悠閒日子? 遊然烏湖


                攻略上指示今日休息,要睇下漂亮的然烏湖,我地當然好樂意休息。問一問老板點走過去大湖區,佢話好近之嘛,跟住佢隻手指,指左去另一邊,行過去半個鐘之嘛。老板:自行車就不用帶了,路很難走啊。聽到佢咁講,o個時我內心就已經有o的虛,希望老板唔好欺騙我地既感情,但為左穩陣起見,我地都係帶埋單車出去

然烏湖






我都預左,通常當地人話好近既路,你將佢講既乘返幾倍路程就係,豈有此理!今日唔通又係休息變勞動?踩左1個鐘到(你睇,踩單車都一個鐘,你估行要幾耐呀喇?) 大家都無咩心踩,過兒索性求其搵o的樹呀,草呀遮住自己架車咁,慢慢行!既然係咁,大家就係附近既一塊空地著陸算~

 雪山


大哥,你想點呀?好嘔心呀...




我地係左邊踩入黎...好在有帶車。


 二十世紀少年既基地就係呢到,真係有條路走入草堆架!朋友就係呢到出現架喇


感受一下然鳥湖



但好可惜.......


呢班人真係太耐無掂過女人。嗚.....我以後仲邊有面見人woo (淚)



 然烏小花


 呢到住既人有養一大堆羊


民居,間哂地黎養動物


佢間屋既入口好靚呀!






瓜左既毛牛



中年人與湖  (希望李哥唔好睇到呢篇野,唔想被人鬧爆我~ha)


           其實環境真係幾優美,因為呢到仲未開發!希望唔好被咁多人發現呢個地區啦!你要知道中國人民幾咁擅長毀滅一個自然景點。



再行入小小,天唔再陰! 影相開始靚


呢個地方得唔得呀?

       聽講呢到冬天既時候,成個湖會結左冰,成個湖區白茫茫一片!我睇過相,好靚的!如果大家咁岩經過咪去睇下



多手整左張effect,效果我又幾鐘意,唔使錢請大家睇下


hea左成個上晝,我決定返飯店睇下湖。其實尋日我地係偷偷地潛入人地間旅館到影相。因為係湖旁邊既旅館得一間。由於尋日既星星太靚,我同李哥決定搬屋,入住呢間飯店,方便觀星。成50蚊一晚架,好貴。不過我心諗,如果係香港要住呢種地方,800蚊都唔可以住到,所以我就搬左入去了

湖上的木屋



有條小木橋,由於而家係停電既日子,晚上會點蠟燭係條橋到。(Shit,使唔使咁有feel?)無相提供,請大家自行幻想畫面





 入面仲有好多位比人坐,我係到吹住雪山既風,望住個湖。好舒服

望出去的風景


我忍痛用五十蚊租左呢間房!! 好貴架喇,平時我住開十五蚊架喳!


人物特寫:門釘


我的同伴







       晚上,停電。個個人都拎住枝蠟燭,好有味道。其實走出去外面既主店到,佢係有架柴油發電機自己發電既,咁岩我又見到有電腦,咪多口問佢可以上網架呢到?老板話無問題,我就即刻跑返入房,畢竟我已經有十日上唔到網,要update 一下情況比人知,如果唔係人地以為我係路上死Q左。係facebook到打左篇note。話比大家知我呢十日生活係荒山野嶺。仲通知大家我仲有700公里就到拉薩,唔使擔心。有個女仔見到我用facebook,好驚咁既樣!咁同佢講可以翻牆架,佢就問我借黎一用,當然無問題啦。咁我就四圍貢下,出去轉個圈


     外面咁岩黎左幾架越野車,E...講廣東話既,o的人一睇就知我係廣東人(因為佢地一同我講野就係用廣東話,唔係用普通話)都係傾下計咁。佢地知道我係踩單車黎,又係呆左既反應。大家知道我要上珠峰,千叮萬囑叫我小心o的。當時係佢地架車前面,就有人跌左落山死左。仆街,唔係嘛.......我有o的驚woo。對話如下:
廣東人:你去珠峰? 
恩哥:係呀。
廣東人:你小心o的貨車司機,仆街,o個時我地前面有架電單車,後面有架貨車開上黎,咪呠佢囉,但o的貨車個大喇叭會響到人耳嗚。屌佢個老母,個電單車司機比佢嚇一嚇,搖左一搖就跌左落山,死左喇。
恩哥:唔係呀....咁能恐怖?
廣東人:咩唔係呀,呢到o的貨車司機無乜人性架。你跌落山又唔關佢事既,又捉唔到佢,佢理得你死咩。同埋呀,你之後會經過既老虎嘴,早兩日先有架私家車跌左落去喳嘛,仲比條江沖走埋。人都搵唔返呀。
恩哥:我會小心架喇!

      夜晚訓教時,我同李哥講返呢件事,佢話係呀 ,老虎嘴o個到係個天險黎,成日有車跌落去。不過我地踩單車既安全o的。因為係自己踩,可以控制到。但你坐車,個司機一唔小心就整死你呀.....(我深深明白,理塘斷軑盤單野)

又問下佢點解黎踩川藏線,李哥原來唔知我無踩過單車,佢自己之前踩左一萬公里先夠膽黎挑戰川藏,話我係一個奇材,而且又夠膽一黎就踩川藏線,覺得我好利害。李哥咁講攪到我有o的唔好意思。好多人好似門釘,李哥,老鷹佢地咁,後生時一直都好想踩川藏線,但因為種種原因而不能成行。直到三,四十歲之後先毅然辭左份工或者請無薪假出黎,去完成年輕時既夢,呢o的就係男人既浪漫!我係廿十幾歲就做左佢地後生時想做既野。唔使抱憾多年。我想,所以我行動。我當初決定做呢件事係無錯,年輕真好。:)


半夜,想出去睇星星,不過烏雲密佈,咩都睇唔到,我點左枝蠟燭,靜靜咁坐係外面。









沒有留言:

張貼留言