折多塘    野溫泉   17公里



           今日既行程好簡單,只係踩15公里到折多塘。 去浸溫泉!畢竟我地係黎旅行既,要享受一下。 今日既我好似啪左丸仔咁利害!一直領先, 鬼死咁勁。 上山時,有個阿叔岩岩係折多山落黎, 佢既情報係話山上面無落雪。 路況還好!

山中的野溫泉。 眾裸男




       上山時經過好多民居,突然有個後生仔跳出黎同我地講,話我地好勁。 佢都想係呢到踩單車去拉薩! 我同佢講:不要幹傻事,很苦的。 但佢話有呢個想法! 好! 朋友,有種! 你遲下就挑戰啦。不過如果你中途放棄,搭車既話我就斬你!

上山




幾咁利害!不過pk既話我一定喊...



中途見到既馬兒


折多塘旅館



門口有塊布比人留言



當然身為hall c 既一份子! 我一定要寫低, 話比人知,我地hall c 人有幾勁!


藏民開的住家店! 40蚊人民幣包夜晚飯加早餐!



都幾企理       (日後回想, 呢間係所有藏民開的旅館中最乾淨的)


我訓係角落

   
       食完個lunch! 大家就開始洗車,平時我都唔洗既~ 洗乜鬼姐, 一陣間又污糟返,唔通日日洗咩!但咁得閒,我抱住事但求其既心態,搵條水喉射佢兩下就算~~~~  佢地同呢家人既三個女玩。 佢地叫三個小朋友教藏語, 我即刻叫佢地幫我寫低藏文既幾隻字!而寫既野就係: 我無錢, 唔好搶我野!哈哈~大家鬧我,叫我唔好教壞小朋友! 大佬呀, 真係有用架嘛!拎黎救命架。

       教完藏語,三個小朋友就帶我地去浸溫泉, 因為個溫泉係山入面,係野溫泉黎!但上山條路又鬼咁爛, 又係郁一郁就跌落山o個o的! 他媽的..............去到溫泉,但有個阿伯係入面沖涼....冼頭水呀,沐浴露用齊...想點呀?

會出意外的山路........




左下角就係沖涼阿伯



              另外,不幸既事就係我地浸浸下竟然落雨! 唯有浸多陣等佢停啦。 點知一路都唔停....唯有冒雨回家。結果濕哂,又攪到成腳都係泥! 因為走山路返落黎,諗住返到黎沖涼啦。 點知呢到既熱水係太陽能既!而家已經天黑.......佢既熱水係有19度架!非常冰涼......oh, my god! 沖唔到涼。




一齊做節( 端午節)



1 則留言:

  1. 點知呢到既熱水係太陽能既!!! 而家已經天黑了!!!

    回覆刪除