鲁朗 排龍天險;爛路結束     71公里



            呢一帶係著名既泥石流同埋滑坡區,所以有個國家地質公園博物館區係附近,通麥出門轉個彎就到。 再走兩步會見到通麥大橋,亦都係今日我地要通過既橋,但呢條爛橋竟然係交通重地?有武警把守。要過去對面,要先等對面既車先過黎。我地呢o的騎車既,都唔係好佔地方姐?做咩唔放我地過去?一等就等左半個鐘。等緊既時候同個兵阿哥傾計,佢話平時訓練,4個鐘就可以跑到去鲁朗  。即係一個鐘跑17公里?呸,發瘟架你!呢到去鲁朗 71公里,仲係山路。你跑車黎架?當然我無當面笑佢,一陣佢老羞成怒,一槍打瓜我就死。


旅館,成間都比人寫滿哂留言





              呢條狗屎通麥大橋好恐怖,由木板搭成(定鐵板呢?唔記得了)總知就中間斷左幾塊,同埋有幾塊係得返一半。條橋會唔會斷架?一路行我隻腳一路震,我唔敢望下面,好驚呀痴線!喃無阿彌陀佛!

斷了的木板下是死亡之河


通麥大橋,pk! 我睇你幾時斷

過兒成日都要踩我前面,但佢上坡又慢,擋住我。又幾次攪到我差o的反車。




        過橋後既14公里係地質災害危險區。路又變到好窄,而且係泥濘路。上斜落斜既坡度都好大,有o的地方剩係推車先可以過到。總知就係一個字 - 險



中間見到有隊車隊搭車走左,

失敗的人,搭車走吧!而家o的後生就係咁易放棄~挑 (囂張樣)   老子會走完呢條路

朝聖部隊



我o的行李頭先飛左出黎,金龍幫我綁實o的


好快我地就見到排龍天險 - 老虎嘴。呢段路成日,成日有意外。成日有車跌落帕隆藏布江,仲要係搵唔返o個隻,係然烏咪有人話比我知早幾日又有車跌左落去囉。唔知係咪因為呢到死過好多人,所以有咁多經幡掛係到呢?





o的水流幾咁急!


     踩踩下突然見到呢條咁得意既橋,你睇下佢搵咩做既

好勁呀!!!

我地就係被佢吸左過去


好似幾穩陣。





玩左半個鐘到,就又要起程喇。

見到呢舊石,我唔知比咩反應好。



今日又係無飯食,唯有食路餐,咁岩有舊大石遮陰,所以就係到休息。唉....我食壓縮餅乾喳....



同埋有個好消息同大家宣報!就係過埋今日之後就無哂爛路喇!(歡呼) 呢個位就係分界線!yeah! 好開心呀!


門釘
馬兒母子


         下午會走過28公里既無人區。累到癲左................由於八月一直係最尾,我同老占就搵個位坐低等佢。老占同我講佢細個係黑龍江過既日子,嘩!好苦呀!其中一件事我最記得就係佢細個無食過生果,有次有人送左個蘋果比佢屋企,而個蘋果被屋企人雪左係冰格,細個既老占得閒就拎出黎啜幾下咁.........T^T


到鲁朗前既風景相當不錯!










o的樹唔知點解有o的奇怪既白色野

完全係咩都無既28公里

你望到既只係一片樹木,搵個人都無。




踩踩下我又被o的花吸左過去,影左幾張相,係個全部都係花既草地到hea左陣。好靚呀!








經過既牧場































呢到係一個小賣部,終於見到人煙喇!即刻進行補給。

進鲁朗前



係進入鲁朗既時候又有一個檢查站,外面貼左一張紙!話有一架越野車係老虎嘴o個到唔見左,懷疑係交通事故。好恐怖呀!四個人連埋架車唔見左,正路應該係跌左落江沖走哂架喇!應該都係搵唔返。

鲁朗最出名既石鍋雞!但我地無食,因為太貴。一人要一百蚊

我地住既旅館!其實裡面係板間房。


入夜的鲁朗,你見唔見到有個雪山係後面?



1 則留言:

  1. 排龍天險.....可能係我記錯啦......盤龍天險會唔會有氣勢D =.="

    回覆刪除