停頓的時空


       我地三個會直接坐車去理塘等佢地, 老板既大老公一早返左黎幫我地pack 單車, 之後van 仔就出發了 ! 一路上我都好惆悵, 架車一路開, 我一路周圍望, 搵下大家係邊!

     之後, 最經典, 算係呢個旅行最危險既事發生了!架車壞左, 個軑盤轉唔到。咁都唔係一個問題! !咁大老公就落車整, 原來架車底盤連住軑盤個野斷左.....而個問題係無得整既情況下......佢竟然係用鐵絲將佢地綁住...唔係呀..唔好嚇我........

      大老公話放心, 就算轉唔到彎, 我仲有腳踏可以剎車....... 你幻想一下,親歷其境,當你聽到呢個答案。 我諗你同我係一樣...嚇到呆左.....而且當時好大霧,又係懸崖邊, 好容易出事....好恐怖呀pk!我成程車都擔心我地會唔會衝左落山...你可能會問點解唔落車呢? 問得好! 當時我完全無呢個概念......


        行左一段路之後終於追到佢地, 大家成身都係泥, 好辛苦咁爬行緊! 因為當時理塘到巴塘整段路都修路, 條路爛到個程度係o的 泥係有成隻前臂咁厚! 太誇張! 幫大家補給左之後, 通知大隊我地係理塘會合








街燈



理塘的門口  ( 又一典型中國地方例子: 華麗的城門,   破爛的城鎮 )


理塘本部

我之前睇相, 都見到個town 旁邊有個大草原! 好草原風情呀..


晨曦





夜晚





      雖然一路上我地都好驚, 希望唔好死左係路上........而家我地快佢地兩日! 我地去到之後想好好利用呢兩日去稻城亞丁! 但去稻城原來最少三日! 所以就打消左呢個念頭!   就乖乖係理塘等大部隊







佢地係第2日就到左理塘, 之後再休息左一日!因為之前o個段路太苦.....係理塘呢三日我地都五點就起身, 去天葬台睇天葬! 但三次去, 三次都睇唔到....-_-"



天葬台附近








達賴三世出世既地方





參觀長青春寺, 入面有間喇嘛學校


























呢間學校有無feel?






佢地用既書本






1 則留言: