咩?阿媽問我有無事,我都好耐無打電話返屋企........

波密


旅館到貼左張紙係介紹有關墨脫,可能大家唔知,墨脫係全中國唯一一個未通車既地方,即係無路去得到,要走山路先可以到既地方。而如果要去墨脫,就要係波密到出發。有人去完返黎話 眼睛在天堂,身體在地獄。呢句野我成日見。我第一次聽係有人係去完西藏阿里返黎講。究竟佢地既苦有無我地咁癲呀?

我覺得自己都係處身係一個咁既情況,一路上既風景都好美麗,但我真係踩到就黎死亡。






5 則留言:

  1. 敢問一句
    我好好奇網主的普通話水平如何?
    因為我也有打算回中國內地踏單車遊
    但我的水平唔算太好

    回覆刪除
  2. stephen : 真係覺得你好勁啊,keep住個遊記,我好想睇埋落去呀。
    作為女仔,八月同CC實在令我深感佩服。

    回覆刪除
  3. cow:哈哈,你咁問我好難答你架woo! 我實話自己勁架~hah! 其實普通話就算爛到無倫都無所謂,佢地知道你講咩架喇!當我o的隊友唔知我講咩既時候,就寫比佢睇

    古連◎保路:多謝你既支持, 其實女仔踩真係好勁架!

    回覆刪除
  4. "眼睛在天堂,身體在地獄" 想像到...

    回覆刪除
  5. 太太吸引,c兄真係好勁!!請問c兄係邊個討論區招車友?

    回覆刪除