八一     色季拉山; 終於回到城市,最後一次休整 71公里

   
        今日又無得食飯,一早就去左間饅頭店到買午餐(唉) , 入面好古老,係中國o個o的舊廚房,燒柴,入面熱氣騰騰,全部都係白煙。我好似返左古代,店小二!黎!比十個饅頭我!兩文錢唔使找。

                     今日既色季拉山好難,超難,特級難爬呀!呢25公里痴哂根!25公里爬升海拔1300米!(請幻想大圍踩去大尾篤條路變成盤山路,請再加長五公里,and then 係不斷上斜路)真係好變態。辛苦,超級辛苦!唔知係咪因為已經幾日無爬山,平時爬山都無乜野,今日真係極度痛苦。過兒一直係最後,佢係後面一邊嘔白泡,一邊推緊車上山;老占今日肚痛,佢踩一陣,就要去廁所(周圍拉屎),攪到面都青埋,我每次見到佢都忍唔住笑!攪到無哂力。

魯朗看到的雪山




               上山既路成十分鐘先走到一公里,我想自盡,極辛苦。中段其實我係睇住里程碑做人,睇住幾耐先走到一公里。但最衰既係佢有時竟然會skip左個里程碑,可能兩公里先一次,我真係想死,心諗仲未踩到一公里?唔係嘛?我死架啦woo!

                       我同李哥仲有門釘一齊坐係到休息....頂你個肺!因為過兒係山腳到搵左架車搭到八一! 佢本身已經上左車架喇!但佢一搬架單車上人地架車到,人地就壞車喇! 係咪好得意呀?佢唯有死死地氣咁踩埋上黎,所以我地就要等埋佢喇!成兩點半先上到山頂,但我地八點出發。累到暈左係到.......呢座山癲架



上山途中的風景






我黎到喇~ (搖旗吶喊)





當你踩左一朝,累到喊之時,你終於見到山頂,但條路........你有無o的衝動想爆粗?



如果天氣好,今日係山頂係可以見到南迦巴瓦峰,可惜我地無咁好運。










今朝四圍賴屎既老占,你睇佢面都青埋

林芝





終於.....拉薩


好心影我o的相就唔好手震啦



落山時就到左林芝地區,我地買左個西瓜食。 到八一前有條好靚,好靚既河。






















          我地終於見到城市了!自從出左雅安之後就一直係鄉村!今日終於回到城市!

亦即係意味我地快到拉薩了!




                        第二日起身,無乜特別野做,hea 下,上下網。其實今日係唔使休整,不過大家心知肚明。大家都只係唔想咁快到拉薩!好矛盾!想快o的到,又唔想到!到左拉薩之後,意味著要同大家分開。而且呢次一別,可能要好耐先可以再見。而我可能無得再見tim!我儘量都唔去諗呢o的野。

八一入住的青旅

上網的兩人




陪伴我們一起旅行的朋友


雙人房


25蚊一個人,抵到喊。

我黑到成舊炭咁

外面








               今日去左睇呢到既柏樹王,好大架!但入場費要成25蚊!唔想比呀-_- !後黎聽當地賣西瓜o的小販講,話當地人入去係唔使錢既。咁金龍就假扮當地既農民,因為好多河南人係到種西瓜賣!(金龍係河南人)我地係路上用兩粒糖收買左一個小朋友話比我地聽,當地人點行入去柏樹園到。最後我地成功潛入


逃票的路

其實真係好大
門釘拍埋去係幾咁細粒!




      呢到既旅館老板同我講,千奇唔好曝露出我係香港人既身份,佢話早幾日因為有香港人黎左,比公安發現,就直接帶到拉薩,直接送你返香港!(因為西藏六十大慶,驚我地o的香港人攪屎掍)!唔係嘛,你唔係黎到呢到先送我搭車呀?咁我就好驚比人捉走啦!大家都決定從今日開始唔叫我做港仔。費事有事發生。但李哥就話你去到拉薩,大大聲同人講話你係香港黎,公安即刻送你返香港!機票錢都唔使比,幾爽呀!!我當堂勁開心!(後尾先知係假既,因為旅館要接待我地香港人要有接待外國人既牌照,無錯!香港人算係外國人!如果比人知道佢招待我,佢會好麻煩,所以老板呃我)



3 則留言:

  1. 我都好奇怪(遇過同樣事情)... 香港人唔係中國人咩...

    回覆刪除
  2. 我都遇過這些事情,曾被國內同胞兜口兜面話我哋香港人不算是中國人 =.=" 原來西人不當我們是國民,唐人又不當我們是同胞,唉,可憐的香港人呀.....

    回覆刪除
  3. 我試過在北京想買學生平機票, 賣票的人說香港人不能買學生票, 我即時同佢講, 香港人不是中國人? 回歸多少年了, 你還有這思想, 要分裂祖國嗎? 他即時入房請示上級, 不久就有人賣票給我了.

    回覆刪除