邦達     川藏線已完成一半  103公里



        攻略上寫今日既行程係休閒級別!因為全部都係平路!結果今日成日CC就係咁話呃人!的而且確今日既路無咩特別, 係長左o的姐。而且間唔時要上下斜咁囉。


出發時要先經過一條藏村






門釘個貨架其實係理塘已經斷左,好辛苦咁捱到左貢!不過貨架最尾都頂唔到,而家佢要揹幾廿斤野係背脊


開頭李哥同我,八月講話我地包緊尾,我地咪起勢咁一直踩!但追極都見唔到人影,原來我地係帶緊頭,所以一直踩都追唔到佢地!原來地唔知邊個爆左胎,係後面整緊,我地就係其中一條村等佢地!


村民甲,乙

綠油油

係呢條村到等緊唔見左既隊友~



呢個媽媽得17歲........


傳聞中話好靚既玉曲河,麻麻姐



我地今日係沿住呢條河前進的



好牛不欄路,同我死開! 車死你呀喇

其實做毛牛都幾寫意,你睇下佢地無事無幹係河邊訓,得閒又落去浸下水咁

我地會係呢o的陰影位下休息




間唔時有呢o的路行下





嘩! 呢個地方利害! 係個大牧場黎架





里程碑





休息大隊


今日老占唔舒服,一直係最尾


老占累到就算坐係堆屎隔離都已經無咩所謂


見到油菜花即係就到邦達



Close up



入邦達前,有對標語貼左係外面:   缺氧氣,不缺志氣 ;海拔高,鬥志更高



熱血小子再次充滿力量,與天比高既雄心壯志瘋狂咁燃燒起來



     邦達係由三條街組成,而三條街既位置岩岩整成一個三角形,中間有一大片空地!我地去到既時候,發現鷹哥係其中一間旅館等緊我地!佢話唔會再離隊!哈哈,知錯喇嘛!我地估佢一個人踩一定好悶~所以都係打算同返我地一齊好嘈咁出發。


       今日我唔小心坐係舊石到整爆左條褲,cc 好好咁幫我連返條褲....好感動呀!! 同時亦非常感概(試問呢o的事會發生係香港女仔身上嗎??針線係咩黎架? 爛左做咩要補返佢?)


      食飯時門釘突然提起出發時個肥仔蒼狼,話佢一開頭係好多旅館到留言。但自從搭左車之後就從來都無再見過佢寫字,後來佢好似一直坐車到拉薩


o的旅館通常比人留言留到咁,用紅色字好似收數佬......



     因為我地住住o個間旅館有兩間分店係到(咁細既地方都開兩間鋪..真係咁好生意?) 而不幸地我地住o個間無熱水供應,唯有去另一邊沖涼!但熱水有限,用完就無!最尾解決既辦法係我,門釘,過兒三個一齊沖涼......



今日已經走完成個川藏線既一半



邦達面貌

入夜


2 則留言:

  1. 17歲的媽媽.....唔講嘅話最最最保守估計佢肯定over37歲....

    回覆刪除
  2. 係呢....爛咗做乜要補番佢??

    回覆刪除