新都橋到阿斯馬村 瘋狂趕路 男子漢的氣魄!!!  我係黎踩單車!

     今日既行程太變態喇,我呢一世都會記得,我曾經講過一句咁有型既說話!!!

路邊的野花





休息左一日, 又係上路既日子。 八月尋日m到,,好辛苦!大家提議佢不如今日坐車, 係雅江等我地。但八月死都唔肯,要堅持出發! 但出發無耐,八月就痛到行唔到....結果都係要坐車, 不過行到一半去邊到搵車坐woo...我地就係馬路邊等啊,等! 有好多車經過,但唔理我地。 最後有架巴士停車, 不過個司機竟然開價一百元! 趁火打劫,有無再貴o的! 去雅江喳woo!!! 但無奈地都要俾。於是,八月就突然間去到今日既目的地。



我地在上山的路上休息


本來想做個好有型既動作  (睇黎失敗左.....)





一直在最後的李哥



天呀! 我係下面爬上黎架......




想踢幾腳表演一下! 但條褲"kick"住左



我帶住大隊向山頂進發~~~~






又往上走左一o的!! 你睇下條路,唔係講笑~~







單車軍團






處理完八月既事已經係8點半.....oh! 今日一定會好趕!! 因為要爬高爾寺山! 4400米! 第二座山。但呢座山好似唔係好難爬!!!  嘿嘿.....因為呢排香港黎既弟兄表現非常好! 佢今日係第一名去到山頂的!!哇哈哈(囂張樣)   但呢座山好狗! 因為去到山頂之後正常係落斜既,但佢仲要上多3公里先落山! 好賤!



我們攻頂了


見到山頂既牌仔!!!













毛牛頭






合照


我係第一名!~yeah!yeah!


     落山時,天氣開始變壞。好擔心會落雨! 就係呢個時候,有個放緊牛既弟兄跳出黎同我地講, 佢係呢到住左十幾年, 呢個天氣佢睇慣! 唔會落雨既... 好!我信你


落山既37公里路一o的都唔輕鬆! 條路好恐怖! 因為整緊路, 而且條路好窄! 岩岩可以被一架車過到! 即係對頭車一黎,你就無位踩。 而且個情況係........你旁邊係山, 側邊係懸崖,跌落去.......瓜緊。呢條路好恐怖呀。頂你!!!


   咁而且整緊路,成條路有好多個窿, 係勁多窿! 而且係好深既窿! 有好多次我經過既時候, 成個車飛起左。有兩次我仲差o的成個人拋左出去! 真係痴線架!! 勁危險! 而且最pk 既係突然落大雨! 岩岩山頂o個條茂利, 又話住係度十幾年, 唔會落雨...........而家係勁大雨o個隻。 出發以黎第一次著雨褸....好焗!!


去到雅江既時候只係4點,停左雨,咪除雨褸! 呢個時候大家就決定究竟走唔走多17公里,上山入面既阿斯瑪村住宿! 門釘話旅館到肯派架車落黎接我地,但討論結果= 唔搭車! 結果就踩埋上去! (呢個可能係成個旅行入面最爛既決定)


      出左雅江後,又開始落雨! 狼狽..........而且因為要趕係天黑之前到目的地, 門釘開始癲左咁趕路, 加速!!加速,再加速。 就係咁,成隊人斷開左幾段......成隊散哂!!!! 呢個時候,我就開始生氣! 講咩野團隊呢? CC 因為係女仔, 趕唔到呢種速度, 一直係最尾! 而我都因為要追前面既人, 都癲左咁加速! 後尾,覺得唔對路,停落黎,係到等埋cc 同老占先走!!!


因為路爛,係呢呢到又有幾次差o的飛左出車! 地下係繼續有窿! 感覺好差!  跑左半個鐘到,見到間士多! 大家要補給,停左係到食cup noodle。 而過兒將佢飲左一半既紅牛比我! 叫我飲左佢增加體力 !


士多據點





落雨加爛路 = 狼狽


鷹哥都頂唔住要休息

除雨褸

你睇下我架車



係15分鐘之後我地又出發! 但爆笑既事亦都發生,有一隻雞衝左出條路度, 過兒被嚇到大叫。 原來過兒好怕雞,佢比我地笑到面黃! 因為實在低能! 而且過兒被隻雞追左一小段路,佢就當然就係加速啦~~ 結果係岩岩食飽既情況下, 又做咁激烈既運動, 結果只得一個  -  就係停車嘔!  哈哈

     踩踩下大家覺得唔對路。 點解條路咁斜! 雖然知道係上山, 但都無咁誇呀嘛? 而且條路又勁爛! 我地去到十公里既時候, 問人, 阿斯瑪村仲有幾遠呀?  佢話仲有成2,30公里, 叫我地去佢到住! 我心諗, 你呃我地姐! 想我地住你到都唔係咁呀

       但之後半個鐘,一個鐘過去....我地有少少懷疑了, 因為條路太長,陸續有人落車推車! 我同老李講話我好累既時候已經過左去, 而家一o的都唔累!  老李就同我講話小心o的, 因為你身體已經去到唔識感覺, 超過左你既極限, 身體習慣左~~ 就等於係你平時好肚餓, 但餓到一個位之後就唔識肚餓咁





老占都開始唔掂了


我仲頑強地生存緊係呢個世界



再繼續踩到7點幾, 天開始有少少黑! 大家都有o的擔心。 旅館亦都派左架電單車落黎。 因為cc 已經頂唔住, 而八月就係旅館到坐電單車落黎換走CC, 由八月踩cc 架車上去!! 我地問8月仲有幾遠! 佢話仲有10公里到.......我地開始絕望..因為以為仲有兩公里就到.......................


    八月話再往前走會見到個兵站,再走5公里就到。 但佢坐電單車都話感覺坐左好耐先到我地而家既位置.....我地轉左一個彎,又轉一個彎。始終都見唔到兵站......而天色開始全黑了


            我地亦都開始進入森林地區....踩左10個鐘,大家都已經好累,要坐係到休息,食野....隊友們都接近崩潰,因為唔知仲有幾耐先到! 而且聽講呢段路會有黑熊出沒。 亦都聽到野獸既叫聲......大家聽到獸鳴都好驚。 全部圍埋一齊走,而呢個時候天已經黑哂.....情境令人更加驚慌。 大哥亦都係旅館搭車落黎, 話仲有三公里就到!!!

呢個時候全部人都已經落哂車, 推車行! 只係得我一個死都唔肯落車, 自己一個帶頭 !大家叫: 香港仔, 下車推吧! 呢個時候, 我講左句咁大個仔, 最有型, 最man 既說話!!!!  我話我係香港黎呢到唔係黎搭車, 唔係黎推車!  我係黎踩單車架!!!!!  oh! my god! 估唔到我會咁講,我真係未試過咁有型!  男人的靈魂在燃燒!!!!!

    結果係堅持左半個鐘之後, 我地終於到目的地。 但o個時已經係9點半......食完野,都就黎死...因為太累,但都要討論聽日既行程。有人提議搭車,門釘提議坐到159道班再開始!!  但老占反對, 堅持唔搭車! 我提議休息, 因為今日太辛苦, 聽日一定頂唔住!但大家覺得休息浪費時間.......

    開完會之後,決定明天繼續行程....希望我頂得住...

1 則留言: