翻山後休息 鷹哥出走 ; 情書寄港



今日大家決定休息,翻山後需要調整

       天未光老鷹就自己一個人走左,因為佢覺得休息係浪費時間。我地都無辦法留得住佢.....今日大家決定去河邊洗車,不過我之前都講過,我唔係咁好呢o的野,但大家咁有興緻,我唯有一齊去。(內心係打算去到玩水) 中間仲經過警察局,佢出面放左塊告示板,上面貼滿左交通意外既相,係o的人爆頭呀,甩手甩腳咁o個o的相。其中有特別多o靚仔爆頭 or 腸,唔見左手腳既相(無打格仔)。因為呢到o的小朋友好興開電單車,所以條路成日出意外。睇完o的相,我有小小想嘔

美麗的河流,但我地係佢入面洗單車............




呢到o的水都係兩隻色架

其實我落去都係做下樣,你睇我行行企企,無事無幹咁企係到就知咩事。




門釘同老李就走左出去河中間影相


彩虹



            其實朝早我有個任務,就係買信紙,不過周圍都無,竟然係咁難買?頂,乜而家無人寫信架喇 ?乜咁無文化架.....我今日要寫情信返香港呀(好八十年代),今次我自己一個跳出黎旅行,而且個旅行好似又真係去得耐左o的,我仲skip埋拍拖週年........好有罪惡感。所以我要做o的事去哄下女朋友!我諗寄情信呢o的老士野,佢收到可能會好開心。而家好有o個o的我被人捉左去鄉下勞改,寄信返省城報平安既感覺,好old school。而且我仲寄埋係理塘一個喇嘛送比我既平安繩返去。佢陪我翻過東達山,好有意義。


          其實我女朋友真係好包容我,我當初話去一個咁癲喪既旅行,佢咩都無講,剩係講左句好呀, 完全無阻住我。而且出發前一日係我生日,佢畫左幅砌圖送比我,話我要去西藏好唔捨得我,臨走時仲喊哂,好鬼心痛。令到我成個旅行每次諗起佢就諗起呢個畫面......鬼死咁陰公!


1 則留言:

  1. 啲水咁鬼凍你哋居然仲可以咁,真係服咗你哋班友....

    回覆刪除