出發到新溝       87公里



          今日7點鐘出發!由於雅安都幾大,金龍同埋遠影掉隊迷路了! 結果大家就係出城既路口等佢地。係呢個位有o的公仔比人影相。係講以前o的人點走去西藏, 揹住幾廿斤野, 走一段比而家更爛同埋更危險既路, 而且閒閒地走佢兩,三年...太利害了


同公仔合照




根據攻略既指示, 今日既路係起伏路........乜咁既路都叫起伏路咩?呢o的叫上坡囉......頂你!



頂.....好X累

老占已經超越我


你睇我個樣咁痛苦就知我仲未慣啦

金龍既超人面具


      點解呢o的路會叫起伏路?明明就係上坡,上坡,再上坡.....膝頭好痛...好想推車呀! pk! 但唔推得!因為如果你推左一次, 以後遇到辛苦既路都會推! 朋友! 頂住呀! 要做個男子漢呀!


聽日我地就會上二郎山

我都唔蝕,拎左黎玩

        

       當我以為快到目的地既時候..竟然又係上坡上坡再上坡.....只能用悲傷既心情去召喚目的地快o的係我眼前出現!新溝你在何方?我地係個山到不斷轉圈, 門釘每次都話轉埋呢個彎就到, 結果當然唔係啦。所以每次佢都比人踩台!   當初我想一個人行呢條線...實在太不自量力


   
    終於到新溝了。 但居住環境幾惡劣下, 但呢到只係收十蚊一晚住宿, 將就一下啦!返到旅館,我既膝頭好痛,我諗係勞損過度。門釘借左枝趺打油我查,痛到我呱呱叫。過兒同埋老占訓係雜物房入面。雖然件事好差,不過好攪笑!另外,老占知道我痛,送左隻護膝比我!

            而小劉同埋遠影就會離隊,因為佢地聽日唔想入瀘定,想直接係二郎山山腳直接去海螺溝o個邊!但大家唔想咁行。所以係意見分歧下,佢地兩個就決定離開。

            同埋旅館個廁所太嘔心...因為個屎坑o的水好滿,你倒水落去,o的水會彈返上黎賤落你度.......完全係想死。另外,係無得沖涼架。 成身痴"林林", 床單又黃~ 好在買了睡袋! 立刻跳入去訓。今晚我同大朱一間房,夜晚突然有隻大昆蟲飛左入黎!嚇到我癲左,因為我好驚呢o的野!好在有猛男大朱幫我消滅左佢!而且因為旁邊就係馬路,o的大卡車經過時會好似拆樓咁嘈,我有耳塞先訓到。



呢度興留言係旅館度,你鐘意寫邊就寫邊




係呢到要提一件事。就係我唔食辣既。一開頭大家點既菜全部都係辣既。因為食川菜,無野係唔辣架。但門釘為我著想,每次都會點幾個唔辣既菜比我。受隊長照顧了!





3 則留言:

  1. 廁所太嘔心...係無得沖涼架。 成身痴"林林"

    ^^

    回覆刪除
  2. 冇涼沖真係唔係人人接受到,仲要流左成日汗,不一樣的体驗。

    回覆刪除
  3. 無涼沖好小事~基本上3,4日先可以沖一次涼~~好快就慣架喇!

    回覆刪除